PODINSPEKTOR W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ I DRÓG
Dodano: 22.10.2025
Lokalizacja: Gorlice
Województwo: małopolskie
ID ogłoszenia: 1438640
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/0890
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
umowa o pracę na czas okreslony - 6 miesięcy godziny pracy od 07:30 15:30 Pełna oferta naboru znajduje się na stronie Urzędu Miejskiego w Gorlicach w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce Nabór na stanowiska urzędnicze: https://bip.malopolska.pl/umgorlice,m,458186,2025.html
Zakres obowiązków:
realizowanie wszystkich zadań należących do zarządcy dróg gminnych wynikających z przepisów; udział w pracach Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego; realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem kanalizacji deszczowej wraz z separatorami w pasach drogowych; realizacja zadań związanych z opłatami stałymi i zmiennymi za odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych z terenu.
Miejsce pracy:
Rynek 2, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W GORLICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne oraz dodatkowe zgodnie z ofertą dostępną w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gorlicach https://bip.malopolska.p Pełna oferta naboru znajduje się na stronie Urzędu Miejskiego w Gorlicach w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce Nabór na stanowiska urzędnicze: https://bip.malopolska.pl/umgorlice,m,458186,2025.html
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
StPr/25/0890
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
umowa o pracę na czas okreslony - 6 miesięcy godziny pracy od 07:30 15:30 Pełna oferta naboru znajduje się na stronie Urzędu Miejskiego w Gorlicach w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce Nabór na stanowiska urzędnicze: https://bip.malopolska.pl/umgorlice,m,458186,2025.html
Zakres obowiązków:
realizowanie wszystkich zadań należących do zarządcy dróg gminnych wynikających z przepisów; udział w pracach Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego; realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem kanalizacji deszczowej wraz z separatorami w pasach drogowych; realizacja zadań związanych z opłatami stałymi i zmiennymi za odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych z terenu.
Miejsce pracy:
Rynek 2, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W GORLICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, Prawo kat. B
- Wymagania niezbędne oraz dodatkowe zgodnie z ofertą dostępną w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gorlicach https://bip.malopolska.p Pełna oferta naboru znajduje się na stronie Urzędu Miejskiego w Gorlicach w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce Nabór na stanowiska urzędnicze: https://bip.malopolska.pl/umgorlice,m,458186,2025.html
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne oraz dodatkowe zgodnie z ofertą dostępną w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gorlicach https://bip.malopolska.p Pełna oferta naboru znajduje się na stronie Urzędu Miejskiego w Gorlicach w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce Nabór na stanowiska urzędnicze: https://bip.malopolska.pl/umgorlice,m,458186,2025.html
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 22.10.2025
Lokalizacja: Gorlice
Województwo: małopolskie
ID ogłoszenia: 1438640
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej

