To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Łódź
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Łódź
SPECJALISTA DS. REALIZACJI PROJEKTU (OS. NIEPEŁNOSPRAWNE)
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/2976
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 8 300 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków Specjalisty ds. Realizacji Projektu
- Uczestnictwo w przygotowywaniu i prowadzeniu pełnej dokumentacji projektowej, sporządzanie sprawozdań, raportów oraz rozliczeniowych zestawień dla instytucji finansujących.
- Przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie Wniosków o płatność do Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), zgodnie z wymogami formalnymi, harmonogramem oraz zasadami rozliczania środków projektu.
- Monitorowanie realizacji budżetu, prowadzenie rozliczeń projektowych oraz przygotowywanie raportów zgodnie z wytycznymi instytucji finansujących.
- Weryfikacja dokumentów MŚP w zakresie spełniania warunków udzielania pomocy publicznej, w szczególności pomocy de minimis kontrola kompletności oraz zgodności formalnej i merytorycznej składanych dokumentów.
- Przygotowywanie umów z MŚP w ramach realizowanych usług projektowych.
- Sporządzanie opisów księgowych oraz kontrola dokumentów rozliczeniowych projektu zgodnie z obowiązującymi regulacjami i wytycznymi instytucji finansujących.
- Organizacja oraz udział w spotkaniach, warsztatach i szkoleniach projektowych; wsparcie komunikacji i współpracy pomiędzy członkami zespołu projektowego oraz interesariuszami zewnętrznymi.
- Dbanie o zgodność realizowanych działań z regulacjami prawnymi (RODO, prawo zamówień publicznych, wytyczne UE) oraz ze standardami kontroli i audytu
- Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych w obszarze działań Departamentu Innowacji Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
Pracodawca oferuje:
- możliwość pracy zdalnej
- udział w rozwojowych projektach i możliwość stałego poszerzania wiedzy
- dużą niezależność i bezpośredni wpływ na zarządzany przez Ciebie obszar
- pracę w doświadczonym, pozytywnie nastawionym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
- wyzwania zawodowe: innowacje, partnerstwa, wydarzenia, usługi dla biznesu
- wyjątkowe miejscepracy - Fabryka Grohmana w centrum Łodzi
Jeśli masz doświadczenie w transformacji cyfrowej, prowadzeniu zespołów i tworzeniu nowoczesnych aplikacji dołącz do nas.
Miejsce pracy:
Ks. Biskupa Tymienieckiego 22G, 90-349 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Pracodawca:
Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
Wymagania - Wykształcenie wyższe preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, informatyka, ekonomia, technologie informatyczne, prawo, finanse. - Minimum 5 lat doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków UE lub publicznych, w tym sporządzanie wniosków o płatność, raportów, nadzorowanie realizacji budżetu, dokumentacji projektowej. - Znajomość zasad wdrażania i zarządzania projektami finansowanymi z funduszy europejskich, procedur audytu oraz kontroli projektów. - Bardzo dobra znajomość MS Office - Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych (RODO), prawa zamówień publicznych, podstaw zarządzania wymaganiami i wdrażania systemów informatycznych. Wymagania miękkie - Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej i budowania relacji z partnerami projektowymi. - Samodzielność w realizacji powierzonych zadań, umiejętność samoorganizacji i zarządzania czasem. - Otwartość na nowe wyzwania, dążenie do rozwoju osobistego i zawodowego. - Umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie, ustalania priorytetów oraz pracy pod presją czasu. - Kreatywność, myślenie analityczne oraz inicjatywa w działaniu. - Zdolność do analizowania, opiniowania i monitorowania dokumentacji oraz raportów projektowych. - Mile widziana wiedza z zakresu wdrażania nowoczesnych technologii, digitalizacji procesów i rozwiązań chmurowych. Mile widziane - umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetami - dążenie do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności Dodatkowe atuty: - Doświadczenie we współpracy z MŚP lub instytucjami publicznymi. - Ukończone kursy/szkolenia z zakresu: zarządzania projektami
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
StPr/25/2976
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 8 300 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków Specjalisty ds. Realizacji Projektu
- Uczestnictwo w przygotowywaniu i prowadzeniu pełnej dokumentacji projektowej, sporządzanie sprawozdań, raportów oraz rozliczeniowych zestawień dla instytucji finansujących.
- Przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie Wniosków o płatność do Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), zgodnie z wymogami formalnymi, harmonogramem oraz zasadami rozliczania środków projektu.
- Monitorowanie realizacji budżetu, prowadzenie rozliczeń projektowych oraz przygotowywanie raportów zgodnie z wytycznymi instytucji finansujących.
- Weryfikacja dokumentów MŚP w zakresie spełniania warunków udzielania pomocy publicznej, w szczególności pomocy de minimis kontrola kompletności oraz zgodności formalnej i merytorycznej składanych dokumentów.
- Przygotowywanie umów z MŚP w ramach realizowanych usług projektowych.
- Sporządzanie opisów księgowych oraz kontrola dokumentów rozliczeniowych projektu zgodnie z obowiązującymi regulacjami i wytycznymi instytucji finansujących.
- Organizacja oraz udział w spotkaniach, warsztatach i szkoleniach projektowych; wsparcie komunikacji i współpracy pomiędzy członkami zespołu projektowego oraz interesariuszami zewnętrznymi.
- Dbanie o zgodność realizowanych działań z regulacjami prawnymi (RODO, prawo zamówień publicznych, wytyczne UE) oraz ze standardami kontroli i audytu
- Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych w obszarze działań Departamentu Innowacji Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
Pracodawca oferuje:
- możliwość pracy zdalnej
- udział w rozwojowych projektach i możliwość stałego poszerzania wiedzy
- dużą niezależność i bezpośredni wpływ na zarządzany przez Ciebie obszar
- pracę w doświadczonym, pozytywnie nastawionym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
- wyzwania zawodowe: innowacje, partnerstwa, wydarzenia, usługi dla biznesu
- wyjątkowe miejscepracy - Fabryka Grohmana w centrum Łodzi
Jeśli masz doświadczenie w transformacji cyfrowej, prowadzeniu zespołów i tworzeniu nowoczesnych aplikacji dołącz do nas.
Miejsce pracy:
Ks. Biskupa Tymienieckiego 22G, 90-349 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Pracodawca:
Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- Wymagania - Wykształcenie wyższe preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, informatyka, ekonomia, technologie informatyczne, prawo, finanse. - Minimum 5 lat doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków UE lub publicznych, w tym sporządzanie wniosków o płatność, raportów, nadzorowanie realizacji budżetu, dokumentacji projektowej. - Znajomość zasad wdrażania i zarządzania projektami finansowanymi z funduszy europejskich, procedur audytu oraz kontroli projektów. - Bardzo dobra znajomość MS Office - Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych (RODO), prawa zamówień publicznych, podstaw zarządzania wymaganiami i wdrażania systemów informatycznych. Wymagania miękkie - Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej i budowania relacji z partnerami projektowymi. - Samodzielność w realizacji powierzonych zadań, umiejętność samoorganizacji i zarządzania czasem. - Otwartość na nowe wyzwania, dążenie do rozwoju osobistego i zawodowego. - Umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie, ustalania priorytetów oraz pracy pod presją czasu. - Kreatywność, myślenie analityczne oraz inicjatywa w działaniu. - Zdolność do analizowania, opiniowania i monitorowania dokumentacji oraz raportów projektowych. - Mile widziana wiedza z zakresu wdrażania nowoczesnych technologii, digitalizacji procesów i rozwiązań chmurowych. Mile widziane - umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetami - dążenie do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności Dodatkowe atuty: - Doświadczenie we współpracy z MŚP lub instytucjami publicznymi. - Ukończone kursy/szkolenia z zakresu: zarządzania projektami
Inne wymagania:
Wymagania - Wykształcenie wyższe preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, informatyka, ekonomia, technologie informatyczne, prawo, finanse. - Minimum 5 lat doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków UE lub publicznych, w tym sporządzanie wniosków o płatność, raportów, nadzorowanie realizacji budżetu, dokumentacji projektowej. - Znajomość zasad wdrażania i zarządzania projektami finansowanymi z funduszy europejskich, procedur audytu oraz kontroli projektów. - Bardzo dobra znajomość MS Office - Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych (RODO), prawa zamówień publicznych, podstaw zarządzania wymaganiami i wdrażania systemów informatycznych. Wymagania miękkie - Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej i budowania relacji z partnerami projektowymi. - Samodzielność w realizacji powierzonych zadań, umiejętność samoorganizacji i zarządzania czasem. - Otwartość na nowe wyzwania, dążenie do rozwoju osobistego i zawodowego. - Umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie, ustalania priorytetów oraz pracy pod presją czasu. - Kreatywność, myślenie analityczne oraz inicjatywa w działaniu. - Zdolność do analizowania, opiniowania i monitorowania dokumentacji oraz raportów projektowych. - Mile widziana wiedza z zakresu wdrażania nowoczesnych technologii, digitalizacji procesów i rozwiązań chmurowych. Mile widziane - umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetami - dążenie do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności Dodatkowe atuty: - Doświadczenie we współpracy z MŚP lub instytucjami publicznymi. - Ukończone kursy/szkolenia z zakresu: zarządzania projektami
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych