SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI (W DZIALE JAKOŚCI)

Dodano: 24.07.2025
Lokalizacja: Bolesławiec
Województwo: dolnośląskie
ID ogłoszenia: 1356837
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Jolanta Borek
Jolanta Borek

Szczegóły ogłoszenia

Wymiar pracy:
  • Pełen etat
Wynagrodzenie od: 5500 zł brutto
Umowa:
  • Umowa o pracę na okres próbny
Numer:
StPr/25/0361

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN

Zakres obowiązków:
Praca umysłowa w pełnym wymiarze od poniedziałku do piątku w godzinach 06.00-14.00, 14.00-22.00.

Miejsce pracy:
Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wykształcenie minimum średnie, co najmniej 1 rok doświadczenia, znajomość zagadnień jakościowych, obsługa excel, podstawowa znajomość języka angielskiego.


Inne wymagania:
Wykształcenie minimum średnie, co najmniej 1 rok doświadczenia, znajomość zagadnień jakościowych, obsługa excel, podstawowa znajomość języka angielskiego.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Wymagane dokumenty:
Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach 08.00-16.00 lub drogą e-mail, tel. 605120780, e-mail beata.wrzeszcz-pilitowska@rhenus.com

Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą

Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, gif, webp, bmp, tiff, doc, pdf, gif, zip, rar, tar, html, swf, txt, xls, docx, xlsx, odt, ods
Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB
Jolanta Borek
Jolanta Borek
Jolanta Borek
Jolanta Borek
Poleć ogłoszenie znajomym:

bezpieczeństwoZasady bezpieczeństwa podczas transakcji

  • Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
  • Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
  • Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 24.07.2025
Lokalizacja: Bolesławiec
Województwo: dolnośląskie
ID ogłoszenia: 1356837
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Zobacz wszystkie

Zobacz inne ogłoszenia z kategorii

Do góry