To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Nowy Tomyśl
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Nowy Tomyśl
PODINSPEKTOR
Dodano: 23.08.2025
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Województwo: wielkopolskie
ID ogłoszenia: 1400194
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/0331
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 100 PLN
Godziny pracy: 07:30 - 15:30
Zakres obowiązków:
Sporządzanie analiz i zestawień na potrzeby jednostki, obsługa rozliczeń wewnętrznych,sporządzanie dokumentacji w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, współpraca z działem finansowo-księgowym w zakresie przygotowania danych,
sporządzanie sprawozdań, zestawień oraz ankiet dot. prowadzonych przez PODGiK baz danych, w zakresie wskazanym przez Kierownika Wydziału, podejmowanie czynności administracyjnych w sprawach dot. PODGiK, prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną, udzielanie wyjaśnień w zakresie wniosków, zapytań oraz skarg na działania PODGiK, współpraca z dostawcą oprogramowania w zakresie poprawności działania e-usług, oraz systemu GEO-INFO, obsługa systemu SIP GEO-INFO,
obsługa EZD SIDAS w tym przygotowywanie oraz rejestrowanie dokumentacji do wysyłki w prowadzonych przez pracownika sprawach, obsługa Panelu Klienta Systherm Info, archiwizacja dokumentacji w prowadzonych przez pracownika sprawach, wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub Starostę Nowotomyskiego.
Miejsce pracy:
Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
Znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych, mile widziana dodatkowo znajomość z zakresu informatyki, znajomość zasad prowadzenia dokumentacji administracyjnej i finansowej, umiejętność analitycznego myślenia i pracy z dokumentami.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
cv, list motywacyjny, świadectwa pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście
StPr/25/0331
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 100 PLN
Godziny pracy: 07:30 - 15:30
Zakres obowiązków:
Sporządzanie analiz i zestawień na potrzeby jednostki, obsługa rozliczeń wewnętrznych,sporządzanie dokumentacji w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, współpraca z działem finansowo-księgowym w zakresie przygotowania danych,
sporządzanie sprawozdań, zestawień oraz ankiet dot. prowadzonych przez PODGiK baz danych, w zakresie wskazanym przez Kierownika Wydziału, podejmowanie czynności administracyjnych w sprawach dot. PODGiK, prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną, udzielanie wyjaśnień w zakresie wniosków, zapytań oraz skarg na działania PODGiK, współpraca z dostawcą oprogramowania w zakresie poprawności działania e-usług, oraz systemu GEO-INFO, obsługa systemu SIP GEO-INFO,
obsługa EZD SIDAS w tym przygotowywanie oraz rejestrowanie dokumentacji do wysyłki w prowadzonych przez pracownika sprawach, obsługa Panelu Klienta Systherm Info, archiwizacja dokumentacji w prowadzonych przez pracownika sprawach, wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub Starostę Nowotomyskiego.
Miejsce pracy:
Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
- Biegła obsługa komputera, znajomość MS Office, obsługa urządzeń biurowych
- Znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych, mile widziana dodatkowo znajomość z zakresu informatyki, znajomość zasad prowadzenia dokumentacji administracyjnej i finansowej, umiejętność analitycznego myślenia i pracy z dokumentami.
Inne wymagania:
Znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych, mile widziana dodatkowo znajomość z zakresu informatyki, znajomość zasad prowadzenia dokumentacji administracyjnej i finansowej, umiejętność analitycznego myślenia i pracy z dokumentami.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
cv, list motywacyjny, świadectwa pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 23.08.2025
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Województwo: wielkopolskie
ID ogłoszenia: 1400194
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej