STANOWISKO DS. BUDOWLANO-INWESTYCYJNYCH W WYDZIALE BUDOWLANO-INWESTYCYJNYM URZĘDU GMINY SUCHY LAS
Dodano: 31.07.2025
Lokalizacja: Suchy Las
Województwo: wielkopolskie
ID ogłoszenia: 1383293
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/2017
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Wydziale Budowlano-Inwestycyjnym polega w szczególności na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie planowania, finasowania i rozliczania gminnych inwestycji (sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, kanałów technologicznych, dróg oraz oświetlenia i obiektów kubaturowych). Realizacja zadań wymaga stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Referatem Komunalnym, Wydziałem Księgowości Budżetowej, Wydziałem Nieruchomości i Planowania Przestrzennego oraz instytucjami zewnętrznymi, m.in.: Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK, gestorami infrastruktury technicznej, np.: Aquanet S.A., Enea S.A., itd.
Praca w pełnym wymiarze etatu, w poniedziałki rozpoczęcie pracy od godz. 9.00 do 10.00,zakończenie pracy od 17.00 do 18.00, po przepracowaniu 8 godzin, od wtorku do piątku rozpoczęcie pracy od 7.00 do 8.00, zakończenie pracy od 15.00 do 16.00, po przepracowaniu 8 godzin.
Obowiązki służbowe realizowane są również poza siedzibą Urzędu Gminy Suchy Las, w szczególności na obszarze gminy Suchy Las. Zadania wykonywane w terenie obejmują m.in. uczestnictwo w wizjach lokalnych, przeglądach technicznych, odbiorach prac remontowo-budowlanych, itp
Miejsce pracy:
SZKOLNA 13, 62-002 Suchy Las, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY SUCHY LAS
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
szczegółowe informacje na stronie https://www.suchylas.pl/ Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie, b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) nieposzlakowana opinia, e) przestrzeganie zasad ujętych w Standardach ochrony małoletnich w Urzędzie Gminy Suchy Las wprowadzonych Zarządzeniem nr 130/2024 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 13 sierpnia 2024 r. w oparciu o art. 22b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 560). f) wykształcenie średnie techniczne z zakresu budownictwa lub branży pokrewnej, g) minimum 3 - letni staż pracy, h) znajomość przepisów z zakresu: Prawa budowlanego wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych oraz wiedza praktyczna w tym zakresie, i) znajomość procesów budowlanych oraz planowania i rozliczania inwestycji, j) umiejętność redagowania pism, k) komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, l) wysoka kultura osobista, m) umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów, n) dobra znajomość programów komputerowych MS Word i Excel, o) posiadanie prawa jazdy kat. B. 3. Wymagania dodatkowe: a) wykształcenie wyższe w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych lub drogownictwa, gospodarki przestrzennej, budownictwa, geodezji i kartografii, b) doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej, c) umiejętność analitycznego myślenia, d) znajomość programów do kosztorysowania (np. Norma), e) dobra znajomość programów komputerowych typu CAD, f) kursy i szkolenia z zakresu budownictwa, procesów inwestycyjnych, kosztorysowania, itd
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem, b) życiorys (CV), c) kwestionariusz dla osoby ubiegającej o zatrudnienie, d) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, e) kserokopie świadectw pracy/ dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, f) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowanej opinii opatrzone własnoręcznym podpisem, g) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy opatrzona własnoręcznym podpisem.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Wydziale Budowlano-Inwestycyjnym Urzędu Gminy Suchy Las, należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Suchy Las w Biurze Obsługi Interesanta lub w Biurze Kadr i Płac, pok. A17, lub przesłać na adres: Urząd Gminy Suchy Las ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, w terminie do dnia 18 sierpnia 2025 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.suchylas.pl/ogłoszenia/32/oferty-pracy/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy., Termin: do 18.08.2025
StPr/25/2017
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Wydziale Budowlano-Inwestycyjnym polega w szczególności na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie planowania, finasowania i rozliczania gminnych inwestycji (sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, kanałów technologicznych, dróg oraz oświetlenia i obiektów kubaturowych). Realizacja zadań wymaga stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Referatem Komunalnym, Wydziałem Księgowości Budżetowej, Wydziałem Nieruchomości i Planowania Przestrzennego oraz instytucjami zewnętrznymi, m.in.: Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK, gestorami infrastruktury technicznej, np.: Aquanet S.A., Enea S.A., itd.
Praca w pełnym wymiarze etatu, w poniedziałki rozpoczęcie pracy od godz. 9.00 do 10.00,zakończenie pracy od 17.00 do 18.00, po przepracowaniu 8 godzin, od wtorku do piątku rozpoczęcie pracy od 7.00 do 8.00, zakończenie pracy od 15.00 do 16.00, po przepracowaniu 8 godzin.
Obowiązki służbowe realizowane są również poza siedzibą Urzędu Gminy Suchy Las, w szczególności na obszarze gminy Suchy Las. Zadania wykonywane w terenie obejmują m.in. uczestnictwo w wizjach lokalnych, przeglądach technicznych, odbiorach prac remontowo-budowlanych, itp
Miejsce pracy:
SZKOLNA 13, 62-002 Suchy Las, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY SUCHY LAS
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- dobra znajomość przepisów prawa budowlanego, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność poprawnego redagowania tekstów
- szczegółowe informacje na stronie https://www.suchylas.pl/ Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie, b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) nieposzlakowana opinia, e) przestrzeganie zasad ujętych w Standardach ochrony małoletnich w Urzędzie Gminy Suchy Las wprowadzonych Zarządzeniem nr 130/2024 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 13 sierpnia 2024 r. w oparciu o art. 22b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 560). f) wykształcenie średnie techniczne z zakresu budownictwa lub branży pokrewnej, g) minimum 3 - letni staż pracy, h) znajomość przepisów z zakresu: Prawa budowlanego wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych oraz wiedza praktyczna w tym zakresie, i) znajomość procesów budowlanych oraz planowania i rozliczania inwestycji, j) umiejętność redagowania pism, k) komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, l) wysoka kultura osobista, m) umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów, n) dobra znajomość programów komputerowych MS Word i Excel, o) posiadanie prawa jazdy kat. B. 3. Wymagania dodatkowe: a) wykształcenie wyższe w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych lub drogownictwa, gospodarki przestrzennej, budownictwa, geodezji i kartografii, b) doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej, c) umiejętność analitycznego myślenia, d) znajomość programów do kosztorysowania (np. Norma), e) dobra znajomość programów komputerowych typu CAD, f) kursy i szkolenia z zakresu budownictwa, procesów inwestycyjnych, kosztorysowania, itd
Inne wymagania:
szczegółowe informacje na stronie https://www.suchylas.pl/ Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie, b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) nieposzlakowana opinia, e) przestrzeganie zasad ujętych w Standardach ochrony małoletnich w Urzędzie Gminy Suchy Las wprowadzonych Zarządzeniem nr 130/2024 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 13 sierpnia 2024 r. w oparciu o art. 22b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 560). f) wykształcenie średnie techniczne z zakresu budownictwa lub branży pokrewnej, g) minimum 3 - letni staż pracy, h) znajomość przepisów z zakresu: Prawa budowlanego wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych oraz wiedza praktyczna w tym zakresie, i) znajomość procesów budowlanych oraz planowania i rozliczania inwestycji, j) umiejętność redagowania pism, k) komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, l) wysoka kultura osobista, m) umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów, n) dobra znajomość programów komputerowych MS Word i Excel, o) posiadanie prawa jazdy kat. B. 3. Wymagania dodatkowe: a) wykształcenie wyższe w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych lub drogownictwa, gospodarki przestrzennej, budownictwa, geodezji i kartografii, b) doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej, c) umiejętność analitycznego myślenia, d) znajomość programów do kosztorysowania (np. Norma), e) dobra znajomość programów komputerowych typu CAD, f) kursy i szkolenia z zakresu budownictwa, procesów inwestycyjnych, kosztorysowania, itd
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem, b) życiorys (CV), c) kwestionariusz dla osoby ubiegającej o zatrudnienie, d) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, e) kserokopie świadectw pracy/ dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, f) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowanej opinii opatrzone własnoręcznym podpisem, g) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy opatrzona własnoręcznym podpisem.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Wydziale Budowlano-Inwestycyjnym Urzędu Gminy Suchy Las, należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Suchy Las w Biurze Obsługi Interesanta lub w Biurze Kadr i Płac, pok. A17, lub przesłać na adres: Urząd Gminy Suchy Las ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, w terminie do dnia 18 sierpnia 2025 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.suchylas.pl/ogłoszenia/32/oferty-pracy/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy., Termin: do 18.08.2025
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 31.07.2025
Lokalizacja: Suchy Las
Województwo: wielkopolskie
ID ogłoszenia: 1383293
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej