STANOWISKO DO SPRAW OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI (2 ETATY) BIURO DS. BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI
Dodano: 22.10.2025
Lokalizacja: Wrocław
Województwo: dolnośląskie
ID ogłoszenia: 1438481
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/3419
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):
https://bip.um.wroc.pl/oferta-pracy/84813/stanowisko-ds-ochrony-danych-osobowych-i-bezpieczenstwa-informacji-2-etaty
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
1. ochrona danych, w tym danych osobowych, w tym:
a) udział w audytach prowadzonych przez Inspektora Ochrony Danych
b) przygotowywanie dokumentacji na potrzeby audytów
c) monitorowanie realizacji rekomendacji wydanych przez Inspektora Ochrony Danych
d) prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych i rejestru kategorii czynności przetwarzania danych
e) przygotowywanie propozycji zmian do obowiązujących przepisów wewnętrznych dotyczących danych i systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
f) przygotowywanie projektów pism do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
g) przygotowywanie raportów
h) inicjowanie działań w zakresie doskonalenia ochrony danych osobowych w Urzędzie, w tym prowadzenie szkoleń osób upoważnionych do przetwarzania i udostępniania danych osobowych oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów szkoleniowych i informacyjnych
2. koordynowanie i realizacja działań w zakresie bezpieczeństwa procesów przetwarzania danych, w tym danych osobowych, w tym:
a) identyfikowanie procesów przetwarzania danych
b) opracowywanie projektów optymalizacji i zabezpieczenia procesów przetwarzania danych
c) przygotowywanie dokumentacji dla procesów przetwarzania danych
3. tworzenie i rozwój Zintegrowanego Systemu Zarządzania, w tym:
a) analizowanie dokumentacji funkcjonującej w Urzędzie pod kątem zgodności z wymaganiami normy PN-ISO/IEC 27001
b) uczestniczenie w opracowaniu koncepcji, testowaniu i we wdrażaniu wewnętrznego systemu wspierającego zarządzanie ryzykiem, bezpieczeństwem i zgodnością.
Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:
Miejsce pracy:
al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław.
Stanowisko pracy:
praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, podjazd do budynku, winda.
Przewidywany termin zatrudnienia:
IV kwartał 2025 r. - I kwartał 2026 r.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu wrześniu 2025 roku wyniósł poniżej 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie papierowej osobiście w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia, plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, pokój 136 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na wyżej wymieniony adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji w nieprzekraczalnym terminie do 4 listopada 2025 r. do godziny 15:45 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Jeśli spełnisz wymagania formalne (w tym złożysz wymagane dokumenty i oświadczenia), zaprosimy Cię do następnego etapu naboru, telefonicznie lub elektronicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, naprzeciwko pokoju 144 lub 145.
Oferta dostęna w sali E, C, A, H.
Miejsce pracy:
Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI WROCŁAWIA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4. wykształcenie: wyższe 5. znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) 6. znajomość ustawy o ochronie danych osobowych 7. obsługa pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe: związane z ochroną danych osobowych lub z bezpieczeństwem informacji 2. znajomość ustawy o samorządzie gminnym 3. znajomość międzynarodowych norm i standardów z zakresu ochrony informacji i bezpieczeństwa IT 4. sumienność, planowanie i organizowanie pracy, zorientowanie na rezultaty pracy, kreatywność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem 2) kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem 3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie 4) kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego) 5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem 6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem 7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Uwaga: Należy złożyć wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak: CV, kserokopii dowodu osobistego, kserokopii paszportu, kserokopii prawa jazdy i tym podobne. Przekazanie przez Ciebie danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w tym ogłoszeniu jest Twoją wyłączną decyzją, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata. WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej): https://bip.um.wroc.pl/oferta-pracy/84813/stanowisko-ds-ochrony-danych-osobowych-i-bezpieczenstwa-informacji-2-etaty
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
StPr/25/3419
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):
https://bip.um.wroc.pl/oferta-pracy/84813/stanowisko-ds-ochrony-danych-osobowych-i-bezpieczenstwa-informacji-2-etaty
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
1. ochrona danych, w tym danych osobowych, w tym:
a) udział w audytach prowadzonych przez Inspektora Ochrony Danych
b) przygotowywanie dokumentacji na potrzeby audytów
c) monitorowanie realizacji rekomendacji wydanych przez Inspektora Ochrony Danych
d) prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych i rejestru kategorii czynności przetwarzania danych
e) przygotowywanie propozycji zmian do obowiązujących przepisów wewnętrznych dotyczących danych i systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
f) przygotowywanie projektów pism do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
g) przygotowywanie raportów
h) inicjowanie działań w zakresie doskonalenia ochrony danych osobowych w Urzędzie, w tym prowadzenie szkoleń osób upoważnionych do przetwarzania i udostępniania danych osobowych oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów szkoleniowych i informacyjnych
2. koordynowanie i realizacja działań w zakresie bezpieczeństwa procesów przetwarzania danych, w tym danych osobowych, w tym:
a) identyfikowanie procesów przetwarzania danych
b) opracowywanie projektów optymalizacji i zabezpieczenia procesów przetwarzania danych
c) przygotowywanie dokumentacji dla procesów przetwarzania danych
3. tworzenie i rozwój Zintegrowanego Systemu Zarządzania, w tym:
a) analizowanie dokumentacji funkcjonującej w Urzędzie pod kątem zgodności z wymaganiami normy PN-ISO/IEC 27001
b) uczestniczenie w opracowaniu koncepcji, testowaniu i we wdrażaniu wewnętrznego systemu wspierającego zarządzanie ryzykiem, bezpieczeństwem i zgodnością.
Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:
Miejsce pracy:
al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław.
Stanowisko pracy:
praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, podjazd do budynku, winda.
Przewidywany termin zatrudnienia:
IV kwartał 2025 r. - I kwartał 2026 r.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu wrześniu 2025 roku wyniósł poniżej 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie papierowej osobiście w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia, plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, pokój 136 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na wyżej wymieniony adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji w nieprzekraczalnym terminie do 4 listopada 2025 r. do godziny 15:45 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Jeśli spełnisz wymagania formalne (w tym złożysz wymagane dokumenty i oświadczenia), zaprosimy Cię do następnego etapu naboru, telefonicznie lub elektronicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, naprzeciwko pokoju 144 lub 145.
Oferta dostęna w sali E, C, A, H.
Miejsce pracy:
Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI WROCŁAWIA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista administracji publicznej
- Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4. wykształcenie: wyższe 5. znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) 6. znajomość ustawy o ochronie danych osobowych 7. obsługa pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe: związane z ochroną danych osobowych lub z bezpieczeństwem informacji 2. znajomość ustawy o samorządzie gminnym 3. znajomość międzynarodowych norm i standardów z zakresu ochrony informacji i bezpieczeństwa IT 4. sumienność, planowanie i organizowanie pracy, zorientowanie na rezultaty pracy, kreatywność.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4. wykształcenie: wyższe 5. znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) 6. znajomość ustawy o ochronie danych osobowych 7. obsługa pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe: związane z ochroną danych osobowych lub z bezpieczeństwem informacji 2. znajomość ustawy o samorządzie gminnym 3. znajomość międzynarodowych norm i standardów z zakresu ochrony informacji i bezpieczeństwa IT 4. sumienność, planowanie i organizowanie pracy, zorientowanie na rezultaty pracy, kreatywność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem 2) kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem 3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie 4) kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego) 5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem 6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem 7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Uwaga: Należy złożyć wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak: CV, kserokopii dowodu osobistego, kserokopii paszportu, kserokopii prawa jazdy i tym podobne. Przekazanie przez Ciebie danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w tym ogłoszeniu jest Twoją wyłączną decyzją, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata. WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej): https://bip.um.wroc.pl/oferta-pracy/84813/stanowisko-ds-ochrony-danych-osobowych-i-bezpieczenstwa-informacji-2-etaty
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 22.10.2025
Lokalizacja: Wrocław
Województwo: dolnośląskie
ID ogłoszenia: 1438481
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej

