To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Świedziebnia
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Świedziebnia
STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI FINANSOWO-KSIĘGOWEJ
Dodano: 18.09.2025
Lokalizacja: Świedziebnia
Województwo: kujawsko-pomorskie
ID ogłoszenia: 1417567
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/0582
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
wynagrodzenie zależne od wykształcenia i doświadczenia kandydata
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej Urzędu, a w szczególności księgowanie dokumentów w programie księgowym;
2) dekretowanie dowodów księgowych przy ich wprowadzaniu do systemu księgowego;
3) księgowanie nakładów inwestycyjnych z podziałem na zadania;
4) prowadzenie papierowej ewidencji dokumentów księgowych wraz z opisywaniem wyciągów bankowych i numeracją dokumentów;
5) tworzenie miesięcznych rejestrów zakupu Vat i JPK_V7M faktur zakupowych;
6) tworzenie miesięcznych deklaracji VAT-7 Urzędu Gminy;
7) sporządzanie zbiorczych miesięcznych JPK-V7M gminy na podstawie rejestrów cząstkowych przygotowanych przez jednostki organizacyjne i ich terminowe przekazywanie do Urzędu Skarbowego;
8) sporządzanie zgłoszeń aktualizujących NIP-2 do Urzędu Skarbowego;
9) ustalanie wskaźnika i prewspółczynnika w celu dokonywania odliczeń podatku VAT;
10) współpraca z innymi stanowiskami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie rozliczania podatku VAT;
11) współpraca z organami podatkowymi w zakresie procedur rozliczania podatku VAT w Gminie, koordynacja prowadzonych postępowań kontrolnych i czynności sprawdzających w zakresie podatku VAT, a także realizacja obowiązków informacyjnych z zakresu schematów podatkowych;
12) dokonywanie korekty podatku VAT za wcześniejsze okresy w związku ze zdarzeniami powodującymi konieczność złożenia korekt, w szczególności w zakresie wskaźnika i prewspółczynnika VAT;
13) sporządzanie raportów kasowych;
14) prowadzenie rejestru wpływających dotacji;
15) prowadzenie rejestru udzielonych pożyczek z ZFŚS;
16) prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych wraz ze sprawozdawczością;
17) prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją aktywów i pasywów;
18) ewidencja druków ścisłego zarachowania - arkusze spisów z natury;
19) wykonywanie innych czynności finansowo-księgowych.
Miejsce pracy:
87-335 Świedziebnia 92A, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Urząd Gminy w Świedziebni
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
- obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku; - wykształcenie wyższe ekonomiczne; - co najmniej 3-letni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy w księgowości; - obsługa komputera, w tym znajomość oprogramowania Office, poczty elektronicznej oraz obsługa skanera, faxu, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych; - znajomość procedur administracyjnych, przepisów dot. księgowości, finansów publicznych i rachunkowości; - samodzielność; systematyczność; dyspozycyjność; rzetelność; odpowiedzialność; terminowość; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją; - umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista. ----------------------------------------------- Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia; Godziny pracy: pon., śr., czw. 07:20 - 15.20 wt. 07:20 - 16:00 pt. 07:10 - 14:30
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej; list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających staż pracy; kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy; oświadczenia dotyczące spełnienia przez kandydata wymagań niezbędnych określonych w punkcie 1 ppkt 1 - 4 ogłoszenia; oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu; kopia dokumentu potwierdzającego orzeczony stopień niepełnosprawności, w przypadku składania aplikacji przez osobę niepełnosprawną. Poświadczenia (zaświadczenia, certyfikaty itp.) posiadanych przez kandydata innych kwalifikacji, uprawnień i umiejętności. Dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej, list motywacyjny, kopia dokumentu potwierdzającego orzeczony stopień niepełnosprawności, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Świedziebnia oraz podpisem kandydata. W przypadku nieumieszczenia w/w klauzuli na wskazanych dokumentach, oferta nie będzie mogła być rozpatrywana z uwagi na brak zgody kandydata na przetwarzanie danych osobowych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi finansowo-księgowej w Urzędzie Gminy Świedziebnia osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy (pokój nr 14) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Świedziebnia, Świedziebnia 92A, 87-335 Świedziebnia w terminie do dnia 26 września 2025 r. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
StPr/25/0582
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
wynagrodzenie zależne od wykształcenia i doświadczenia kandydata
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej Urzędu, a w szczególności księgowanie dokumentów w programie księgowym;
2) dekretowanie dowodów księgowych przy ich wprowadzaniu do systemu księgowego;
3) księgowanie nakładów inwestycyjnych z podziałem na zadania;
4) prowadzenie papierowej ewidencji dokumentów księgowych wraz z opisywaniem wyciągów bankowych i numeracją dokumentów;
5) tworzenie miesięcznych rejestrów zakupu Vat i JPK_V7M faktur zakupowych;
6) tworzenie miesięcznych deklaracji VAT-7 Urzędu Gminy;
7) sporządzanie zbiorczych miesięcznych JPK-V7M gminy na podstawie rejestrów cząstkowych przygotowanych przez jednostki organizacyjne i ich terminowe przekazywanie do Urzędu Skarbowego;
8) sporządzanie zgłoszeń aktualizujących NIP-2 do Urzędu Skarbowego;
9) ustalanie wskaźnika i prewspółczynnika w celu dokonywania odliczeń podatku VAT;
10) współpraca z innymi stanowiskami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie rozliczania podatku VAT;
11) współpraca z organami podatkowymi w zakresie procedur rozliczania podatku VAT w Gminie, koordynacja prowadzonych postępowań kontrolnych i czynności sprawdzających w zakresie podatku VAT, a także realizacja obowiązków informacyjnych z zakresu schematów podatkowych;
12) dokonywanie korekty podatku VAT za wcześniejsze okresy w związku ze zdarzeniami powodującymi konieczność złożenia korekt, w szczególności w zakresie wskaźnika i prewspółczynnika VAT;
13) sporządzanie raportów kasowych;
14) prowadzenie rejestru wpływających dotacji;
15) prowadzenie rejestru udzielonych pożyczek z ZFŚS;
16) prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych wraz ze sprawozdawczością;
17) prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją aktywów i pasywów;
18) ewidencja druków ścisłego zarachowania - arkusze spisów z natury;
19) wykonywanie innych czynności finansowo-księgowych.
Miejsce pracy:
87-335 Świedziebnia 92A, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Urząd Gminy w Świedziebni
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- obsługa komputera - pakiet programów office
- - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku; - wykształcenie wyższe ekonomiczne; - co najmniej 3-letni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy w księgowości; - obsługa komputera, w tym znajomość oprogramowania Office, poczty elektronicznej oraz obsługa skanera, faxu, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych; - znajomość procedur administracyjnych, przepisów dot. księgowości, finansów publicznych i rachunkowości; - samodzielność; systematyczność; dyspozycyjność; rzetelność; odpowiedzialność; terminowość; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją; - umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista. ----------------------------------------------- Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia; Godziny pracy: pon., śr., czw. 07:20 - 15.20 wt. 07:20 - 16:00 pt. 07:10 - 14:30
Inne wymagania:
- obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku; - wykształcenie wyższe ekonomiczne; - co najmniej 3-letni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy w księgowości; - obsługa komputera, w tym znajomość oprogramowania Office, poczty elektronicznej oraz obsługa skanera, faxu, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych; - znajomość procedur administracyjnych, przepisów dot. księgowości, finansów publicznych i rachunkowości; - samodzielność; systematyczność; dyspozycyjność; rzetelność; odpowiedzialność; terminowość; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją; - umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista. ----------------------------------------------- Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia; Godziny pracy: pon., śr., czw. 07:20 - 15.20 wt. 07:20 - 16:00 pt. 07:10 - 14:30
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej; list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających staż pracy; kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy; oświadczenia dotyczące spełnienia przez kandydata wymagań niezbędnych określonych w punkcie 1 ppkt 1 - 4 ogłoszenia; oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu; kopia dokumentu potwierdzającego orzeczony stopień niepełnosprawności, w przypadku składania aplikacji przez osobę niepełnosprawną. Poświadczenia (zaświadczenia, certyfikaty itp.) posiadanych przez kandydata innych kwalifikacji, uprawnień i umiejętności. Dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej, list motywacyjny, kopia dokumentu potwierdzającego orzeczony stopień niepełnosprawności, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Świedziebnia oraz podpisem kandydata. W przypadku nieumieszczenia w/w klauzuli na wskazanych dokumentach, oferta nie będzie mogła być rozpatrywana z uwagi na brak zgody kandydata na przetwarzanie danych osobowych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi finansowo-księgowej w Urzędzie Gminy Świedziebnia osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy (pokój nr 14) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Świedziebnia, Świedziebnia 92A, 87-335 Świedziebnia w terminie do dnia 26 września 2025 r. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 18.09.2025
Lokalizacja: Świedziebnia
Województwo: kujawsko-pomorskie
ID ogłoszenia: 1417567
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej

