STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI I EGZEKUCJI NALEŻNOŚCI W UG KOSTOMŁOTY
Dodano: 27.09.2025
Lokalizacja: Kostomłoty
Województwo: dolnośląskie
ID ogłoszenia: 1423926
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/0323
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
Zakres obowiązków:
1) Egzekucja należności niepodatkowych.
2) Prowadzenie księgowości i rachunkowości budżetowej Urzędu Gminy (dochody), a w szczególności: prowadzenie księgi głównej (ewidencja syntetyczna) zgodnie z obowiązującym zakładowym planem kont.
3) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem.
4) Terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, takich jak upomnienia, tytuły wykonawcze, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie:
a) podatku od środków transportowych
b) innych podatków i opłat wg odrębnych przepisów prawa.
5) Podejmowanie czynności zmierzających do zabezpieczenia zaległości podatkowych, dokonywanie wpisów do hipotek przymusowych itp.
6) Ustalenie i wymiar zobowiązań podatkowych.
Dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć osobiście do sekretariatu Urzędu Gminy Kostomłoty do 6.10.2025r. do godz.9.00
Miejsce pracy:
Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Gmina Kostomłoty
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : umiejętność obsługi elektronicznego obiegu dokumentów, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
StPr/25/0323
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
Zakres obowiązków:
1) Egzekucja należności niepodatkowych.
2) Prowadzenie księgowości i rachunkowości budżetowej Urzędu Gminy (dochody), a w szczególności: prowadzenie księgi głównej (ewidencja syntetyczna) zgodnie z obowiązującym zakładowym planem kont.
3) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem.
4) Terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, takich jak upomnienia, tytuły wykonawcze, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie:
a) podatku od środków transportowych
b) innych podatków i opłat wg odrębnych przepisów prawa.
5) Podejmowanie czynności zmierzających do zabezpieczenia zaległości podatkowych, dokonywanie wpisów do hipotek przymusowych itp.
6) Ustalenie i wymiar zobowiązań podatkowych.
Dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć osobiście do sekretariatu Urzędu Gminy Kostomłoty do 6.10.2025r. do godz.9.00
Miejsce pracy:
Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Gmina Kostomłoty
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- umiejętność obsługi elektronicznego obiegu dokumentów,umiejętność pracy w zespole,odpowiedzialność,terminowość,rzetelność,sumienność
- [Umiejętność 1] : umiejętność obsługi elektronicznego obiegu dokumentów, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : umiejętność obsługi elektronicznego obiegu dokumentów, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 27.09.2025
Lokalizacja: Kostomłoty
Województwo: dolnośląskie
ID ogłoszenia: 1423926
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej