URZĘDNIK DS OBSŁUGI RAD DZIELNIC I KOMISJI RADY MIASTA
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/1203
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
5 400 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Szczegóły: https://bip.gliwice.eu/nabor-do-biura-rady-miasta-nabor-nr-kd210242025br-1-termin-skladania-ofert-15-wrzesnia-2025-r
Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:
współpracowała z radami dzielnic w zakresie przyjmowania, realizacji i rozliczania wniosków o finansowanie przedsięwzięć; utrzymywała stały kontakt z radami dzielnic oraz zapewniała merytoryczne wsparcie w zakresie realizacji statutowych zadań rad dzielnic, sporządzała umowy i zamówienia związane z działalnością rad dzielnic, kontrolowała dokumenty finansowo-księgowe, rejestrowała w systemie informatycznym dokumenty finansowo-księgowe oraz umowy i zamówienia, obsługiwała komisje Rady Miasta.; oferta przeznaczona również dla osób z niepełnosprawnością
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
[Inne] : umiejętność sporządzania pism urzędowych; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, Statutu Miasta Gliwice, statutów dzielnic.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 15 września 2025 r. Osobiście w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Gliwicach: w godzinach pracy Urzędu, lub po godzinach urzędowania w ramach dyżurów pełnionych przez pracowników Biura Obsługi Interesantów (przy ul. Zwycięstwa 21), we wtorki od godz. 16:00 do 18:00, w czwartki od godz. 17:00 do 18:00 oraz piątki od godz. 15:00 do 18:00. Za pośrednictwem: poczty na adres Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu, platformy e-PUAP, publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego lub poczty elektronicznej pod warunkiem, że wszystkie załączone dokumenty będą podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 15.09.2025r
StPr/25/1203
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
5 400 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Szczegóły: https://bip.gliwice.eu/nabor-do-biura-rady-miasta-nabor-nr-kd210242025br-1-termin-skladania-ofert-15-wrzesnia-2025-r
Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:
współpracowała z radami dzielnic w zakresie przyjmowania, realizacji i rozliczania wniosków o finansowanie przedsięwzięć; utrzymywała stały kontakt z radami dzielnic oraz zapewniała merytoryczne wsparcie w zakresie realizacji statutowych zadań rad dzielnic, sporządzała umowy i zamówienia związane z działalnością rad dzielnic, kontrolowała dokumenty finansowo-księgowe, rejestrowała w systemie informatycznym dokumenty finansowo-księgowe oraz umowy i zamówienia, obsługiwała komisje Rady Miasta.; oferta przeznaczona również dla osób z niepełnosprawnością
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- [Inne] : umiejętność sporządzania pism urzędowych; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, Statutu Miasta Gliwice, statutów dzielnic.
Inne wymagania:
[Inne] : umiejętność sporządzania pism urzędowych; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, Statutu Miasta Gliwice, statutów dzielnic.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 15 września 2025 r. Osobiście w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Gliwicach: w godzinach pracy Urzędu, lub po godzinach urzędowania w ramach dyżurów pełnionych przez pracowników Biura Obsługi Interesantów (przy ul. Zwycięstwa 21), we wtorki od godz. 16:00 do 18:00, w czwartki od godz. 17:00 do 18:00 oraz piątki od godz. 15:00 do 18:00. Za pośrednictwem: poczty na adres Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu, platformy e-PUAP, publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego lub poczty elektronicznej pod warunkiem, że wszystkie załączone dokumenty będą podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 15.09.2025r
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych