To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Czeladź

PODINSPEKTOR

Dodano: 01.11.2025
Lokalizacja: Czeladź
Województwo: śląskie
ID ogłoszenia: 1444719
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej

Szczegóły ogłoszenia

Wymiar pracy:
  • Pełen etat
Wynagrodzenie od: 5000 zł brutto
Wynagrodzenie do: 5550 zł brutto
Umowa:
  • Umowa o pracę na czas określony
Numer:
StPr/25/1257

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 do 5 550 PLN

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie działań związanych z obsługą kancelarii Urzędu Miasta.
2. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
3. Dokonywanie wstępnej dekretacji korespondencji przychodzącej.
4. Rozliczanie miesięcznych opłat pocztowych na podstawie dziennika korespondencji wychodzącej
oraz planowanie wydatków związanych z przesyłkami pocztowymi.
5. Współpraca z osobą zamawiająca prasę i literaturę fachową w celu jej prawidłowej dystrybucji na
poszczególne komórki organizacyjne Urzędu.
6. Codzienny kontakt z pocztą i prowadzenie czynności związanych z odbiorem i wysyłką
korespondencji urzędowej (paczki i inne przesyłki pocztowe).
7. Udzielanie informacji publicznych będących w posiadaniu Wydziału nie umieszczonych w BIP-ie.
8. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
Godziny pracy pn. od 7.30 do 17.00,wt-czw. 7.30-15.30,pt. 7.30-14.00

Miejsce pracy:
Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Czeladź

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, znajomość instrukcji kancelaryjnej, biegła obsługa komputera w zakresie edytorów tekstów oraz arkuszy kalkulacyjnych. Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim


Inne wymagania:
znajomość ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, znajomość instrukcji kancelaryjnej, biegła obsługa komputera w zakresie edytorów tekstów oraz arkuszy kalkulacyjnych. Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym należy składać w terminie do dnia 12.11.2025 r. w kancelarii Urzędu Miasta Czeladź lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź (decyduje data wpływu do urzędu). *****-o-naborze-BURMISTRZ-MIASTA-CZELADZ-oglasza-nabor-na-wolne-stanowiska-urzednicze-Podinspektor-w-Wydziale-Organizacyjno-Administracyjnym-2-etaty/idn:*****

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym należy składać w terminie do dnia 12.11.2025 r. w kancelarii Urzędu Miasta Czeladź lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź (decyduje data wpływu do urzędu).*****-o-naborze-BURMISTRZ-MIASTA-CZELADZ-oglasza-nabor-na-wolne-stanowiska-urzednicze-Podinspektor-w-Wydziale-Organizacyjno-Administracyjnym-2-etaty/idn:*****
Poleć ogłoszenie znajomym:

bezpieczeństwoZasady bezpieczeństwa podczas transakcji

  • Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
  • Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
  • Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 01.11.2025
Lokalizacja: Czeladź
Województwo: śląskie
ID ogłoszenia: 1444719
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Zobacz wszystkie

Zobacz inne ogłoszenia z kategorii

Do góry