To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Brzeziny
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Brzeziny
MŁODSZY REFERENT W POWIATOWYM CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO W BRZEZINACH
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/0383
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze Nr 5/ZK/3/12/2025 znajdującym się pod adresem: *****?job=wiad&idg=10&id=374&x=10&y=4&z=&n_id=4044
1. Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało w szczególności wykonywanie następujących zadań:
1) pomoc w prowadzeniu dokumentacji związanej z realizacją zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego przewidzianych w obowiązujących ustawach, rozporządzeniach i innych aktach prawnych;
2) pomoc w organizacji Kwalifikacji Wojskowej w Powiecie Brzezińskim;
3) przekazywanie informacji kolejnym siłom reagowania kryzysowego, odpowiednio do decyzji Starosty;
4) pomoc w organizacji ratowania ludzi i zwierząt przed skutkami zagrożeń;
5) pomoc w opracowywaniu niezbędnych dokumentów decyzyjnych i informacyjno-sprawozdawczych;
6) ostrzeganie i alarmowanie ludności poprzez istniejące systemy PSP i obrony cywilnej oraz posiadane środki łączności;
7) utrzymywanie stałej łączności z wyższymi i niższymi poziomami reagowania kryzysowego;
8) udział w zabezpieczeniu działań PZZK (Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego) i innych niezbędnych specjalistów;
9) posiadanie aktualnej informacji o infrastrukturze drogowej, komunikacyjnej, energetycznej, komunalnej itp. na obszarze powiatu;
10) udział w stwarzaniu warunków umożliwiających Staroście sprawne kierowanie akcjami w oparciu o pełną informację o zaistniałej sytuacji przy wykorzystaniu określonych procedur i oprogramowania wspomagającego podejmowanie decyzji w określonych sytuacjach kryzysowych;
11) pomoc w koordynowaniu działań służb ratowniczych, komunalnych oraz innych uczestników biorących udział w działaniach ratowniczych;
12) aktualizacja baz danych o siłach i środkach biorących udział w działaniach ratowniczych;
13) zbieranie meldunków o wynikach prowadzonych działań ratowniczych;
14) pomoc w szacowaniu i prowadzeniu ewidencji wyrządzonych strat i szkód ludzkich oraz materialnych, spowodowanych zaistniałymi zdarzeniami lub kryzysem;
15) udział w szkoleniach i ćwiczeniach z zakresu zarządzania kryzysowego;
16) prowadzenie obsługi kancelaryjno-organizacyjnej Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego;
17) pomoc w prowadzeniu magazynu sprzętu OC;
18) pomoc w obsłudze administracyjno-biurowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Powiecie Brzezińskim;
19) zastępowanie pracowników zatrudnionych w PCZK: Kierownika PCZK oraz Inspektora podczas Ich usprawiedliwionych nieobecności w pracy;
20) pomoc w opracowywaniu i ciągłej aktualizacji dokumentów dotyczących ZMP (Zapasowego Miejsca Pracy);
21) prowadzenie ciągłej aktualizacji zagrożeń na terenie powiatu;
22) wykonywanie innych czynności zleconych przez Starostę, Wicestarostę, Kierownika Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Sekretarza.
Miejsce pracy:
Reformacka 9, 95-060 Brzeziny, powiat: brzeziński, woj: łódzkie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne (konieczne): 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) niebycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) posiadanie nieposzlakowanej opinii; 5) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji; 6) wykształcenie co najmniej średnie; 7) znajomość zasad prowadzenia magazynu OC; 8) znajomość: - ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz.U. z 2025 r., poz. 825 ze zm.), - ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. z 2023 r., poz. 122 ze zm.), - ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1907 ze zm.), - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 stycznia 2023 r. w sprawie kontroli realizacji zadań obronnych (Dz.U. z 2023 r., poz. 253), - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2025 r. w sprawie gotowości obronnej państwa (Dz.U. z 2025 r., poz. 355), - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31 października 2022 r. w sprawie szkolenia obronnego (Dz.U. z 2022 r., poz. 2348); 9) znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu powiatowego, w tym ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2025 r., poz. ); 10) znajomość procedur obiegu dokumentów o klauzuli niejawnej. 11) biegła znajomość oprogramowania Office (w tym edytorów tekstu WORD, Excel); 12) znajomość oprogramowania służącego do prowadzenia video konferencji (np. MS Teams); 13) obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę; 14) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dokumentacji niejawnej o klauzuli co najmniej poufnej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1) CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze wraz z motywacją; 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem; 4) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez kandydata staż pracy - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu zaświadczenie o okresie zatrudnienia (w przypadku wyboru oferty kandydata pracodawca zażąda przedłożenia oryginałów dokumentów wymienionych w pkt 3 i 4 w celu zweryfikowania kwalifikacji kandydata); 5) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne; 7) oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kserokopię posiadanego ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego; 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji; 9) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata. Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko Młodszego Referenta w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego w Brzezinach Nr 5/ZK/3/12/2025 należy składać osobiście lub przesyłać na adres: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, Sekretariat (pok. Nr 6) parter, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
StPr/25/0383
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze Nr 5/ZK/3/12/2025 znajdującym się pod adresem: *****?job=wiad&idg=10&id=374&x=10&y=4&z=&n_id=4044
1. Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało w szczególności wykonywanie następujących zadań:
1) pomoc w prowadzeniu dokumentacji związanej z realizacją zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego przewidzianych w obowiązujących ustawach, rozporządzeniach i innych aktach prawnych;
2) pomoc w organizacji Kwalifikacji Wojskowej w Powiecie Brzezińskim;
3) przekazywanie informacji kolejnym siłom reagowania kryzysowego, odpowiednio do decyzji Starosty;
4) pomoc w organizacji ratowania ludzi i zwierząt przed skutkami zagrożeń;
5) pomoc w opracowywaniu niezbędnych dokumentów decyzyjnych i informacyjno-sprawozdawczych;
6) ostrzeganie i alarmowanie ludności poprzez istniejące systemy PSP i obrony cywilnej oraz posiadane środki łączności;
7) utrzymywanie stałej łączności z wyższymi i niższymi poziomami reagowania kryzysowego;
8) udział w zabezpieczeniu działań PZZK (Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego) i innych niezbędnych specjalistów;
9) posiadanie aktualnej informacji o infrastrukturze drogowej, komunikacyjnej, energetycznej, komunalnej itp. na obszarze powiatu;
10) udział w stwarzaniu warunków umożliwiających Staroście sprawne kierowanie akcjami w oparciu o pełną informację o zaistniałej sytuacji przy wykorzystaniu określonych procedur i oprogramowania wspomagającego podejmowanie decyzji w określonych sytuacjach kryzysowych;
11) pomoc w koordynowaniu działań służb ratowniczych, komunalnych oraz innych uczestników biorących udział w działaniach ratowniczych;
12) aktualizacja baz danych o siłach i środkach biorących udział w działaniach ratowniczych;
13) zbieranie meldunków o wynikach prowadzonych działań ratowniczych;
14) pomoc w szacowaniu i prowadzeniu ewidencji wyrządzonych strat i szkód ludzkich oraz materialnych, spowodowanych zaistniałymi zdarzeniami lub kryzysem;
15) udział w szkoleniach i ćwiczeniach z zakresu zarządzania kryzysowego;
16) prowadzenie obsługi kancelaryjno-organizacyjnej Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego;
17) pomoc w prowadzeniu magazynu sprzętu OC;
18) pomoc w obsłudze administracyjno-biurowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Powiecie Brzezińskim;
19) zastępowanie pracowników zatrudnionych w PCZK: Kierownika PCZK oraz Inspektora podczas Ich usprawiedliwionych nieobecności w pracy;
20) pomoc w opracowywaniu i ciągłej aktualizacji dokumentów dotyczących ZMP (Zapasowego Miejsca Pracy);
21) prowadzenie ciągłej aktualizacji zagrożeń na terenie powiatu;
22) wykonywanie innych czynności zleconych przez Starostę, Wicestarostę, Kierownika Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Sekretarza.
Miejsce pracy:
Reformacka 9, 95-060 Brzeziny, powiat: brzeziński, woj: łódzkie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne (konieczne): 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) niebycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) posiadanie nieposzlakowanej opinii; 5) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji; 6) wykształcenie co najmniej średnie; 7) znajomość zasad prowadzenia magazynu OC; 8) znajomość: - ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz.U. z 2025 r., poz. 825 ze zm.), - ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. z 2023 r., poz. 122 ze zm.), - ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1907 ze zm.), - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 stycznia 2023 r. w sprawie kontroli realizacji zadań obronnych (Dz.U. z 2023 r., poz. 253), - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2025 r. w sprawie gotowości obronnej państwa (Dz.U. z 2025 r., poz. 355), - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31 października 2022 r. w sprawie szkolenia obronnego (Dz.U. z 2022 r., poz. 2348); 9) znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu powiatowego, w tym ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2025 r., poz. ); 10) znajomość procedur obiegu dokumentów o klauzuli niejawnej. 11) biegła znajomość oprogramowania Office (w tym edytorów tekstu WORD, Excel); 12) znajomość oprogramowania służącego do prowadzenia video konferencji (np. MS Teams); 13) obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę; 14) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dokumentacji niejawnej o klauzuli co najmniej poufnej.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne (konieczne): 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) niebycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) posiadanie nieposzlakowanej opinii; 5) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji; 6) wykształcenie co najmniej średnie; 7) znajomość zasad prowadzenia magazynu OC; 8) znajomość: - ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz.U. z 2025 r., poz. 825 ze zm.), - ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. z 2023 r., poz. 122 ze zm.), - ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1907 ze zm.), - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 stycznia 2023 r. w sprawie kontroli realizacji zadań obronnych (Dz.U. z 2023 r., poz. 253), - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2025 r. w sprawie gotowości obronnej państwa (Dz.U. z 2025 r., poz. 355), - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31 października 2022 r. w sprawie szkolenia obronnego (Dz.U. z 2022 r., poz. 2348); 9) znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu powiatowego, w tym ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2025 r., poz. ); 10) znajomość procedur obiegu dokumentów o klauzuli niejawnej. 11) biegła znajomość oprogramowania Office (w tym edytorów tekstu WORD, Excel); 12) znajomość oprogramowania służącego do prowadzenia video konferencji (np. MS Teams); 13) obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę; 14) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dokumentacji niejawnej o klauzuli co najmniej poufnej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1) CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze wraz z motywacją; 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem; 4) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez kandydata staż pracy - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu zaświadczenie o okresie zatrudnienia (w przypadku wyboru oferty kandydata pracodawca zażąda przedłożenia oryginałów dokumentów wymienionych w pkt 3 i 4 w celu zweryfikowania kwalifikacji kandydata); 5) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne; 7) oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kserokopię posiadanego ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego; 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji; 9) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata. Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko Młodszego Referenta w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego w Brzezinach Nr 5/ZK/3/12/2025 należy składać osobiście lub przesyłać na adres: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, Sekretariat (pok. Nr 6) parter, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych

