TECHNIK
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/3005
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 333 PLN
+ wysługa lat
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji wytworzonej przez pracowników i funkcjonariuszy wydziału
- uzupełnianie akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników Policji
- przygotowywanie do archiwizacji akt osobowych zwolnionych funkcjonariuszy i pracowników Policji oraz ich zdawanie do archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
- sporządzanie komunikatów wydziału w zakresie zmian personalnych
- obsługa interesantów w ramach czynności wykonywanych przez nieetatową komórkę ds. ewidencji
- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu na wniosek funkcjonariuszy i pracowników Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
- wydawanie legitymacji służbowych pracownikom Policji
Miejsce pracy:
Sienkiewicza 28/30, 90-114 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Pracodawca:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
- poziom wykształcenia: min. średnie - komunikatywność, umiejętność obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Aplikacja musi zawierać niżej wymienione dokumenty: - list motywacyjny, adresowany do Komendanta Miejskiego Policji w Łodzi - CV - kopię dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - oświadczenie o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji - oświadczenie kandydatki/kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 roku do 31 lipca 1990 roku nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku) Aplikacje należy składać bezpośrednio do pracodawcy, w formie papierowej, zamkniętej kopercie, z nazwą stanowiska i numerem oferty pracy (osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego). Oferta ważna do dnia 14.10.2025 roku
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
StPr/25/3005
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 333 PLN
+ wysługa lat
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji wytworzonej przez pracowników i funkcjonariuszy wydziału
- uzupełnianie akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników Policji
- przygotowywanie do archiwizacji akt osobowych zwolnionych funkcjonariuszy i pracowników Policji oraz ich zdawanie do archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
- sporządzanie komunikatów wydziału w zakresie zmian personalnych
- obsługa interesantów w ramach czynności wykonywanych przez nieetatową komórkę ds. ewidencji
- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu na wniosek funkcjonariuszy i pracowników Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
- wydawanie legitymacji służbowych pracownikom Policji
Miejsce pracy:
Sienkiewicza 28/30, 90-114 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Pracodawca:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- - poziom wykształcenia: min. średnie - komunikatywność, umiejętność obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole
Inne wymagania:
- poziom wykształcenia: min. średnie - komunikatywność, umiejętność obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Aplikacja musi zawierać niżej wymienione dokumenty: - list motywacyjny, adresowany do Komendanta Miejskiego Policji w Łodzi - CV - kopię dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - oświadczenie o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji - oświadczenie kandydatki/kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 roku do 31 lipca 1990 roku nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku) Aplikacje należy składać bezpośrednio do pracodawcy, w formie papierowej, zamkniętej kopercie, z nazwą stanowiska i numerem oferty pracy (osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego). Oferta ważna do dnia 14.10.2025 roku
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych