To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Ruda Śląska
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Ruda Śląska
STANOWISKO URZĘDNICZE DS. FINANSOWYCH W WYDZIALE SPRAW LOKALOWYCH (AL)
Dodano: 28.07.2025
Lokalizacja: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
ID ogłoszenia: 1378510
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/0624
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 do 5 500 PLN
wynagrodzenie zasadnicze w wysokości zależne od wykształcenia i doświadczenia kandydata, więcej informacji wskazano w ogłoszeniu nr SL.210.18.2025 z dnia 24 lipca 2025 r. *****,iddok,86879,idmp,3359,r,o
Zakres obowiązków:
kontrolowanie realizacji inwestycji oraz dochodów i wydatków inwestycyjnych;
sprawdzanie dokumentów fakturowych oraz zawartych umów;
rozliczanie pozyskanych zewnętrznych środków finansowych;
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz MPGM TBS Sp. z o.o. w zakresie bieżącej realizacji budżetu wydziału, jego zmian, oraz monitorowania wpływu środków finansowych.
Miejsce pracy:
Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Ruda Śląska
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
Wymagana niezbędne zgodne z ogłoszeniem nr SL.210.18.2025 z dnia 24 lipca 2025r. *****,iddok,86879,idmp,3359,r,o
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
zgodne z ogłoszeniem nr SL.210.18.2025 z dnia 24 lipca 2025r. *****,iddok,86879,idmp,3359,r,o
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - zgodne z ogłoszeniem nr SL.210.18.2025 z dnia 24 lipca 2025r. *****,iddok,86879,idmp,3359,r,o
StPr/25/0624
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 do 5 500 PLN
wynagrodzenie zasadnicze w wysokości zależne od wykształcenia i doświadczenia kandydata, więcej informacji wskazano w ogłoszeniu nr SL.210.18.2025 z dnia 24 lipca 2025 r. *****,iddok,86879,idmp,3359,r,o
Zakres obowiązków:
kontrolowanie realizacji inwestycji oraz dochodów i wydatków inwestycyjnych;
sprawdzanie dokumentów fakturowych oraz zawartych umów;
rozliczanie pozyskanych zewnętrznych środków finansowych;
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz MPGM TBS Sp. z o.o. w zakresie bieżącej realizacji budżetu wydziału, jego zmian, oraz monitorowania wpływu środków finansowych.
Miejsce pracy:
Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Ruda Śląska
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagana niezbędne zgodne z ogłoszeniem nr SL.210.18.2025 z dnia 24 lipca 2025r. *****,iddok,86879,idmp,3359,r,o
Inne wymagania:
Wymagana niezbędne zgodne z ogłoszeniem nr SL.210.18.2025 z dnia 24 lipca 2025r. *****,iddok,86879,idmp,3359,r,o
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
zgodne z ogłoszeniem nr SL.210.18.2025 z dnia 24 lipca 2025r. *****,iddok,86879,idmp,3359,r,o
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - zgodne z ogłoszeniem nr SL.210.18.2025 z dnia 24 lipca 2025r. *****,iddok,86879,idmp,3359,r,o
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 28.07.2025
Lokalizacja: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
ID ogłoszenia: 1378510
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej