SPECJALISTA PIERWSZEJ LINII WSPARCIA IT
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/1446
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa zgłoszeń użytkowników: przyjmowanie, klasyfikowanie, rejestracja, realizacja, monitorowanie incydentów oraz wniosków przez system ticketowy; telefoniczne i mailowe udzielanie porad oraz informacji dotyczących realizowanych zgłoszeń; diagnozowanie oraz rozwiązywanie podstawowych problemów IT; udzielanie wsparcia w zakresie oprogramowania biurowego, systemów operacyjnych i urządzeń peryferyjnych w tym wsparcie zdalne dla użytkowników; przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia; prowadzenie dokumentacji zgłoszeń i aktualizowanie bazy wiedzy; współpraca z innymi działami IT. Umiejętność: podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows, umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych, podstawowa znajomość zagadnień. CV należy składać mailowo na adres rekrutacja@pgg.pl
Miejsce pracy:
POWSTAŃCÓW 30, 40-039 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Pracodawca:
POLSKA GRUPA GÓRNICZA S.A.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows, umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych, podstawowa znajomość zagadnień
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
StPr/25/1446
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa zgłoszeń użytkowników: przyjmowanie, klasyfikowanie, rejestracja, realizacja, monitorowanie incydentów oraz wniosków przez system ticketowy; telefoniczne i mailowe udzielanie porad oraz informacji dotyczących realizowanych zgłoszeń; diagnozowanie oraz rozwiązywanie podstawowych problemów IT; udzielanie wsparcia w zakresie oprogramowania biurowego, systemów operacyjnych i urządzeń peryferyjnych w tym wsparcie zdalne dla użytkowników; przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia; prowadzenie dokumentacji zgłoszeń i aktualizowanie bazy wiedzy; współpraca z innymi działami IT. Umiejętność: podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows, umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych, podstawowa znajomość zagadnień. CV należy składać mailowo na adres rekrutacja@pgg.pl
Miejsce pracy:
POWSTAŃCÓW 30, 40-039 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Pracodawca:
POLSKA GRUPA GÓRNICZA S.A.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- znajomość podstaw obsługi systemu Windows
- [Umiejętność 1] : podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows, umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych, podstawowa znajomość zagadnień
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows, umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych, podstawowa znajomość zagadnień
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych

