To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Lublin

PREZES ZARZĄDU

Dodano: 25.10.2025
Lokalizacja: Lublin
Województwo: lubelskie
ID ogłoszenia: 1440793
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej

Szczegóły ogłoszenia

Wymiar pracy:
  • Pełen etat
Wynagrodzenie od: 8900 zł brutto
Umowa:
  • Umowa o pracę na okres próbny
Dodatkowe informacje i wymagania:
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista
Numer:
StPr/25/2133

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 8 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy może ulec zmianie zgodnie z Uchwałą Rady Nadzorczej

Zakres obowiązków:
Kieruje pracą Zarządu Spółdzielni
Wymagane dokumenty, które należy złożyć w sekretariacie Spółdzielni w zamkniętych kopertach z napisem: 'KONKURS" do dnia 14.11.2025 r :
-życiorys zawodowy,
-kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie studiów wyższych magisterskich,
-zaświadczenie o stanie zdrowia,
-kserokopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy,
-oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-zaświadczenie kandydata, że nie był karany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe oraz że nie toczy się postępowanie w powyższym,
-oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Miejsce pracy:
WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY 10, 20-281 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Pracodawca:
Spółdzielnia Mieszkaniowa FELIN

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Prezes
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • [Inne] : Co najmniej 10 lat stażu pracy, w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym. Posiadanie licencji zarządcy nieruchomości lub zobowiązanie się do jej uzyskania w okresie 6 m-cy od daty zatrudnienia.


Inne wymagania:
[Inne] : Co najmniej 10 lat stażu pracy, w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym. Posiadanie licencji zarządcy nieruchomości lub zobowiązanie się do jej uzyskania w okresie 6 m-cy od daty zatrudnienia.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - życiorys zawodowy, - kserokopia dokumentów potwierdzających ukończenie studiów wyższych magisterskich, - zaświadczenie o stanie zdrowia, - kserokopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy, - referencje od poprzedniego pracodawcy, - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, - zaświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe oraz że nie toczy się postępowanie w powyższym, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,. Dodatkowe dokumenty: Kandydat może złożyć inne dokumenty, potwierdzające jego kwalifikacje, w szczególności dotyczące doświadczenia w organizowaniu i kierowaniu pracą podmiotów gospodarczych oraz dotyczących znajomości problematyki spółdzielczości mieszkaniowej. Oferty oraz wymagane dokumenty w zamkniętych kopertach z napisem KONKURS należy składać w sekretariacie Spółdzielni przy ul. Wł. Jagiełły 10 w Lublinie, w terminie do dnia 14.11.2025 r. do godziny 13.00. W przypadku aplikowania przez portale internetowe, prosimy o dosłanie wymaganych dokumentów na adres Spółdzielni do dnia 14.11.2025 r. do godziny 13.00. W ciągu 14 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu, istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów, po tym terminie zostaną one komisyjnie zniszczone.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Poleć ogłoszenie znajomym:

bezpieczeństwoZasady bezpieczeństwa podczas transakcji

  • Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
  • Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
  • Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 25.10.2025
Lokalizacja: Lublin
Województwo: lubelskie
ID ogłoszenia: 1440793
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Zobacz wszystkie

Zobacz inne ogłoszenia z kategorii

Do góry