NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE W DZIALE OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ NKP.111.19.2025

Dodano: 26.09.2025
Lokalizacja: Chorzów
Województwo: śląskie
ID ogłoszenia: 1423659
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Ewa Krutarz
Ewa Krutarz
327571500
Tel: ...
Tel: 327...

Szczegóły ogłoszenia

Wymiar pracy:
  • Pełen etat
Wynagrodzenie od: 4666 zł brutto
Umowa:
  • Umowa o pracę na czas określony
Dodatkowe informacje i wymagania:
  • umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, rzetelność, dokładność i systematyczność pracy, zdolność do analizy i wnioskowania, komunikatywność i wysoka kultura osobista, odporność na stres,
  • obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na teryrorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym o przepisach o Służbie Cywilnej
  • biegła znajomość obsługi komputera ( pakiet MS OFFICE),
  • mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • nieposzlakowana opinia, niekaralność
  • znajomość przepisów z zakresu Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnum, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenia prezesa rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • znajomość przepisów z zakresu Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy z zamówieniach publicznych, Ustawy o pracownikach samorządowych.
  • wykształcenie średnie i kurs kancelaryjno - archiwalny
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
Numer:
StPr/25/0918

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
złotych brutto - do uzgodnienia

Zakres obowiązków:
akres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych zakładu;
2. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;
3. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji;
4. Porządkowanie przechowywanej dokumentacji, przejętej w latach wcześniejszych w stanie
nieuporządkowanym;
5. Przeprowadzanie skontrum dokumentacji;
6. Wycofywanie dokumentacji ze stanu składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórce
organizacyjnej;
7. Przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na temat osób,
zdarzeń, czy problemów;
8. Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu;
9. Przygotowanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego, jeżeli takie zostaną
wytworzone;
10. Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją.;
11. Monitorowanie stanu pomieszczeń składnic akt oraz wyposażenia znajdującego się w nich pod kątem
zapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia dokumentacji, w szczególności pod kątem jej uszkodzenia;
12. Sporządzanie pism, protokołów, sprawozdań i notatek służbowych;

Miejsce pracy:
Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie

Pracodawca:
Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, rzetelność, dokładność i systematyczność pracy, zdolność do analizy i wnioskowania, komunikatywność i wysoka kultura osobista, odporność na stres,, obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na teryrorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym o przepisach o Służbie Cywilnej, biegła znajomość obsługi komputera ( pakiet MS OFFICE),, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, czynne prawo jazdy kat. B, nieposzlakowana opinia, niekaralność , znajomość przepisów z zakresu Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnum, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenia prezesa rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, znajomość przepisów z zakresu Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy z zamówieniach publicznych, Ustawy o pracownikach samorządowych., wykształcenie średnie i kurs kancelaryjno - archiwalny, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku


Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Ofertę zawierającą: list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę opatrzony własnoręcznym podpisem, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zwierające okres zatrudnienia), kopia dokumentów potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego), oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, przestrzeganiu zasad moralnych i etycznych, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej opatrzone własnoręcznym podpisem, kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- opatrzone własnoręcznym podpisem. należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem osoby składającej ofertę z adnotacją nabór na stanowisko urzędnicze w Dziale Obsługi Administracyjnej w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie ul. Bałtycka 8, II piętro, pokój 207, 206 lub przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do 10 października 2025 r. Dopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej. W tym przypadku oferta powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki. Adres skrytki Zakładu Komunalnego PGM w Chorzowie na ePUAP- ie: /zkpgm/SkrytkaESP Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać w Dziale Kadr i Płac Zakładu Komunalnego PGM, telefon nr 32 757 15 26 lub 32 757 15 20 od poniedziałku do środy w godzinach od 7:00 do 15:00, w czwartek od 7:00 do 17:00, w piątek 7:00 do 13:00. Szczegółowe zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie określa regulamin, dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Zakładu Komunalnego w Chorzowie www.zkpgm.bip.chorzow.eu (zakładka: informacje/oferty pracy). Informacja o przebiegu rekrutacji i jej wynik zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Zakładu Komunalnego PGM Chorzów oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ZK PGM pod adresem: www.zkpgm.bip.chorzow.eu Informacja o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej będzie publikowana wg indywidualnych numerów nadanych każdej ofercie pracy. Informacja dotycząca wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie: https://zkpgm.bip.chorzow.eu/index.php?kat=172735164521189032

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - j.w., Termin: do 10.10.2025

Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą

Telefon: 327... ... Pokaż numer
Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, gif, webp, bmp, tiff, doc, pdf, gif, zip, rar, tar, html, swf, txt, xls, docx, xlsx, odt, ods
Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB
Ewa Krutarz
Ewa Krutarz
327571500
Tel: ...
Tel: 327...
Ewa Krutarz
Ewa Krutarz
327571500
Tel: ...
Tel: 327...
Poleć ogłoszenie znajomym:

bezpieczeństwoZasady bezpieczeństwa podczas transakcji

  • Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
  • Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
  • Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 26.09.2025
Lokalizacja: Chorzów
Województwo: śląskie
ID ogłoszenia: 1423659
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Zobacz wszystkie

Zobacz inne ogłoszenia z kategorii

Do góry