KIEROWNIK WYDZIAŁU GEODEZJI, KARTOGRAFII, KATASTRU I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - GEODETA POWIATOWY
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/0305
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 460 do 9 700 PLN
Zatrudninie na czas określony z możliwością dalszej współpracy
Zakres obowiązków:
1) kierowanie pracą Wydziału Geodezji. Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, pełnienie zwierzchnictwa służbowego wobec pracowników Wydziału i wykonywanie obowiązków Geodety Powiatowego;
2) realizacja zadań starosty z zakresu geodezji i kartografii, o których mowa w art. 7d ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne;
3) gromadzenie i prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, weryfikacja zbiorów danych i materiałów stanowiących wyniki końcowe opracowań geodezyjnych;
4) wdrażanie nowoczesnych technik prowadzenia zasobu;
5) programowanie prac geodezyjnych;
6) przygotowywanie dokumentacji do postępowań w ramach przygotowywanych zamówień publicznych, w zakresie zlecanych prac geodezyjnych lub kartograficznych;
7) projektowanie i nadzorowanie realizacji budżetu powiatu w zakresie geodezji oraz gospodarki nieruchomościami;
8) przygotowywanie projektów uchwał Rady i Zarządu Powiatu oraz zarządzeń Starosty w sprawach należących do kompetencji Wydziału;
9) sporządzanie analiz, wykazów, sprawozdań, na potrzeby Starosty, Rady i Zarządu Powiatu;
10) prowadzenie postępowań administracyjnych i podejmowanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu działania Wydziału w ramach upoważnień udzielonych przez Starostę.
Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 21, 21-200 Parczew, powiat: parczewski, woj: lubelskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Parczewie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (formalne) wymaganie konieczne 1) obywatelstwo polskie: 2) dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku geodezyjnym; 3) minimum 5- letni staż pracy w tym co najmniej 2-letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego (do ogólnego stażu pracy można zaliczyć wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku objętym naborem); 4) uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2024 r., poz. 1151 z późn. zm.) tj. zakres 1 (geodezyjne pomiary sytuacyjno wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne), zakres 2 (rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych); 5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 6) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem (będące przedmiotem oceny): 1) znajomość ustaw: a) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; b) ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym; c) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; d) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisy wykonawcze do ustawy; e) ustawa z dnia 6 stycznia 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; f) ustawy z dnia 26 marca 1982 r. o scalaniu i wymianie gruntów; g) ustawa z dnia 1 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami; h) znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); 2) umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów; 3) umiejętność formułowania celów, planowania i uzgadniania zadań; 4) umiejętność współpracy i przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny; 5) zdolność kierowania i organizowania pracy własnej i zespołu; 6) sumienność, odpowiedzialność oraz odporność na stres; 7) obsługa urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania MS WINDOWS oraz pakietu biurowego Office (Outlook, Word, Excel).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny; 2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru załączonego do ogłoszenia; 3) oświadczenia (załącznik do ogłoszenia): oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności); oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; 4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy oraz uprawnienia zawodowe; 5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu); 6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach Dokumenty wymienione w pkt 1-3, mają być własnoręcznie podpisane. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do 14 listopada 2025 r. do godz. 15:00, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącego się na parterze budynku przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie, pokój nr 031 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew z dopiskiem dotyczy Nabór na stanowisko Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami - Geodeta Powiatowy. więcej szczegółów na stronie: https://spparczew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=88&p1=szczegoly&p2=14530
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do 14 listopada 2025 r. do godz. 15:00, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącego się na parterze budynku przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie, pokój nr 031 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew z dopiskiem dotyczy Nabór na stanowisko Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami - Geodeta Powiatowy. więcej szczegółów na stronie: https://spparczew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=88&p1=szczegoly&p2=14530
StPr/25/0305
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 460 do 9 700 PLN
Zatrudninie na czas określony z możliwością dalszej współpracy
Zakres obowiązków:
1) kierowanie pracą Wydziału Geodezji. Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, pełnienie zwierzchnictwa służbowego wobec pracowników Wydziału i wykonywanie obowiązków Geodety Powiatowego;
2) realizacja zadań starosty z zakresu geodezji i kartografii, o których mowa w art. 7d ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne;
3) gromadzenie i prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, weryfikacja zbiorów danych i materiałów stanowiących wyniki końcowe opracowań geodezyjnych;
4) wdrażanie nowoczesnych technik prowadzenia zasobu;
5) programowanie prac geodezyjnych;
6) przygotowywanie dokumentacji do postępowań w ramach przygotowywanych zamówień publicznych, w zakresie zlecanych prac geodezyjnych lub kartograficznych;
7) projektowanie i nadzorowanie realizacji budżetu powiatu w zakresie geodezji oraz gospodarki nieruchomościami;
8) przygotowywanie projektów uchwał Rady i Zarządu Powiatu oraz zarządzeń Starosty w sprawach należących do kompetencji Wydziału;
9) sporządzanie analiz, wykazów, sprawozdań, na potrzeby Starosty, Rady i Zarządu Powiatu;
10) prowadzenie postępowań administracyjnych i podejmowanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu działania Wydziału w ramach upoważnień udzielonych przez Starostę.
Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 21, 21-200 Parczew, powiat: parczewski, woj: lubelskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Parczewie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: geodezja
- 1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (formalne) wymaganie konieczne 1) obywatelstwo polskie: 2) dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku geodezyjnym; 3) minimum 5- letni staż pracy w tym co najmniej 2-letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego (do ogólnego stażu pracy można zaliczyć wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku objętym naborem); 4) uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2024 r., poz. 1151 z późn. zm.) tj. zakres 1 (geodezyjne pomiary sytuacyjno wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne), zakres 2 (rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych); 5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 6) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem (będące przedmiotem oceny): 1) znajomość ustaw: a) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; b) ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym; c) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; d) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisy wykonawcze do ustawy; e) ustawa z dnia 6 stycznia 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; f) ustawy z dnia 26 marca 1982 r. o scalaniu i wymianie gruntów; g) ustawa z dnia 1 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami; h) znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); 2) umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów; 3) umiejętność formułowania celów, planowania i uzgadniania zadań; 4) umiejętność współpracy i przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny; 5) zdolność kierowania i organizowania pracy własnej i zespołu; 6) sumienność, odpowiedzialność oraz odporność na stres; 7) obsługa urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania MS WINDOWS oraz pakietu biurowego Office (Outlook, Word, Excel).
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (formalne) wymaganie konieczne 1) obywatelstwo polskie: 2) dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku geodezyjnym; 3) minimum 5- letni staż pracy w tym co najmniej 2-letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego (do ogólnego stażu pracy można zaliczyć wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku objętym naborem); 4) uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2024 r., poz. 1151 z późn. zm.) tj. zakres 1 (geodezyjne pomiary sytuacyjno wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne), zakres 2 (rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych); 5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 6) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem (będące przedmiotem oceny): 1) znajomość ustaw: a) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; b) ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym; c) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; d) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisy wykonawcze do ustawy; e) ustawa z dnia 6 stycznia 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; f) ustawy z dnia 26 marca 1982 r. o scalaniu i wymianie gruntów; g) ustawa z dnia 1 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami; h) znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); 2) umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów; 3) umiejętność formułowania celów, planowania i uzgadniania zadań; 4) umiejętność współpracy i przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny; 5) zdolność kierowania i organizowania pracy własnej i zespołu; 6) sumienność, odpowiedzialność oraz odporność na stres; 7) obsługa urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania MS WINDOWS oraz pakietu biurowego Office (Outlook, Word, Excel).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny; 2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru załączonego do ogłoszenia; 3) oświadczenia (załącznik do ogłoszenia): oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności); oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; 4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy oraz uprawnienia zawodowe; 5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu); 6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach Dokumenty wymienione w pkt 1-3, mają być własnoręcznie podpisane. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do 14 listopada 2025 r. do godz. 15:00, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącego się na parterze budynku przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie, pokój nr 031 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew z dopiskiem dotyczy Nabór na stanowisko Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami - Geodeta Powiatowy. więcej szczegółów na stronie: https://spparczew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=88&p1=szczegoly&p2=14530
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do 14 listopada 2025 r. do godz. 15:00, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącego się na parterze budynku przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie, pokój nr 031 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew z dopiskiem dotyczy Nabór na stanowisko Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami - Geodeta Powiatowy. więcej szczegółów na stronie: https://spparczew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=88&p1=szczegoly&p2=14530
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych

