To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Bydgoszcz

STANOWISKO DS. REGULACJI STANÓW PRAWNYCH NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE MIENIA I GEODEZJI URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY (NR 1573)

Dodano: 24.07.2025
Lokalizacja: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie
ID ogłoszenia: 1357371
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej

Szczegóły ogłoszenia

Wymiar pracy:
  • Pełen etat
Wynagrodzenie od: 4666 zł brutto
Umowa:
  • Umowa o pracę na czas określony
Numer:
StPr/25/1573

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 36/2025
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy
(*****)
w dniu 2 lipca 2025 r.

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 poz. 1135) Prezydent Miasta Bydgoszczy ogłasza nabór kandydatów na wolne

stanowisko ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości w Wydziale Mienia i Geodezji Urzędu Miasta Bydgoszczy.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim prowadzenie całości postępowania:
- w zakresie pozbawiania albo ograniczania w drodze decyzji prawa własności nieruchomości, prawa użytkowania wieczystego lub innego prawa rzeczowego na nieruchomości,
- z wniosków byłych właścicieli (ich spadkobierców względnie następców prawnych) nieruchomości:
- o zwrot nieruchomości,
- o ustalenie odszkodowania z tytułu przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa lub wywłaszczenia,
- o wzruszenie decyzji ostatecznych lub innych aktów prawnych mocą, których nastąpiło przejęcie (wywłaszczenie) nieruchomości,
- w zakresie ustanawiania ograniczonych praw rzeczowych na nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa i osób trzecich,
- dotyczącego ustalenia odszkodowań za nieruchomości przejęte na rzecz jednostek samorządu terytorialnego lub Skarbu Państwa:
- mocą decyzji wydanych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
- mocą decyzji wydanych w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,
- z innych tytułów,
- związanego z rozpatrywaniem wniosków o regulację stanu własnościowego nieruchomości, w tym o nabywanie nieruchomości na rzecz Miasta Bydgoszczy i Skarbu Państwa w drodze umów cywilno-prawnych (wykup, zamiana, nieodpłatne przekazanie, darowizna, zniesienie współwłasności, spadkobranie),
- związanego z kierowaniem do Sądu wniosków o ujawnianiu prawa własności Skarbu Państwa i Miasta Bydgoszczy w księgach wieczystych.

Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
- liczne kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientem zewnętrznym, wydziałami Urzędu Miasta Bydgoszczy oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi,
- częste wyjazdy na terenie miasta Bydgoszczy celem przeprowadzania oględzin nieruchomości, w tym rozmów z właścicielami nieruchomości, rzeczoznawcami majątkowymi i innymi podmiotami,
- praca przy komputerze,
- wyjazdy służbowe według potrzeb,
- pomieszczenie przy ul. Grudziądzkiej 9-15 w budynku na piętrze, konieczność przemieszczania się w obrębie budynku, w którym znajduje się winda.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w czerwcu 2025 r. nie wyniósł 6 %.

Urząd Miasta Bydgoszczy oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wysługę lat w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynastka),
- bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (*****. dofinansowanie wczasów),
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia,
- stabilną pracę w gronie profesjonalistów,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia służbowe.

Miejsce pracy:
Grudziądzka 9-15, 85-130 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
URZĄD MIASTA BYDGOSZCZY

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
  • Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem: a/ niezbędne: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe, - znajomość przepisów: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym i ustawy o ochronie danych osobowych, - obywatelstwo polskie, a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią; b/ dodatkowe: - umiejętność odczytywania map w zakresie podstawowym, - umiejętność obsługi komputera w zakresie dobrym, znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności aplikacji: Word i Excel), - przestrzeganie prawa, sumienność i staranność podczas wykonywania obowiązków służbowych, - uprzejmość i życzliwość wobec interesantów, - umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.


Inne wymagania:
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem: a/ niezbędne: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe, - znajomość przepisów: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym i ustawy o ochronie danych osobowych, - obywatelstwo polskie, a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią; b/ dodatkowe: - umiejętność odczytywania map w zakresie podstawowym, - umiejętność obsługi komputera w zakresie dobrym, znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności aplikacji: Word i Excel), - przestrzeganie prawa, sumienność i staranność podczas wykonywania obowiązków służbowych, - uprzejmość i życzliwość wobec interesantów, - umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające: - list motywacyjny, - życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej, - kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, - kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego, - oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 10, 11 lub ze strony internetowej: *****), - oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) *****.L.2016.119.1, - wskazane referencje dotychczasowych pracodawców. Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 11 lipca 2025 r. z dopiskiem na kopercie: Nabór na stanowisko ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości w Wydziale Mienia i Geodezji Urzędu Miasta Bydgoszczy ogłoszenie nr 36/2025. O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego. Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa. Uwaga: 1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane. 3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej. 4. W Urzędzie Miasta Bydgoszczy wdrożona została wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy i na stronie *****-533_2024

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Poleć ogłoszenie znajomym:

bezpieczeństwoZasady bezpieczeństwa podczas transakcji

  • Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
  • Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
  • Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 24.07.2025
Lokalizacja: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie
ID ogłoszenia: 1357371
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Zobacz wszystkie

Zobacz inne ogłoszenia z kategorii

Do góry