PRACOWNIK BIUROWY

Dodano: 26.07.2025
Lokalizacja: Kraków
Województwo: małopolskie
ID ogłoszenia: 1370868
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Łukasz Stryjecki
Łukasz Stryjecki
509 661 346
Tel: ...
Tel: 509...

Szczegóły ogłoszenia

Wymiar pracy:
  • Pełen etat
Wynagrodzenie od: 4700 zł brutto
Wynagrodzenie do: 5970 zł brutto
Umowa:
  • Umowa o pracę na okres próbny
Dodatkowe informacje i wymagania:
  • prawo jazdy kat. B *
  • planowania, priorytetyzacji zadań, zarządzanie czasem, odporność na stres, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
Numer:
StPr/25/3404

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 700 do 5 970 PLN
3800-4400 zł. netto

Zakres obowiązków:
Zarządzanie dokumentacją: archiwizowanie, klasyfikowanie i wyszukiwanie dokumentów, przygotowanie dokumentacji do przekazania klientom, wypisywanie wniosków, kontrola obiegu dokumentów, przygotowanie ofert handlowych dla klientów, wystawianie faktur sprzedażowych i kosztowych, nadzór nad teminowością umów pracowniczych oraz ważnością badań lekarskich, prowadzenie ewidencji magazynu oraz środków trwałych i wyposażenia, przygotowanie dokumentacji do biura księgowego. Obsługa urządzeń biurowych: obsługa drukarki, skanera, kserokopiarki, niszczarki, plotera, innych urządzeń biurowych.
Kontakt z klientami: obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz urzędów, udzielanie informacji, udział w spotkaniach z instytucjami, urzędami, bezpośredni kontakt z klientami firmy, przyjmowanie gości. Obsługa korespondencji: odbieranie, segregowanie i dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa
przesyłek kurierskich, przygotowywanie pism i dokumentów. Obsługa systemów i programów biurowych: używanie pakietu MS Office, programów do fakturowania, zarządzania dokumentacją.

Miejsce pracy:
Zawiła 6, 30-442 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Pracodawca:
PROCOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Pracownik biurowy
  • prawo jazdy kat. B *, planowania, priorytetyzacji zadań, zarządzanie czasem, odporność na stres, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
  • Komunikatywność: Umiejętność efektywnej komunikacji ustnej i pisemnej, łatwość nawiązywania kontaktów. Organizacja pracy: Umiejętność planowania, priorytetyzacji zadań, zarządzanie czasem. Odporność na stres: Umiejętność pracy pod presją czasu, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Umiejętność pracy w zespole: Współpraca z innymi pracownikami, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, obsługa sekretariatu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.


Inne wymagania:
Komunikatywność: Umiejętność efektywnej komunikacji ustnej i pisemnej, łatwość nawiązywania kontaktów. Organizacja pracy: Umiejętność planowania, priorytetyzacji zadań, zarządzanie czasem. Odporność na stres: Umiejętność pracy pod presją czasu, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Umiejętność pracy w zespole: Współpraca z innymi pracownikami, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, obsługa sekretariatu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą

Telefon: 509... ... Pokaż numer
Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, gif, webp, bmp, tiff, doc, pdf, gif, zip, rar, tar, html, swf, txt, xls, docx, xlsx, odt, ods
Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB
Łukasz Stryjecki
Łukasz Stryjecki
509 661 346
Tel: ...
Tel: 509...
Łukasz Stryjecki
Łukasz Stryjecki
509 661 346
Tel: ...
Tel: 509...
Poleć ogłoszenie znajomym:

bezpieczeństwoZasady bezpieczeństwa podczas transakcji

  • Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
  • Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
  • Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 26.07.2025
Lokalizacja: Kraków
Województwo: małopolskie
ID ogłoszenia: 1370868
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Zobacz wszystkie

Zobacz inne ogłoszenia z kategorii

Do góry