STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNYCH W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM

Dodano: 14.09.2025
Lokalizacja: Słupsk
Województwo: pomorskie
ID ogłoszenia: 1415486
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Agnieszka Szwugier
Agnieszka Szwugier
598488321
Tel: ...
Tel: 598...

Szczegóły ogłoszenia

Wymiar pracy:
  • Pełen etat
Wynagrodzenie od: 5000 zł brutto
Umowa:
  • Umowa o pracę na czas określony
Numer:
StPr/25/1752

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Wynagrodzenie od 5000 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.

Zakres obowiązków:
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/979.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Ogólna charakterystyka:

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmować się będzie prowadzeniem spraw administracyjnych będących w kompetencji Wydziału Administracyjno-Technicznego Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Ważniejsze zadania:

zapewnianie właściwej informacji wizualnej w budynkach administrowanych przez Wydział Administracyjno-Techniczny Urzędu Miejskiego w Słupsku;

przeprowadzenie postępowania na wybór wykonawcy tablic urzędowych, informacyjnych i innych oznaczeń wizualnych, bieżąca realizacja umowy i rozliczanie płatności z tego tytułu;

zabezpieczenie:

- usługi sprzątania przez firmy zewnętrzne budynków i lokali, administrowanych przez Wydział Administracyjno-Techniczny Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz bieżąca realizacja umowy i rozliczanie płatności z tego tytułu;

- usługi wywozu nieczystości z nieruchomości administrowanych przez Wydział Administracyjno-Techniczny Urzędu Miejskiego w Słupsku;

- usługi paliwa do samochodów służbowych;

- usługi napraw i mycia pojazdów oraz bieżąca realizacja ww. umów i płatności;

prowadzenie centralnego rejestru terminarza narad i posiedzeń w salach konferencyjnych Ratusza oraz koordynacja spotkań i uroczystości we współpracy z organizatorem, pod kierownictwem bezpośredniego przełożonego.

IV. Warunki pracy na stanowisku:

intensywna praca z monitorami ekranowymi;

długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;

wymuszona pozycja ciała;

praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.



Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Słupsku

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: minimum roczny staż pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: wiedza w zakresie w administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego; znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu: - ustawy o finansach publicznych; - ustawy o rachunkowości; - Kodeksu Cywilnego; - ustawy o samorządzie gminnym; - ustawy prawo zamówień publicznych; praktyczna znajomość zagadnień związanych z ustawą o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości; umiejętności interpersonalne: umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielnego działania, wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych ukierunkowanych na obsługę klienta wewnętrznego, samodzielność w działaniu i właściwe wyznaczanie priorytetów w realizacji zadań, umiejętność pracy pod presją czasu, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań, wysoki poziom kultury osobistej, umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: minimum roczny staż pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: wiedza w zakresie w administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego; znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu: - ustawy o finansach publicznych; - ustawy o rachunkowości; - Kodeksu Cywilnego; - ustawy o samorządzie gminnym; - ustawy prawo zamówień publicznych; praktyczna znajomość zagadnień związanych z ustawą o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości; umiejętności interpersonalne: umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielnego działania, wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych ukierunkowanych na obsługę klienta wewnętrznego, samodzielność w działaniu i właściwe wyznaczanie priorytetów w realizacji zadań, umiejętność pracy pod presją czasu, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań, wysoki poziom kultury osobistej, umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kwestionariusz osobowy; oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji; kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem Nabór na stanowisko ds. administracyjnych w Wydziale Administracyjno-Technicznym, w terminie do dnia 22 września 2025 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Słupsku umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Godziny : 7.30-15.30
Agnieszka Szwugier
Agnieszka Szwugier
598488321
Tel: ...
Tel: 598...
Agnieszka Szwugier
Agnieszka Szwugier
598488321
Tel: ...
Tel: 598...
Poleć ogłoszenie znajomym:

bezpieczeństwoZasady bezpieczeństwa podczas transakcji

  • Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
  • Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
  • Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 14.09.2025
Lokalizacja: Słupsk
Województwo: pomorskie
ID ogłoszenia: 1415486
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Zobacz wszystkie

Zobacz inne ogłoszenia z kategorii

Do góry