To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Gliwice
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Gliwice
URZĘDNIK DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/1227
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
szczegóły:
*****-do-wydzialu-zamowien-publicznych-nabor-nr-kd***za-2-termin-skladania-ofert-3-wrzesnia-2025-r
Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:
1. Prowadziła budżet Wydziału Zamówień Publicznych w zakresie nadzorowanych przez wydział umów wspólnych.
2. Sporządzała i weryfikowała dokumenty finansowo-księgowe oraz nadzorowała ich obieg.
3. Realizowała zadania związane z udzielaniem zamówień publicznych i nadzorowaniem umów zawartych w ich wyniku.
4. Sporządzała analizy związane z realizowanymi zamówieniami wspólnymi.
5. Współpracowała z brokerem ubezpieczeniowym i nadzorowała umowę pośrednictwa ubezpieczeniowego.
oferta również dla osób z niepełnosprawnością
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
[Inne] : znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, kodeks cywilny, o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 3 września 2025 r. 1. Osobiście w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Gliwicach: w godzinach pracy Urzędu, lub po godzinach urzędowania w ramach dyżurów pełnionych przez pracowników Biura Obsługi Interesantów (przy ul. Zwycięstwa 21), we wtorki od godz. 16:00 do 18:00, w czwartki od godz. 17:00 do 18:00 oraz piątki od godz. 15:00 do 18:00. 2. Za pośrednictwem: poczty na adres Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu, platformy e-PUAP, publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego lub poczty elektronicznej pod warunkiem, że wszystkie załączone dokumenty będą podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 03.09.2025r
StPr/25/1227
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
szczegóły:
*****-do-wydzialu-zamowien-publicznych-nabor-nr-kd***za-2-termin-skladania-ofert-3-wrzesnia-2025-r
Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:
1. Prowadziła budżet Wydziału Zamówień Publicznych w zakresie nadzorowanych przez wydział umów wspólnych.
2. Sporządzała i weryfikowała dokumenty finansowo-księgowe oraz nadzorowała ich obieg.
3. Realizowała zadania związane z udzielaniem zamówień publicznych i nadzorowaniem umów zawartych w ich wyniku.
4. Sporządzała analizy związane z realizowanymi zamówieniami wspólnymi.
5. Współpracowała z brokerem ubezpieczeniowym i nadzorowała umowę pośrednictwa ubezpieczeniowego.
oferta również dla osób z niepełnosprawnością
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- [Inne] : znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, kodeks cywilny, o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
Inne wymagania:
[Inne] : znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, kodeks cywilny, o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 3 września 2025 r. 1. Osobiście w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Gliwicach: w godzinach pracy Urzędu, lub po godzinach urzędowania w ramach dyżurów pełnionych przez pracowników Biura Obsługi Interesantów (przy ul. Zwycięstwa 21), we wtorki od godz. 16:00 do 18:00, w czwartki od godz. 17:00 do 18:00 oraz piątki od godz. 15:00 do 18:00. 2. Za pośrednictwem: poczty na adres Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu, platformy e-PUAP, publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego lub poczty elektronicznej pod warunkiem, że wszystkie załączone dokumenty będą podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 03.09.2025r
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych