STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA
Dodano: 04.10.2025
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Województwo: lubuskie
ID ogłoszenia: 1428491
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/1166
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 700 PLN
Zakres obowiązków:
1)Bieżąca obsługa klienta w zakresie przyjmowania pism, deklaracji i innych dokumentów oraz wydawanie dokumentów zgodnie z przyjętymi w MOK procedurami.
2)Obsługa telefoniczna spraw związanych z bieżącą obsługą MOK.
3)Wprowadzanie deklaracji, zmian, korekt za odpady komunalne do programu komputerowego.
4)Prowadzenie rejestru: zleceń odbioru gabarytów, zmian deklaracji, reklamacji, rejestru mycia i dezynfekcji pojemników, nieruchomości, na których stwierdzono nieprawidłowości w zbieraniu odpadów lub inne związane z systemem gospodarowania odpadami.
5)Sporządzanie zestawień w zakresie ilości odebranych odpadów, ilości i rodzaju podstawionych pojemników, wykazu pojazdów transportujących odpady komunalne.
6)Przygotowanie sprawozdań i raportów w zakresie działania referatu.
Miejsce pracy:
Targowa 9, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Pracodawca:
MIEJSKIE ODPADY KOMUNALNE W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
szczegóły na stronie https://www.bip.mok.um.gorzow.pl/wakaty/2/5/stanowisko_ds__obslugi_klienta/
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający adres poczty elektronicznej/nr telefonu kontaktowego; życiorys zawodowy (cv); kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów); kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje; oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej https://bip.mok.um.gorzow.pl/10001/Wzory_oswiadczen_do_naboru/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: poczta, inny - szczegóły na stronie https://www.bip.mok.um.gorzow.pl/wakaty/2/5/stanowisko_ds__obslugi_klienta/
StPr/25/1166
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 700 PLN
Zakres obowiązków:
1)Bieżąca obsługa klienta w zakresie przyjmowania pism, deklaracji i innych dokumentów oraz wydawanie dokumentów zgodnie z przyjętymi w MOK procedurami.
2)Obsługa telefoniczna spraw związanych z bieżącą obsługą MOK.
3)Wprowadzanie deklaracji, zmian, korekt za odpady komunalne do programu komputerowego.
4)Prowadzenie rejestru: zleceń odbioru gabarytów, zmian deklaracji, reklamacji, rejestru mycia i dezynfekcji pojemników, nieruchomości, na których stwierdzono nieprawidłowości w zbieraniu odpadów lub inne związane z systemem gospodarowania odpadami.
5)Sporządzanie zestawień w zakresie ilości odebranych odpadów, ilości i rodzaju podstawionych pojemników, wykazu pojazdów transportujących odpady komunalne.
6)Przygotowanie sprawozdań i raportów w zakresie działania referatu.
Miejsce pracy:
Targowa 9, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Pracodawca:
MIEJSKIE ODPADY KOMUNALNE W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- szczegóły na stronie https://www.bip.mok.um.gorzow.pl/wakaty/2/5/stanowisko_ds__obslugi_klienta/
Inne wymagania:
szczegóły na stronie https://www.bip.mok.um.gorzow.pl/wakaty/2/5/stanowisko_ds__obslugi_klienta/
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający adres poczty elektronicznej/nr telefonu kontaktowego; życiorys zawodowy (cv); kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów); kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje; oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej https://bip.mok.um.gorzow.pl/10001/Wzory_oswiadczen_do_naboru/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: poczta, inny - szczegóły na stronie https://www.bip.mok.um.gorzow.pl/wakaty/2/5/stanowisko_ds__obslugi_klienta/
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 04.10.2025
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Województwo: lubuskie
ID ogłoszenia: 1428491
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej