PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/0359
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 940 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:
1. Prowadzenie postępowań w trybie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy
wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, w tym przygotowywania decyzji
o odszkodowaniu za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne.
2. Prowadzenie postępowań w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach
przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, w tym nabywanie nieruchomości pod
drogi.
3. Prowadzenie postępowań dotyczących nabywania nieruchomości pod drogi w trybie cywilno-prawnym,
postępowań komunalizacyjnych, postępowań w sprawie wydania decyzji o ustaleniu odszkodowania za
nieruchomości przejęte pod drogi publiczne.
4. Weryfikacja poprawności operatów szacunkowych.
5. Przygotowywanie wniosków, informacji i sprawozdań, rzeczowych i finansowych, m.in. w zakresie
realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i dotacji na zadania zlecone.
6. Składanie wniosków wieczystoksięgowych.
Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy
Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie :
https://bip.myslowice.pl/artykul/podinspektor-w-wydziale-gospodarki-nieruchomosciami-3
Miejsce pracy:
Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta MYSŁOWICE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. W przypadku wykształcenia średniego minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę. 2. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 4. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). 5. Nieposzlakowana opinia. 6. Umiejętność obsługi komputera oraz znajomość programów typu office. 7. Umiejętność redagowania pism urzędowych. 8. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. 9. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym: a) ustawa z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, b) ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg, c) ustawa z dnia 13 lipca 2023 r. o szczególnych rozwiązaniach dotyczących regulacji stanu prawnego niektórych dróg ogólnodostępnych, d) ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, e) ustawa o samorządzie gminnym, f) ustawa o samorządzie powiatowym, g) Kodeks postępowania administracyjnego, h) ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece, i) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, j) ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych. 4. Wymagania dodatkowe: 1. Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja, geodezja, gospodarka nieruchomościami lub zarządzanie. 2. Preferowany staż pracy w sektorze administracji publicznej. 3. Umiejętność pracy w zespole. 4. Prawo jazdy kat. B 5. Dyspozycyjność. 6. Gotowość do pracy w terenie. 5. Pożądane cechy charakteru 1. Bezstronność. 2. Odpowiedzialność. 3. Sumienność. 4. Komunikatywność. 5. Dobra organizacja pracy. 6. Samodyscyplina. 7. Wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
8. Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny. 2. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie. 3. Kopia dokumentów potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy). 4. Kopia dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (jeżeli są wymagane). 5. KwesBonariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. 7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 9. Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty aplikacyjne należy składać: do 11.09.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami": - osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach lub - drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
StPr/25/0359
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 940 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:
1. Prowadzenie postępowań w trybie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy
wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, w tym przygotowywania decyzji
o odszkodowaniu za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne.
2. Prowadzenie postępowań w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach
przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, w tym nabywanie nieruchomości pod
drogi.
3. Prowadzenie postępowań dotyczących nabywania nieruchomości pod drogi w trybie cywilno-prawnym,
postępowań komunalizacyjnych, postępowań w sprawie wydania decyzji o ustaleniu odszkodowania za
nieruchomości przejęte pod drogi publiczne.
4. Weryfikacja poprawności operatów szacunkowych.
5. Przygotowywanie wniosków, informacji i sprawozdań, rzeczowych i finansowych, m.in. w zakresie
realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i dotacji na zadania zlecone.
6. Składanie wniosków wieczystoksięgowych.
Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy
Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie :
https://bip.myslowice.pl/artykul/podinspektor-w-wydziale-gospodarki-nieruchomosciami-3
Miejsce pracy:
Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta MYSŁOWICE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. W przypadku wykształcenia średniego minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę. 2. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 4. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). 5. Nieposzlakowana opinia. 6. Umiejętność obsługi komputera oraz znajomość programów typu office. 7. Umiejętność redagowania pism urzędowych. 8. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. 9. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym: a) ustawa z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, b) ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg, c) ustawa z dnia 13 lipca 2023 r. o szczególnych rozwiązaniach dotyczących regulacji stanu prawnego niektórych dróg ogólnodostępnych, d) ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, e) ustawa o samorządzie gminnym, f) ustawa o samorządzie powiatowym, g) Kodeks postępowania administracyjnego, h) ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece, i) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, j) ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych. 4. Wymagania dodatkowe: 1. Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja, geodezja, gospodarka nieruchomościami lub zarządzanie. 2. Preferowany staż pracy w sektorze administracji publicznej. 3. Umiejętność pracy w zespole. 4. Prawo jazdy kat. B 5. Dyspozycyjność. 6. Gotowość do pracy w terenie. 5. Pożądane cechy charakteru 1. Bezstronność. 2. Odpowiedzialność. 3. Sumienność. 4. Komunikatywność. 5. Dobra organizacja pracy. 6. Samodyscyplina. 7. Wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. W przypadku wykształcenia średniego minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę. 2. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 4. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). 5. Nieposzlakowana opinia. 6. Umiejętność obsługi komputera oraz znajomość programów typu office. 7. Umiejętność redagowania pism urzędowych. 8. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. 9. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym: a) ustawa z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, b) ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg, c) ustawa z dnia 13 lipca 2023 r. o szczególnych rozwiązaniach dotyczących regulacji stanu prawnego niektórych dróg ogólnodostępnych, d) ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, e) ustawa o samorządzie gminnym, f) ustawa o samorządzie powiatowym, g) Kodeks postępowania administracyjnego, h) ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece, i) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, j) ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych. 4. Wymagania dodatkowe: 1. Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja, geodezja, gospodarka nieruchomościami lub zarządzanie. 2. Preferowany staż pracy w sektorze administracji publicznej. 3. Umiejętność pracy w zespole. 4. Prawo jazdy kat. B 5. Dyspozycyjność. 6. Gotowość do pracy w terenie. 5. Pożądane cechy charakteru 1. Bezstronność. 2. Odpowiedzialność. 3. Sumienność. 4. Komunikatywność. 5. Dobra organizacja pracy. 6. Samodyscyplina. 7. Wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
8. Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny. 2. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie. 3. Kopia dokumentów potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy). 4. Kopia dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (jeżeli są wymagane). 5. KwesBonariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. 7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 9. Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty aplikacyjne należy składać: do 11.09.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami": - osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach lub - drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych