STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNYCH W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/1752
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Wynagrodzenie od 5000 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.
Zakres obowiązków:
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/979.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmować się będzie prowadzeniem spraw administracyjnych będących w kompetencji Wydziału Administracyjno-Technicznego Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Ważniejsze zadania:
zapewnianie właściwej informacji wizualnej w budynkach administrowanych przez Wydział Administracyjno-Techniczny Urzędu Miejskiego w Słupsku;
przeprowadzenie postępowania na wybór wykonawcy tablic urzędowych, informacyjnych i innych oznaczeń wizualnych, bieżąca realizacja umowy i rozliczanie płatności z tego tytułu;
zabezpieczenie:
- usługi sprzątania przez firmy zewnętrzne budynków i lokali, administrowanych przez Wydział Administracyjno-Techniczny Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz bieżąca realizacja umowy i rozliczanie płatności z tego tytułu;
- usługi wywozu nieczystości z nieruchomości administrowanych przez Wydział Administracyjno-Techniczny Urzędu Miejskiego w Słupsku;
- usługi paliwa do samochodów służbowych;
- usługi napraw i mycia pojazdów oraz bieżąca realizacja ww. umów i płatności;
prowadzenie centralnego rejestru terminarza narad i posiedzeń w salach konferencyjnych Ratusza oraz koordynacja spotkań i uroczystości we współpracy z organizatorem, pod kierownictwem bezpośredniego przełożonego.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
intensywna praca z monitorami ekranowymi;
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
wymuszona pozycja ciała;
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Słupsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: minimum roczny staż pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: wiedza w zakresie w administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego; znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu: - ustawy o finansach publicznych; - ustawy o rachunkowości; - Kodeksu Cywilnego; - ustawy o samorządzie gminnym; - ustawy prawo zamówień publicznych; praktyczna znajomość zagadnień związanych z ustawą o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości; umiejętności interpersonalne: umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielnego działania, wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych ukierunkowanych na obsługę klienta wewnętrznego, samodzielność w działaniu i właściwe wyznaczanie priorytetów w realizacji zadań, umiejętność pracy pod presją czasu, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań, wysoki poziom kultury osobistej, umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kwestionariusz osobowy; oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji; kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem Nabór na stanowisko ds. administracyjnych w Wydziale Administracyjno-Technicznym, w terminie do dnia 22 września 2025 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Słupsku umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Godziny : 7.30-15.30
StPr/25/1752
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Wynagrodzenie od 5000 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.
Zakres obowiązków:
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/979.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmować się będzie prowadzeniem spraw administracyjnych będących w kompetencji Wydziału Administracyjno-Technicznego Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Ważniejsze zadania:
zapewnianie właściwej informacji wizualnej w budynkach administrowanych przez Wydział Administracyjno-Techniczny Urzędu Miejskiego w Słupsku;
przeprowadzenie postępowania na wybór wykonawcy tablic urzędowych, informacyjnych i innych oznaczeń wizualnych, bieżąca realizacja umowy i rozliczanie płatności z tego tytułu;
zabezpieczenie:
- usługi sprzątania przez firmy zewnętrzne budynków i lokali, administrowanych przez Wydział Administracyjno-Techniczny Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz bieżąca realizacja umowy i rozliczanie płatności z tego tytułu;
- usługi wywozu nieczystości z nieruchomości administrowanych przez Wydział Administracyjno-Techniczny Urzędu Miejskiego w Słupsku;
- usługi paliwa do samochodów służbowych;
- usługi napraw i mycia pojazdów oraz bieżąca realizacja ww. umów i płatności;
prowadzenie centralnego rejestru terminarza narad i posiedzeń w salach konferencyjnych Ratusza oraz koordynacja spotkań i uroczystości we współpracy z organizatorem, pod kierownictwem bezpośredniego przełożonego.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
intensywna praca z monitorami ekranowymi;
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
wymuszona pozycja ciała;
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Słupsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: minimum roczny staż pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: wiedza w zakresie w administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego; znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu: - ustawy o finansach publicznych; - ustawy o rachunkowości; - Kodeksu Cywilnego; - ustawy o samorządzie gminnym; - ustawy prawo zamówień publicznych; praktyczna znajomość zagadnień związanych z ustawą o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości; umiejętności interpersonalne: umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielnego działania, wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych ukierunkowanych na obsługę klienta wewnętrznego, samodzielność w działaniu i właściwe wyznaczanie priorytetów w realizacji zadań, umiejętność pracy pod presją czasu, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań, wysoki poziom kultury osobistej, umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: minimum roczny staż pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: wiedza w zakresie w administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego; znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu: - ustawy o finansach publicznych; - ustawy o rachunkowości; - Kodeksu Cywilnego; - ustawy o samorządzie gminnym; - ustawy prawo zamówień publicznych; praktyczna znajomość zagadnień związanych z ustawą o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości; umiejętności interpersonalne: umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielnego działania, wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych ukierunkowanych na obsługę klienta wewnętrznego, samodzielność w działaniu i właściwe wyznaczanie priorytetów w realizacji zadań, umiejętność pracy pod presją czasu, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań, wysoki poziom kultury osobistej, umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kwestionariusz osobowy; oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji; kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem Nabór na stanowisko ds. administracyjnych w Wydziale Administracyjno-Technicznym, w terminie do dnia 22 września 2025 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Słupsku umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Godziny : 7.30-15.30
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych