To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Płock
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Płock
PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI PARTNERSTWA PUBLICZNO - PRYWATNEGO
Dodano: 24.10.2025
Lokalizacja: Płock
Województwo: mazowieckie
ID ogłoszenia: 1440278
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/0860
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
do uzgodnienia Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %. Warunki pracy na stanowisku: Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1, w terenie oraz konieczność wyjazdów służbowych (delegacji). Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W tej części budynku na II piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:
1) działania związane z funkcjonowaniem Systemu Zarządzania Energią, w tym:
a) zdalne monitorowanie funkcjonowania Systemu Zarządzania Energią za pomocą panelu on-line (bez możliwości ingerencji w System Zarządzania Energią),
b) bieżący kontakt z placówkami objętymi projektem w celu monitorowania zużycia energii cieplnej i elektrycznej, funkcjonowania Systemu Zarządzania Energią i przestrzegania Instrukcji Gospodarowania Energią,
c) bieżący kontakt z przedstawicielami Partnera Prywatnego w zakresie funkcjonowania Systemu Zarządzania Energią,
d) przyjmowanie zgłoszeń awarii, wad i usterek Systemu Zarządzania Energią z placówek objętych projektem,
e) weryfikacja ww. zgłoszeń pod kątem zgodności z zakresem prac objętych gwarancją Partnera Prywatnego,
f) obsługa księgowo-finansowa projektu w zakresie objętym umowami partnerstwa publiczno - prywatnego (PPP), w tym przygotowywanie propozycji zmian w budżecie miasta Płocka w części dotyczącej realizacji umów PPP, przygotowywanie półrocznej i rocznej informacji do sprawozdania z wykonania budżetu miasta Płocka w zakresie realizacji umów PPP, kontrola terminowego obiegu dokumentów finansowoksięgowych
w zakresie realizacji umów PPP,
g) weryfikacja Raportów Rocznych Partnera Prywatnego zgodnie z zapisami umów PPP,
h) opracowywanie dokumentów, informacji, sprawozdań i raportów związanych z realizacją Etapu Zarządzania umów PPP;
2) koordynacja projektów PPP na etapie realizacji i zarządzania, w szczególności:
a) nadzór nad prawidłową realizacją zobowiązań umownych w projektach PPP w całym cyklu życia projektu,
b) współpraca z właściwą komórką Urzędu odpowiedzialną za nadzór nad procesem budowlanym;
3) przygotowanie projektów modernizacji energetycznych obiektów użyteczności publicznej Urzędu Miasta Płocka w zakresie *****.:
a) przygotowania dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału Inwestycji i
Remontów w odniesieniu do realizowanych projektów i udział w pracach komisji przetargowej,
b) przyjęcia i zapoznania się z dokumentacją, na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenia pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowania usunięcia
stwierdzonych błędów,
c) kontrolowania zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonania sprawozdań,
d) kontrolowania prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia
dokumentów OT i PT.
4) przygotowanie projektów realizowanych w ramach partnerstwa publiczno - prywatnego, a w szczególności:
a) przygotowywanie i zlecanie opracowania niezbędnych opinii, koncepcji i ekspertyz,
b) obsługa potencjalnych inwestorów zainteresowanych realizacją przedsięwzięcia w formule PPP,
c) przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowań dotyczących wyboru partnerów do realizacji projektów PPP.
Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miasta Płocka
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne (formalne): 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); 2. nieposzlakowana opinia; 3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie budownictwa, inżynierii środowiska, automatyki, robotyki, elektrotechniki lub energetyki. Wymagania dodatkowe: Znajomość ustaw: - z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); - z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2025 r. poz. 1153); - z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418 ze zm.); - z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.); - z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty: 1. życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego; 2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan); 3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 7. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 8. oświadczenie o zapoznaniu się z Zarządzeniem Nr 342/2024 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 25 września 2024 roku w sprawie wdrożenia procedury zgłoszeń wewnętrznych oraz ochrony sygnalistów w Urzędzie Miasta Płocka (*****) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego - skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym. Składanie aplikacji: Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka ( https:// ***** ) w terminie do dnia 3 listopada 2025 roku. * Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną). * Kandydaci zaproszeni na test kwalifikacyjny, przed przystąpieniem do testu, będą zobowiązani do przedstawienia dokumentu tożsamości potwierdzającego dane zawarte w aplikacji. * Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji. * Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. * Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu, pl. Stary Rynek 1.
StPr/25/0860
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
do uzgodnienia Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %. Warunki pracy na stanowisku: Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1, w terenie oraz konieczność wyjazdów służbowych (delegacji). Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W tej części budynku na II piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:
1) działania związane z funkcjonowaniem Systemu Zarządzania Energią, w tym:
a) zdalne monitorowanie funkcjonowania Systemu Zarządzania Energią za pomocą panelu on-line (bez możliwości ingerencji w System Zarządzania Energią),
b) bieżący kontakt z placówkami objętymi projektem w celu monitorowania zużycia energii cieplnej i elektrycznej, funkcjonowania Systemu Zarządzania Energią i przestrzegania Instrukcji Gospodarowania Energią,
c) bieżący kontakt z przedstawicielami Partnera Prywatnego w zakresie funkcjonowania Systemu Zarządzania Energią,
d) przyjmowanie zgłoszeń awarii, wad i usterek Systemu Zarządzania Energią z placówek objętych projektem,
e) weryfikacja ww. zgłoszeń pod kątem zgodności z zakresem prac objętych gwarancją Partnera Prywatnego,
f) obsługa księgowo-finansowa projektu w zakresie objętym umowami partnerstwa publiczno - prywatnego (PPP), w tym przygotowywanie propozycji zmian w budżecie miasta Płocka w części dotyczącej realizacji umów PPP, przygotowywanie półrocznej i rocznej informacji do sprawozdania z wykonania budżetu miasta Płocka w zakresie realizacji umów PPP, kontrola terminowego obiegu dokumentów finansowoksięgowych
w zakresie realizacji umów PPP,
g) weryfikacja Raportów Rocznych Partnera Prywatnego zgodnie z zapisami umów PPP,
h) opracowywanie dokumentów, informacji, sprawozdań i raportów związanych z realizacją Etapu Zarządzania umów PPP;
2) koordynacja projektów PPP na etapie realizacji i zarządzania, w szczególności:
a) nadzór nad prawidłową realizacją zobowiązań umownych w projektach PPP w całym cyklu życia projektu,
b) współpraca z właściwą komórką Urzędu odpowiedzialną za nadzór nad procesem budowlanym;
3) przygotowanie projektów modernizacji energetycznych obiektów użyteczności publicznej Urzędu Miasta Płocka w zakresie *****.:
a) przygotowania dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału Inwestycji i
Remontów w odniesieniu do realizowanych projektów i udział w pracach komisji przetargowej,
b) przyjęcia i zapoznania się z dokumentacją, na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenia pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowania usunięcia
stwierdzonych błędów,
c) kontrolowania zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonania sprawozdań,
d) kontrolowania prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia
dokumentów OT i PT.
4) przygotowanie projektów realizowanych w ramach partnerstwa publiczno - prywatnego, a w szczególności:
a) przygotowywanie i zlecanie opracowania niezbędnych opinii, koncepcji i ekspertyz,
b) obsługa potencjalnych inwestorów zainteresowanych realizacją przedsięwzięcia w formule PPP,
c) przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowań dotyczących wyboru partnerów do realizacji projektów PPP.
Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miasta Płocka
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne (formalne): 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); 2. nieposzlakowana opinia; 3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie budownictwa, inżynierii środowiska, automatyki, robotyki, elektrotechniki lub energetyki. Wymagania dodatkowe: Znajomość ustaw: - z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); - z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2025 r. poz. 1153); - z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418 ze zm.); - z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.); - z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.).
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne (formalne): 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); 2. nieposzlakowana opinia; 3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie budownictwa, inżynierii środowiska, automatyki, robotyki, elektrotechniki lub energetyki. Wymagania dodatkowe: Znajomość ustaw: - z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); - z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2025 r. poz. 1153); - z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418 ze zm.); - z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.); - z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty: 1. życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego; 2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan); 3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 7. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 8. oświadczenie o zapoznaniu się z Zarządzeniem Nr 342/2024 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 25 września 2024 roku w sprawie wdrożenia procedury zgłoszeń wewnętrznych oraz ochrony sygnalistów w Urzędzie Miasta Płocka (*****) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego - skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym. Składanie aplikacji: Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka ( https:// ***** ) w terminie do dnia 3 listopada 2025 roku. * Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną). * Kandydaci zaproszeni na test kwalifikacyjny, przed przystąpieniem do testu, będą zobowiązani do przedstawienia dokumentu tożsamości potwierdzającego dane zawarte w aplikacji. * Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji. * Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. * Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu, pl. Stary Rynek 1.
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 24.10.2025
Lokalizacja: Płock
Województwo: mazowieckie
ID ogłoszenia: 1440278
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej

