MENEDŻER DS. PRZETARGÓW (PRACA ZDALNA)

Dodano: 26.07.2025
Lokalizacja: Ta ‘Xbiex
ID ogłoszenia: 1371586
Oferta od: Osoby prywatnej
kontakt przez OHP
kontakt przez OHP

Szczegóły ogłoszenia

Wymiar pracy:
  • Pełen etat
Wynagrodzenie od: 3300 zł brutto
Wynagrodzenie do: 3750 zł brutto
Umowa:
  • Umowa o pracę na czas nieokreślony
Numer:
420091

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 3 300 do 3 750 EUR
(uzależnione od doświadczenia, wykształcenia)

Zakres obowiązków:
Wyszukiwanie nowych możliwości biznesowych poprzez monitorowanie portali przetargowych sektora publicznego i prywatnego, tworzenie atrakcyjnych treści ofert, takich jak streszczenia, propozycje wartości, modele cenowe i opisy techniczne dla projektów cyfrowej transformacji, prowadzenie pełnego procesu ofertowego, współpraca z zespołami technicznymi i sprzedażowymi w celu przekładania złożonych informacji technicznych na zrozumiałe, wartościowe oferty, zarządzanie zasobami i harmonogramami, aby zapewnić terminowość i wysoką jakość składanych ofert, współpraca z dyrektorem sprzedaży przy tworzeniu strategii cenowych, zapewnienie zgodności ofert z wymaganiami klientów, przepisami i standardami branżowymi, przeprowadzanie analiz po zakończeniu procesu ofertowego i wdrażanie wniosków.

Miejsce pracy:
Ta ‘Xbiex, Malta

Pracodawca:
kontakt przez OHP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
  • angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pisaniu ofert przetargowych, sprzedaży oprogramowania lub podobnej roli. Doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej, z naciskiem na jasne i przekonujące przedstawianie informacji technicznych, doświadczenie w zarządzaniu ofertami dla złożonych projektów informatycznych oraz udokumentowane sukcesy w wygrywaniu przetargów, bardzo dobra znajomość cyklu życia oferty przetargowej, tworzenia propozycji i negocjowania kontraktów, dokładność i dbałość o szczegóły przy przygotowywaniu i przeglądzie dokumentacji przetargowej, umiejętność tworzenia atrakcyjnych wizualnie prezentacji ofert, silne zdolności organizacyjne i zarządzania projektami, w tym obsługa wielu procesów przetargowych jednocześnie, znajomość procesów zamówień publicznych i specyficznych wymagań branżowych.


Inne wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia w pisaniu ofert przetargowych, sprzedaży oprogramowania lub podobnej roli. Doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej, z naciskiem na jasne i przekonujące przedstawianie informacji technicznych, doświadczenie w zarządzaniu ofertami dla złożonych projektów informatycznych oraz udokumentowane sukcesy w wygrywaniu przetargów, bardzo dobra znajomość cyklu życia oferty przetargowej, tworzenia propozycji i negocjowania kontraktów, dokładność i dbałość o szczegóły przy przygotowywaniu i przeglądzie dokumentacji przetargowej, umiejętność tworzenia atrakcyjnych wizualnie prezentacji ofert, silne zdolności organizacyjne i zarządzania projektami, w tym obsługa wielu procesów przetargowych jednocześnie, znajomość procesów zamówień publicznych i specyficznych wymagań branżowych.

Sposób aplikowania:
kontakt przez OHP

Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny w języku angielskim

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą

Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, gif, webp, bmp, tiff, doc, pdf, gif, zip, rar, tar, html, swf, txt, xls, docx, xlsx, odt, ods
Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB
kontakt przez OHP
kontakt przez OHP
kontakt przez OHP
kontakt przez OHP
Poleć ogłoszenie znajomym:

bezpieczeństwoZasady bezpieczeństwa podczas transakcji

  • Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
  • Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
  • Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 26.07.2025
Lokalizacja: Ta ‘Xbiex
ID ogłoszenia: 1371586
Oferta od: Osoby prywatnej
Zobacz wszystkie

Zobacz inne ogłoszenia z kategorii

Do góry