To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Radomsko
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Radomsko
PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/0643
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
1. Obsługa klientów poprzez sporządzanie i udostępnianie wypisów z ewidencji i wyrysów z mapy ewidencyjnej, kopii dokumentów źródłowych, zbiorów danych, skorowidzów i wykazów.
2. Naliczanie opłat z tytułu udostępnienia wypisów, wyrysów, zbiorów danych, skorowidzów i wykazów.
3. Udzielanie informacji i wydawanie zaświadczeń na podstawie danych ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków na potrzeby prowadzonych spraw z zakresu emerytur, regulacji stanów prawych, postępowań egzekucyjnych, sądowych, administracyjnych.
Miejsce pracy:
Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko, powiat: radomszczański, woj: łódzkie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W RADOMSKU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
I. Wymagania niezbędne (konieczne): 1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Nieposzlakowana opinia. 5. Wykształcenie wyższe o kierunku geodezja. 6. Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 7. Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego. 8. Znajomość przepisów prawa w zakresie: ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych. II. Wymagania dodatkowe (pozostałe): 1. Mile widziane posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 2. 2. Mile widziane posiadanie stażu pracy, co najmniej dwuletniego na podobnym stanowisku. 3. Umiejętność rozwiązywania problemów w sytuacjach kryzysowych (praca z trudnym klientem). 4. Preferowana znajomość obsługi programu Ewopis i Ewmapa. 5. Umiejętność komunikowania się i argumentowania (jasnego i zrozumiałego dla klientów przedstawiania przepisów prawa i ich wyjaśniania). 6. Umiejętność samodzielnego dochodzenia do wiedzy. 7. Umiejętność pracy w zespole. 8. Umiejętność dobrej organizacji pracy. 9. Obowiązkowość. 10. Sumienność. 11. Dokładność. 12. Wysoka kultura osobista w kontaktach z klientami.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1. oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie podpisany przez kandydata-wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 1 do ogłoszenia, 2. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu naboru- wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 2 do ogłoszenia, 3. oświadczenia kandydata-wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 3 do ogłoszenia. VIII. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w procesie naboru. Oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w procesie naboru- klauzula i wzór oświadczenia dostępne w załączniku nr 4 do ogłoszenia. IX. Pozostałe informacje: 1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście, za pośrednictwem poczty, w formie elektronicznej w terminie do dnia 30 lipca 2025 r. do godziny 15:30, pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor w Wydziale Geodezji - oferta pracy nr VIII /2025. 2. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Radomsku). 3. Dokumenty przesłane w formie elektronicznej wymagają opatrzenia kwalifikowanym podpisem elektronicznym na każdym przesłanym dokumencie na adres e-mail: ***@**** lub profilem zaufanym ePUAP. 4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na: stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (*****) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Radomsku, przy ul. Leszka Czarnego 22. 5. Informacja o dostosowaniu budynku Starostwa Powiatowego w Radomsku do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnością. Informacje w zakresie dostępności budynku Starostwa dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa *****. 6. Informacja o wprowadzonej wewnętrznej procedurze dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa: procedura jest dostępna na stronie *****
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - procedura konkursowa
StPr/25/0643
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
1. Obsługa klientów poprzez sporządzanie i udostępnianie wypisów z ewidencji i wyrysów z mapy ewidencyjnej, kopii dokumentów źródłowych, zbiorów danych, skorowidzów i wykazów.
2. Naliczanie opłat z tytułu udostępnienia wypisów, wyrysów, zbiorów danych, skorowidzów i wykazów.
3. Udzielanie informacji i wydawanie zaświadczeń na podstawie danych ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków na potrzeby prowadzonych spraw z zakresu emerytur, regulacji stanów prawych, postępowań egzekucyjnych, sądowych, administracyjnych.
Miejsce pracy:
Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko, powiat: radomszczański, woj: łódzkie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W RADOMSKU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Geodezja
- I. Wymagania niezbędne (konieczne): 1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Nieposzlakowana opinia. 5. Wykształcenie wyższe o kierunku geodezja. 6. Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 7. Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego. 8. Znajomość przepisów prawa w zakresie: ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych. II. Wymagania dodatkowe (pozostałe): 1. Mile widziane posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 2. 2. Mile widziane posiadanie stażu pracy, co najmniej dwuletniego na podobnym stanowisku. 3. Umiejętność rozwiązywania problemów w sytuacjach kryzysowych (praca z trudnym klientem). 4. Preferowana znajomość obsługi programu Ewopis i Ewmapa. 5. Umiejętność komunikowania się i argumentowania (jasnego i zrozumiałego dla klientów przedstawiania przepisów prawa i ich wyjaśniania). 6. Umiejętność samodzielnego dochodzenia do wiedzy. 7. Umiejętność pracy w zespole. 8. Umiejętność dobrej organizacji pracy. 9. Obowiązkowość. 10. Sumienność. 11. Dokładność. 12. Wysoka kultura osobista w kontaktach z klientami.
Inne wymagania:
I. Wymagania niezbędne (konieczne): 1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Nieposzlakowana opinia. 5. Wykształcenie wyższe o kierunku geodezja. 6. Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 7. Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego. 8. Znajomość przepisów prawa w zakresie: ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych. II. Wymagania dodatkowe (pozostałe): 1. Mile widziane posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 2. 2. Mile widziane posiadanie stażu pracy, co najmniej dwuletniego na podobnym stanowisku. 3. Umiejętność rozwiązywania problemów w sytuacjach kryzysowych (praca z trudnym klientem). 4. Preferowana znajomość obsługi programu Ewopis i Ewmapa. 5. Umiejętność komunikowania się i argumentowania (jasnego i zrozumiałego dla klientów przedstawiania przepisów prawa i ich wyjaśniania). 6. Umiejętność samodzielnego dochodzenia do wiedzy. 7. Umiejętność pracy w zespole. 8. Umiejętność dobrej organizacji pracy. 9. Obowiązkowość. 10. Sumienność. 11. Dokładność. 12. Wysoka kultura osobista w kontaktach z klientami.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1. oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie podpisany przez kandydata-wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 1 do ogłoszenia, 2. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu naboru- wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 2 do ogłoszenia, 3. oświadczenia kandydata-wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 3 do ogłoszenia. VIII. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w procesie naboru. Oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w procesie naboru- klauzula i wzór oświadczenia dostępne w załączniku nr 4 do ogłoszenia. IX. Pozostałe informacje: 1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście, za pośrednictwem poczty, w formie elektronicznej w terminie do dnia 30 lipca 2025 r. do godziny 15:30, pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor w Wydziale Geodezji - oferta pracy nr VIII /2025. 2. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Radomsku). 3. Dokumenty przesłane w formie elektronicznej wymagają opatrzenia kwalifikowanym podpisem elektronicznym na każdym przesłanym dokumencie na adres e-mail: ***@**** lub profilem zaufanym ePUAP. 4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na: stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (*****) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Radomsku, przy ul. Leszka Czarnego 22. 5. Informacja o dostosowaniu budynku Starostwa Powiatowego w Radomsku do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnością. Informacje w zakresie dostępności budynku Starostwa dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa *****. 6. Informacja o wprowadzonej wewnętrznej procedurze dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa: procedura jest dostępna na stronie *****
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - procedura konkursowa
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych