STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI ŚRODKÓW Z FUNDUSZY UNIJNYCH W REFERACIE WYDATKÓW W WYDZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Dodano: 12.12.2025
Lokalizacja: Leszno
Województwo: wielkopolskie
ID ogłoszenia: 1458255
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/0919
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 5 200 PLN
+ dodatek za wysługę lat (5- 20% wynagrodzenia zasadniczego) uzależniony od posiadanego stażu pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
- sprawdza dokumenty finansowo-księgowe pod względem formalno-rachunkowym,
- sprawdza kompletność dokumentów niezbędnych do księgowania,
- sprawdza poprawność klasyfikacji budżetowej wydatków,
- sporządza przelewy bankowe na podstawie zatwierdzonych dokumentów księgowych,
- odpowiada za dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych związanych z ewidencją środków pozyskanych i wydatkowanych z programów pomocowych,
- monitoruje realizację planu finansowego oraz odpowiada za sporządzanie obowiązujących sprawozdań w zakresie prowadzonej ewidencji,
- odpowiada za miesięczne uzgadnianie kont rozrachunkowych oraz kont wydatków i kosztów w układzie klasyfikacji budżetowej,
- odpowiada za okresowe uzgadnianie kont analitycznych i syntetycznych,
- prowadzi ewidencje prawnego zaangażowania wydatków budżetowych roku bieżącego i lat następnych,
- sporządza bilans, rachunek zysków i strat oraz zestawienie zmian w funduszu na podstawie księgi częściowej,
- sporządza sprawozdania budżetowe na podstawie księgi częściowej.
Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej: https://bip.leszno.pl/oferta-pracy/13767/stanowisko-ds-ksiegowosci-srodkow-z-funduszy-unijnych-w-referacie-wydatkow-w-wydziale-finansowo-ksiegowym
Miejsce pracy:
Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Leszna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
35
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie: średnie ekonomiczne w zakresie rachunkowości, - doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości, - znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości oraz rozporządzeń szczególnych dotyczących zasad rachunkowości i planów dla jednostek sektora finansów publicznych, o samorządzie gminnym i samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Ordynacja podatkowa, Kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzeń: dotyczących zasad rachunkowości i planów kont dla jednostek sektora finansów publicznych, w sprawie sprawozdawczości budżetowej, w sprawie klasyfikacji budżetowej, - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe ekonomiczne, wyższe na podbudowie średniego ekonomicznego lub studia podyplomowe z zakresu rachunkowości, - doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości budżetowej, - znajomość i umiejętność stosowania przepisów, ustaw i rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań merytorycznych stanowiska, - znajomość rodzaju i zakresu spraw prowadzonych przez Referat Wydatków w Wydziale Finansowo-Księgowym, - umiejętność: analitycznego oraz logicznego myślenia, kojarzenia faktów, redagowania pism, sprawnego pozyskiwania informacji, dokonywania analiz i formułowania wniosków, korzystania z przepisów, pracy w zespole, pracy pod presją czasu, komunikatywność, dociekliwość, dokładność, rzetelność, systematyczność, - umiejętność obsługi: urządzeń technicznych, programów MS OFFICE, programów modułów systemu DISTRICTUS, obsługi programów bankowości elektronicznej, systemów informacji prawnej oraz innych programów niezbędnych do wykonywania zadań.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, - wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (zakładka: Praca - jako załączniki do niniejszego ogłoszenia), - oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO - do pobrania z strony www.bip.leszno.pl (zakładka: Praca - jako załączniki do niniejszego ogłoszenia), - kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, - dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe kserokopie świadectw pracy, lub oryginał/kserokopia zaświadczenia o zatrudnieniu, w przypadku trwającego zatrudnienia, lub inne dokumenty. Uwaga złóż tylko te dokumenty, których wymagamy lub zalecamy, dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego, na koszt własny kandydata. Aplikuj do: 22 grudnia 2025 roku do godziny 12:00 dokumenty aplikacyjne w formie papierowej należy składać w biurze obsługi lub w Wydziale Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15 oraz za pośrednictwem poczty na adres Urzędu z dopiskiem: dot. naboru stanowisko ds. księgowości środków z funduszy unijnych w Referacie Wydatków w Wydziale Finansowo - Księgowym, termin aplikacji dotyczy także ofert przesyłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu, w przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny: 65 529 81 34.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: 22.12.2025r. do godz. 12.00
StPr/25/0919
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 5 200 PLN
+ dodatek za wysługę lat (5- 20% wynagrodzenia zasadniczego) uzależniony od posiadanego stażu pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
- sprawdza dokumenty finansowo-księgowe pod względem formalno-rachunkowym,
- sprawdza kompletność dokumentów niezbędnych do księgowania,
- sprawdza poprawność klasyfikacji budżetowej wydatków,
- sporządza przelewy bankowe na podstawie zatwierdzonych dokumentów księgowych,
- odpowiada za dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych związanych z ewidencją środków pozyskanych i wydatkowanych z programów pomocowych,
- monitoruje realizację planu finansowego oraz odpowiada za sporządzanie obowiązujących sprawozdań w zakresie prowadzonej ewidencji,
- odpowiada za miesięczne uzgadnianie kont rozrachunkowych oraz kont wydatków i kosztów w układzie klasyfikacji budżetowej,
- odpowiada za okresowe uzgadnianie kont analitycznych i syntetycznych,
- prowadzi ewidencje prawnego zaangażowania wydatków budżetowych roku bieżącego i lat następnych,
- sporządza bilans, rachunek zysków i strat oraz zestawienie zmian w funduszu na podstawie księgi częściowej,
- sporządza sprawozdania budżetowe na podstawie księgi częściowej.
Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej: https://bip.leszno.pl/oferta-pracy/13767/stanowisko-ds-ksiegowosci-srodkow-z-funduszy-unijnych-w-referacie-wydatkow-w-wydziale-finansowo-ksiegowym
Miejsce pracy:
Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Leszna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
35
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość
- Znajomość pakietu MS Office
- Wymagania niezbędne: - wykształcenie: średnie ekonomiczne w zakresie rachunkowości, - doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości, - znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości oraz rozporządzeń szczególnych dotyczących zasad rachunkowości i planów dla jednostek sektora finansów publicznych, o samorządzie gminnym i samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Ordynacja podatkowa, Kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzeń: dotyczących zasad rachunkowości i planów kont dla jednostek sektora finansów publicznych, w sprawie sprawozdawczości budżetowej, w sprawie klasyfikacji budżetowej, - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe ekonomiczne, wyższe na podbudowie średniego ekonomicznego lub studia podyplomowe z zakresu rachunkowości, - doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości budżetowej, - znajomość i umiejętność stosowania przepisów, ustaw i rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań merytorycznych stanowiska, - znajomość rodzaju i zakresu spraw prowadzonych przez Referat Wydatków w Wydziale Finansowo-Księgowym, - umiejętność: analitycznego oraz logicznego myślenia, kojarzenia faktów, redagowania pism, sprawnego pozyskiwania informacji, dokonywania analiz i formułowania wniosków, korzystania z przepisów, pracy w zespole, pracy pod presją czasu, komunikatywność, dociekliwość, dokładność, rzetelność, systematyczność, - umiejętność obsługi: urządzeń technicznych, programów MS OFFICE, programów modułów systemu DISTRICTUS, obsługi programów bankowości elektronicznej, systemów informacji prawnej oraz innych programów niezbędnych do wykonywania zadań.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie: średnie ekonomiczne w zakresie rachunkowości, - doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości, - znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości oraz rozporządzeń szczególnych dotyczących zasad rachunkowości i planów dla jednostek sektora finansów publicznych, o samorządzie gminnym i samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Ordynacja podatkowa, Kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzeń: dotyczących zasad rachunkowości i planów kont dla jednostek sektora finansów publicznych, w sprawie sprawozdawczości budżetowej, w sprawie klasyfikacji budżetowej, - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe ekonomiczne, wyższe na podbudowie średniego ekonomicznego lub studia podyplomowe z zakresu rachunkowości, - doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości budżetowej, - znajomość i umiejętność stosowania przepisów, ustaw i rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań merytorycznych stanowiska, - znajomość rodzaju i zakresu spraw prowadzonych przez Referat Wydatków w Wydziale Finansowo-Księgowym, - umiejętność: analitycznego oraz logicznego myślenia, kojarzenia faktów, redagowania pism, sprawnego pozyskiwania informacji, dokonywania analiz i formułowania wniosków, korzystania z przepisów, pracy w zespole, pracy pod presją czasu, komunikatywność, dociekliwość, dokładność, rzetelność, systematyczność, - umiejętność obsługi: urządzeń technicznych, programów MS OFFICE, programów modułów systemu DISTRICTUS, obsługi programów bankowości elektronicznej, systemów informacji prawnej oraz innych programów niezbędnych do wykonywania zadań.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, - wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (zakładka: Praca - jako załączniki do niniejszego ogłoszenia), - oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO - do pobrania z strony www.bip.leszno.pl (zakładka: Praca - jako załączniki do niniejszego ogłoszenia), - kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, - dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe kserokopie świadectw pracy, lub oryginał/kserokopia zaświadczenia o zatrudnieniu, w przypadku trwającego zatrudnienia, lub inne dokumenty. Uwaga złóż tylko te dokumenty, których wymagamy lub zalecamy, dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego, na koszt własny kandydata. Aplikuj do: 22 grudnia 2025 roku do godziny 12:00 dokumenty aplikacyjne w formie papierowej należy składać w biurze obsługi lub w Wydziale Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15 oraz za pośrednictwem poczty na adres Urzędu z dopiskiem: dot. naboru stanowisko ds. księgowości środków z funduszy unijnych w Referacie Wydatków w Wydziale Finansowo - Księgowym, termin aplikacji dotyczy także ofert przesyłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu, w przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny: 65 529 81 34.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: 22.12.2025r. do godz. 12.00
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 12.12.2025
Lokalizacja: Leszno
Województwo: wielkopolskie
ID ogłoszenia: 1458255
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej

