PODINSPETOR
Dodano: 10.10.2025
Lokalizacja: Krotoszyn
Województwo: wielkopolskie
ID ogłoszenia: 1432754
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/0894
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 do 8 500 PLN
Zakres obowiązków:
Szczegóły naboru na stronie BIP UM w Krotoszynie.
Wymagania niezbędne:
Do naboru może przystąpić osoba, która:
a) posiada wykształcenie wyższe - inżynieria środowiska i pokrewne, ochrona środowiska, administracja,
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
e) posiada obywatelstwo polskie.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość zagadnień związanych z gospodarką komunalną i ochroną środowiska oraz ustawy o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych,
b) posiadanie prawa jazdy kategorii B,
d) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
e) znajomość podstaw funkcjonowania administracji samorządowej,
f) znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych,
g) umiejętność sprawnej organizacji pracy, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, systematyczność, terminowość, samodzielność, uprzejmość, asertywność, kompetencje analityczne,
h) umiejętność obsługi urządzeń biurowych: drukarek, kserokopiarek, faxów,
i) praktyczna znajomość systemu operacyjnego Windows, aplikacji biurowych:
Open Office.
3. Podstawowy zakres zadań na stanowisku:
a) prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni
ścieków w celu kontroli częstotliwości i sposobu ich opróżniania,
b) systematyczne dokonywanie kontroli gospodarki wodno-ściekowej w celu sprawdzenia
wykonania prawidłowych przyłączy kanalizacyjnych,
c) prowadzenie spraw związanych z aktualizacją Krajowego Programu Oczyszczania
Ścieków Komunalnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn,
d) bieżąca realizacja uchwały Rady Miejskiej w sprawie zatwierdzania taryf za zbiorowe
zaopatrzenie w wodę i zbiorowe zaopatrzenie ścieków,
e) przygotowanie zezwoleń w formie decyzji na prowadzenie działalności zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,
f) współdziałanie z przedsiębiorstwem wodociągowo-kanalizacyjnym w sprawie realizacji
wieloletnich planów rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
będących w ich posiadaniu,
g) przygotowywanie uzgodnień dotyczących warunków włączenia wód opadowych i roztopowych do odbiorników wodnych,
h) prowadzenie spraw związanych z siecią kanalizacji deszczowej występującej poza pasami drogowymi dróg gminnych,
i) prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem urządzeń i infrastruktury związanej z zagospodarowaniem wód opadowych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn.
j) Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn,
k) realizacja zadań związanych z systemem monitoringu wizyjnego na terenie Miasta
i Gminy Krotoszyna,
l) prowadzenie spraw związanych z bieżącą konserwacją fontanny na Rynku w Krotoszynie,
m) realizacja zadań związanych z siecią kanalizacji deszczowej na terenie Miasta i Gminy Krotoszyna.
Miejsce pracy:
Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Krotoszynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
szczegóły: ogłoszenie o naborze BIP
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) własnoręcznie podpisany; b) list motywacyjny własnoręcznie podpisany; c) kserokopie dyplomów poświadczających wykształcenie; d) podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; e) własnoręcznie podpisane: f) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o obywatelstwie, oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej (informacja o celu, sposobie przetwarzania danych, prawie dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania) oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, g) dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe (dot. osób nieposiadających kierunkowego wykształcenia). Kandydat może przedstawić referencje dotychczasowych pracodawców oraz inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. Wszystkie dokumenty należy składać w języku polskim.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Dokumenty można składać osobiście w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Krotoszynie ul. Kołłątaja 7 lub przesłać pocztą do dnia 20 października 2025 roku
StPr/25/0894
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 do 8 500 PLN
Zakres obowiązków:
Szczegóły naboru na stronie BIP UM w Krotoszynie.
Wymagania niezbędne:
Do naboru może przystąpić osoba, która:
a) posiada wykształcenie wyższe - inżynieria środowiska i pokrewne, ochrona środowiska, administracja,
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
e) posiada obywatelstwo polskie.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość zagadnień związanych z gospodarką komunalną i ochroną środowiska oraz ustawy o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych,
b) posiadanie prawa jazdy kategorii B,
d) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
e) znajomość podstaw funkcjonowania administracji samorządowej,
f) znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych,
g) umiejętność sprawnej organizacji pracy, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, systematyczność, terminowość, samodzielność, uprzejmość, asertywność, kompetencje analityczne,
h) umiejętność obsługi urządzeń biurowych: drukarek, kserokopiarek, faxów,
i) praktyczna znajomość systemu operacyjnego Windows, aplikacji biurowych:
Open Office.
3. Podstawowy zakres zadań na stanowisku:
a) prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni
ścieków w celu kontroli częstotliwości i sposobu ich opróżniania,
b) systematyczne dokonywanie kontroli gospodarki wodno-ściekowej w celu sprawdzenia
wykonania prawidłowych przyłączy kanalizacyjnych,
c) prowadzenie spraw związanych z aktualizacją Krajowego Programu Oczyszczania
Ścieków Komunalnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn,
d) bieżąca realizacja uchwały Rady Miejskiej w sprawie zatwierdzania taryf za zbiorowe
zaopatrzenie w wodę i zbiorowe zaopatrzenie ścieków,
e) przygotowanie zezwoleń w formie decyzji na prowadzenie działalności zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,
f) współdziałanie z przedsiębiorstwem wodociągowo-kanalizacyjnym w sprawie realizacji
wieloletnich planów rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
będących w ich posiadaniu,
g) przygotowywanie uzgodnień dotyczących warunków włączenia wód opadowych i roztopowych do odbiorników wodnych,
h) prowadzenie spraw związanych z siecią kanalizacji deszczowej występującej poza pasami drogowymi dróg gminnych,
i) prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem urządzeń i infrastruktury związanej z zagospodarowaniem wód opadowych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn.
j) Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn,
k) realizacja zadań związanych z systemem monitoringu wizyjnego na terenie Miasta
i Gminy Krotoszyna,
l) prowadzenie spraw związanych z bieżącą konserwacją fontanny na Rynku w Krotoszynie,
m) realizacja zadań związanych z siecią kanalizacji deszczowej na terenie Miasta i Gminy Krotoszyna.
Miejsce pracy:
Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Krotoszynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- szczegóły: ogłoszenie o naborze BIP
Inne wymagania:
szczegóły: ogłoszenie o naborze BIP
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) własnoręcznie podpisany; b) list motywacyjny własnoręcznie podpisany; c) kserokopie dyplomów poświadczających wykształcenie; d) podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; e) własnoręcznie podpisane: f) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o obywatelstwie, oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej (informacja o celu, sposobie przetwarzania danych, prawie dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania) oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, g) dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe (dot. osób nieposiadających kierunkowego wykształcenia). Kandydat może przedstawić referencje dotychczasowych pracodawców oraz inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. Wszystkie dokumenty należy składać w języku polskim.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Dokumenty można składać osobiście w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Krotoszynie ul. Kołłątaja 7 lub przesłać pocztą do dnia 20 października 2025 roku
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 10.10.2025
Lokalizacja: Krotoszyn
Województwo: wielkopolskie
ID ogłoszenia: 1432754
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej