PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
Dodano: 12.09.2025
Lokalizacja: Zielona Góra
Województwo: lubuskie
ID ogłoszenia: 1413764
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/1076
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
prowadzenie obsługi kancelaryjno-sekretarskiej, obsługa Rady Dyscypliny Naukowej, przygotowanie spraw osobowych pracowników, przygotowanie konkursów, sporządzanie zbiorczych sprawozdań z rozwoju kadry i zatrudniania w zakresie kompetencji dyrektora instytutu, wprowadzanie do systemu zamówień dotyczących wydatków związanych z działalnością jednostki, udział w pracach związanych z organizacją konferencji, seminariów, sympozjów i innych wydarzeń, wykonywanie prac związanych z obciążeniem dydaktycznym pracowników na każdy rok akademicki, przygotowanie dokumentacji i jej ewidencja oraz koordynacja spraw związanych z przeprowadzaniem postępowań doktorskich, habilitacyjnych oraz postępowań dotyczących nadania tytułu profesora, obsługa delegacji krajowych i zagranicznych, obsługa administracyjna postepowań związanych z nostryfikacją dyplomów oraz stopni naukowych uzyskanych za granicą, przygotowanie i przekazywanie do Działu Kształcenia informacji dotyczących godzin ponadwymiarowych nauczycieli akademickich, obsługa systemu Dziekanat w zakresie działalności instytutu (finansowa i kadrowa)., przygotowanie danych do planu rzeczowo- finansowego instytutu, prowadzenie prac związanych ze zmianą struktury, przygotowanie informacji do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego instytutu.
Miejsce pracy:
65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Pracodawca:
Uniwersytet Zielonogórski
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analityczne oraz kreatywność w rozwiązywaniu problemów, biegła znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Windows Office, terminowość, samodzielność i sumienność w wykonywaniu zadań, mile widziane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej oraz kurs pierwszej pomocy
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CVCV + list motywacyjny na: rekrutacja-pracowników@adm.uz.zgora.pl z dopiskiem Instytut Inżynierii Materiałowej i Biomedycznej
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
StPr/25/1076
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
prowadzenie obsługi kancelaryjno-sekretarskiej, obsługa Rady Dyscypliny Naukowej, przygotowanie spraw osobowych pracowników, przygotowanie konkursów, sporządzanie zbiorczych sprawozdań z rozwoju kadry i zatrudniania w zakresie kompetencji dyrektora instytutu, wprowadzanie do systemu zamówień dotyczących wydatków związanych z działalnością jednostki, udział w pracach związanych z organizacją konferencji, seminariów, sympozjów i innych wydarzeń, wykonywanie prac związanych z obciążeniem dydaktycznym pracowników na każdy rok akademicki, przygotowanie dokumentacji i jej ewidencja oraz koordynacja spraw związanych z przeprowadzaniem postępowań doktorskich, habilitacyjnych oraz postępowań dotyczących nadania tytułu profesora, obsługa delegacji krajowych i zagranicznych, obsługa administracyjna postepowań związanych z nostryfikacją dyplomów oraz stopni naukowych uzyskanych za granicą, przygotowanie i przekazywanie do Działu Kształcenia informacji dotyczących godzin ponadwymiarowych nauczycieli akademickich, obsługa systemu Dziekanat w zakresie działalności instytutu (finansowa i kadrowa)., przygotowanie danych do planu rzeczowo- finansowego instytutu, prowadzenie prac związanych ze zmianą struktury, przygotowanie informacji do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego instytutu.
Miejsce pracy:
65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Pracodawca:
Uniwersytet Zielonogórski
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analityczne oraz kreatywność w rozwiązywaniu problemów, biegła znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Windows Office, terminowość, samodzielność i sumienność w wykonywaniu zadań, mile widziane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej oraz kurs pierwszej pomocy
Inne wymagania:
dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analityczne oraz kreatywność w rozwiązywaniu problemów, biegła znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Windows Office, terminowość, samodzielność i sumienność w wykonywaniu zadań, mile widziane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej oraz kurs pierwszej pomocy
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CVCV + list motywacyjny na: rekrutacja-pracowników@adm.uz.zgora.pl z dopiskiem Instytut Inżynierii Materiałowej i Biomedycznej
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 12.09.2025
Lokalizacja: Zielona Góra
Województwo: lubuskie
ID ogłoszenia: 1413764
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej