STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI W REFERACIE OŚWIATY I KULTURY (NR 2267)

Dodano: 09.10.2025
Lokalizacja: Sicienko
Województwo: kujawsko-pomorskie
ID ogłoszenia: 1431289
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
URZĄD GMINY W SICIENKU
URZĄD GMINY W SICIENKU

Szczegóły ogłoszenia

Wymiar pracy:
  • Pełen etat
Wynagrodzenie od: 4666 zł brutto
Umowa:
  • Umowa o pracę w zastępstwie
Numer:
StPr/25/2267

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Wysokość wynagrodzenia: do uzgodnienia z pracodawcą

Zakres obowiązków:
pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie::
https://bip.sicienko.pl/oferta-pracy/10962/stanowisko-urzednicze-zastepstwo-na-stanowisko-ds-ksiegowosci

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie księgowości dochodów i wydatków budżetowych placówek oświatowych.

Warunki pracy na stanowisku:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;
- umowa o pracę na zastępstwo - pełen etat;
- praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, na pierwszym piętrze, budynek bez windy, posiada podjazd;
- praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek, środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek; w godz. 7.30-14.00 w piątek;
- praca w zespole;
- codzienny kontakt telefoniczny.


Miejsce pracy:
Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
URZĄD GMINY W SICIENKU

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, - nieposzlakowana opinia, - spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, - ma co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości. Wymagania dodatkowe: - biegła umiejętność obsługi komputera, - zna zagadnienia z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym przepisy prawa z zakresu: - ustawy o rachunkowości, - rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, - komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także w zespole, odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, - nieposzlakowana opinia, - spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, - ma co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości. Wymagania dodatkowe: - biegła umiejętność obsługi komputera, - zna zagadnienia z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym przepisy prawa z zakresu: - ustawy o rachunkowości, - rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, - komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także w zespole, odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - życiorys zawodowy (curriculum vitae) - opatrzony danymi kontaktowymi oraz własnoręcznym podpisem; - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; - oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie oraz o opinii; - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; - oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w związku z ogłoszeniem naboru. Wymagane dokumenty kandydat może złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu (w poniedziałek, środa i czwartek 7:30-15:30, wtorek 7:30-17:00, piątek 7:30-14:00) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko. Oferta winna zostać złożona lub przesłana w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem Zastępstwo na stanowisko ds. księgowości w Referacie Oświaty i Kultury w terminie do 17 października 2025 r. do godz. 14:00. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Sicienku. Dodatkowe informacje: Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 31 17 446 i 52 31 17 450.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
URZĄD GMINY W SICIENKU
URZĄD GMINY W SICIENKU
URZĄD GMINY W SICIENKU
URZĄD GMINY W SICIENKU
Poleć ogłoszenie znajomym:

bezpieczeństwoZasady bezpieczeństwa podczas transakcji

  • Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
  • Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
  • Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 09.10.2025
Lokalizacja: Sicienko
Województwo: kujawsko-pomorskie
ID ogłoszenia: 1431289
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Zobacz wszystkie

Zobacz inne ogłoszenia z kategorii

Do góry