URZĘDNIK DS. ORGANIZACYJNYCH
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/1300
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
https://bip.gliwice.eu/nabor-do-wydzialu-organizacyjnego-nabor-nr-kd210272025or-1-termin-skladania-ofert-12-wrzesnia-2025-r
Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:
1. Koordynowała proces samooceny oraz analizy ryzyka w urzędzie i miejskich
jednostkach organizacyjnych.
2. Brała udział w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań organizacyjnych usprawniających
funkcjonowanie kontroli zarządczej oraz prowadzenie dokumentacji systemu.
3. Prowadziła Biuro Rzeczy Znalezionych.
4. Przygotowywała odpowiedzi na wpływające do wydziału wnioski o udostępnienie
informacji publicznej.
Oferta przeznaczona również dla osób z niepełnosprawnością
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
[Inne] : Wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku prawo lub administracja. Znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz komunikatu nr 23 Ministra Finansów ws. standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 12 września 2025 r. 1. Osobiście w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Gliwicach: w godzinach pracy Urzędu, lub po godzinach urzędowania w ramach dyżurów pełnionych przez pracowników Biura Obsługi Interesantów (przy ul. Zwycięstwa 21), we wtorki od godz. 16:00 do 18:00, w czwartki od godz. 17:00 do 18:00 oraz piątki od godz. 15:00 do 18:00. 2. Za pośrednictwem: poczty na adres Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu, platformy e-PUAP, publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego lub poczty elektronicznej pod warunkiem, że wszystkie załączone dokumenty będą podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 12 września 2025 r.
StPr/25/1300
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
https://bip.gliwice.eu/nabor-do-wydzialu-organizacyjnego-nabor-nr-kd210272025or-1-termin-skladania-ofert-12-wrzesnia-2025-r
Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:
1. Koordynowała proces samooceny oraz analizy ryzyka w urzędzie i miejskich
jednostkach organizacyjnych.
2. Brała udział w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań organizacyjnych usprawniających
funkcjonowanie kontroli zarządczej oraz prowadzenie dokumentacji systemu.
3. Prowadziła Biuro Rzeczy Znalezionych.
4. Przygotowywała odpowiedzi na wpływające do wydziału wnioski o udostępnienie
informacji publicznej.
Oferta przeznaczona również dla osób z niepełnosprawnością
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- [Inne] : Wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku prawo lub administracja. Znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz komunikatu nr 23 Ministra Finansów ws. standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych.
Inne wymagania:
[Inne] : Wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku prawo lub administracja. Znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz komunikatu nr 23 Ministra Finansów ws. standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 12 września 2025 r. 1. Osobiście w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Gliwicach: w godzinach pracy Urzędu, lub po godzinach urzędowania w ramach dyżurów pełnionych przez pracowników Biura Obsługi Interesantów (przy ul. Zwycięstwa 21), we wtorki od godz. 16:00 do 18:00, w czwartki od godz. 17:00 do 18:00 oraz piątki od godz. 15:00 do 18:00. 2. Za pośrednictwem: poczty na adres Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu, platformy e-PUAP, publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego lub poczty elektronicznej pod warunkiem, że wszystkie załączone dokumenty będą podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 12 września 2025 r.
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych