KIEROWNIK PORADNI - SPP URSYNÓW K/M
Dodano: 19.12.2025
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: mazowieckie
ID ogłoszenia: 1462623
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/12084
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 800 PLN
- Wynagrodzenie zasadnicze 7800 zł brutto, - Dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umów o pracę), - Dodatek motywacyjny, - Dodatek rządowy (przyznawany wg kryteriów zawartych w ustawie), - Trzynaste wynagrodzenie, - Świadczenia z ZFŚS, - Dofinansowanie szkoleń, kursów i studiów podnoszących kwalifikacje zawodowe.
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie i nadzór nad realizacją specjalistycznej oferty usług poradni, w szczególności krótkoterminowego wsparcia psychologicznego (m.in. konsultacje dla osób dorosłych),
- Inicjowanie, przygotowanie i realizacja działań psychoedukacyjnych oraz innych działań w zakresie promocji zdrowia psychicznego,
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Poradni, w tym m.in.: terminowe przygotowywanie projektów umów i porozumień, opracowanie i nadzór nad grafikiem pracy pracowników, reagowanie na zakłócenia i zdarzenia wpływające na ciągłość pracy,
- Udział w procesach rekrutacyjnych, ocena pracy podległych pracowników, składanie i opiniowanie wniosków w sprawach pracowników zatrudnionych w Poradni,
- Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i obowiązków podległych pracowników,
- Planowanie i realizacja budżetu Poradni,
- Usprawnianie organizacji, metod i form pracy Poradni, w tym opracowywanie i wprowadzanie procedur,
- Przygotowywanie sprawozdań z działalności Poradni,
- Przygotowanie zaświadczeń, odpowiedzi na pisma, skargi i wnioski wpływające do Poradni,
- Współpraca z instytucjami i placówkami publicznymi, organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami niepublicznymi w zakresie działalności poradni,
- Budowanie i dbanie o aktualną i czytelną informację o działalności poradni przy wykorzystaniu tradycyjnych oraz elektronicznych nośników informacji,
- Budowanie i dbanie o sprawną komunikację i przepływ informacji pomiędzy pracownikami Poradni, a pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrum,
- Współpraca z osobami tworzącymi zespół merytoryczny w zakresie budowania zespołu, tworzenia oferty usług dla pacjentów,
- Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Centrum (poradnie, ogniska),
- Podejmowanie działań na rzecz kształtowania właściwych stosunków pracy oraz dbałość o wysoką jakość pracy,
Charakterystyka pracy:
- Planowanie i realizacja działań zapewniających prawidłowe funkcjonowanie Poradni,
- Budowanie zespołu, współpraca i zaangażowanie podległych pracowników,
- Odpowiedzialność za powierzony sprzęt i mienie będące na stanie poradni.
Miejsce pracy:
Stara 4, 00-231 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
CENTRUM WSPIERANIA RODZIN "RODZINNA WARSZAWA"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
Niezbędne wymagania: - obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa (O stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie wyższe II stopnia, preferowane kierunki m.in. psychologia, pedagogika, socjologia, administracja publiczna, polityka społeczna, zarządzanie - powyżej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w tym minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zespołem, koordynowaniu zadań i projektów, znajomość metodyk zarządzania projektami, - znajomość struktury samorządowej m.st. Warszawy, w tym struktury organizacyjnej jednostek działających w obszarze edukacji, wsparcia rodziny oraz pomocy społecznej, - wiedza, sprawdzana podczas testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej, w zakresie ustaw o: - samorządzie terytorialnym oraz o pracownikach samorządowych, - pomocy społecznej, - wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, - działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, - zamówieniach publicznych, - zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, - dostępie do informacji publicznej, - umiejętności: reprezentacja publiczna, w tym prowadzenie wystąpień, prezentacji, udział w konferencjach i wizytach studyjnych oraz sprawna obsługa komputera (umiejętność pracy w środowisku Workspace Google, obsługi programów MS Office, w szczególności MS Excel i PowerPoint), - kompetencje: zarządzanie zespołem, planowanie i delegowanie zadań, organizacja pracy oraz rozwiązywania konfliktów w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, kreatywność, - znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej A2, - znajomość j. polskiego w stopniu biegłym. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej. 2. List motywacyjny. 3. Kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie. 4. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy. 5. Oświadczenie o: a. posiadanym obywatelstwie, b. pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, c. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d. posiadaniu nieposzlakowanej opinii, e. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, 6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a.ust.2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych). Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem. W Centrum Wspierania Rodzin Rodzinna Warszawa obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych o naruszeniach prawa, podejmowaniu działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa. Należy aplikować do 06.01.2026 r. Dokumenty należy złożyć przez elektroniczny system rekrutacji za pomocą FORMULARZA (link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f32d19d7927b4872ab0513eb19493490) lub Osobiście w sekretariacie lub przesłać pocztą w formie papierowej na adres: Centrum Wsparcia Rodzin Rodzinna Warszawa, ul. Stara 4, 00-231 Warszawa, z dopiskiem na kopercie Kierownik Poradni - SPP Ursynów Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adresy w terminie do dnia 06.01.2026 r. Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Śródmieście
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1. Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej. 2. List motywacyjny. 3. Kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie. 4. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy. 5. Oświadczenie o: a. posiadanym obywatelstwie, b. pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, c. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d. posiadaniu nieposzlakowanej opinii, e. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, 6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a.ust.2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Link do formularza: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f32d19d7927b4872ab0513eb19493490
StPr/25/12084
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 800 PLN
- Wynagrodzenie zasadnicze 7800 zł brutto, - Dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umów o pracę), - Dodatek motywacyjny, - Dodatek rządowy (przyznawany wg kryteriów zawartych w ustawie), - Trzynaste wynagrodzenie, - Świadczenia z ZFŚS, - Dofinansowanie szkoleń, kursów i studiów podnoszących kwalifikacje zawodowe.
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie i nadzór nad realizacją specjalistycznej oferty usług poradni, w szczególności krótkoterminowego wsparcia psychologicznego (m.in. konsultacje dla osób dorosłych),
- Inicjowanie, przygotowanie i realizacja działań psychoedukacyjnych oraz innych działań w zakresie promocji zdrowia psychicznego,
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Poradni, w tym m.in.: terminowe przygotowywanie projektów umów i porozumień, opracowanie i nadzór nad grafikiem pracy pracowników, reagowanie na zakłócenia i zdarzenia wpływające na ciągłość pracy,
- Udział w procesach rekrutacyjnych, ocena pracy podległych pracowników, składanie i opiniowanie wniosków w sprawach pracowników zatrudnionych w Poradni,
- Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i obowiązków podległych pracowników,
- Planowanie i realizacja budżetu Poradni,
- Usprawnianie organizacji, metod i form pracy Poradni, w tym opracowywanie i wprowadzanie procedur,
- Przygotowywanie sprawozdań z działalności Poradni,
- Przygotowanie zaświadczeń, odpowiedzi na pisma, skargi i wnioski wpływające do Poradni,
- Współpraca z instytucjami i placówkami publicznymi, organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami niepublicznymi w zakresie działalności poradni,
- Budowanie i dbanie o aktualną i czytelną informację o działalności poradni przy wykorzystaniu tradycyjnych oraz elektronicznych nośników informacji,
- Budowanie i dbanie o sprawną komunikację i przepływ informacji pomiędzy pracownikami Poradni, a pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrum,
- Współpraca z osobami tworzącymi zespół merytoryczny w zakresie budowania zespołu, tworzenia oferty usług dla pacjentów,
- Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Centrum (poradnie, ogniska),
- Podejmowanie działań na rzecz kształtowania właściwych stosunków pracy oraz dbałość o wysoką jakość pracy,
Charakterystyka pracy:
- Planowanie i realizacja działań zapewniających prawidłowe funkcjonowanie Poradni,
- Budowanie zespołu, współpraca i zaangażowanie podległych pracowników,
- Odpowiedzialność za powierzony sprzęt i mienie będące na stanie poradni.
Miejsce pracy:
Stara 4, 00-231 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
CENTRUM WSPIERANIA RODZIN "RODZINNA WARSZAWA"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista do spraw zarządzania
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany, polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- Niezbędne wymagania: - obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa (O stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie wyższe II stopnia, preferowane kierunki m.in. psychologia, pedagogika, socjologia, administracja publiczna, polityka społeczna, zarządzanie - powyżej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w tym minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zespołem, koordynowaniu zadań i projektów, znajomość metodyk zarządzania projektami, - znajomość struktury samorządowej m.st. Warszawy, w tym struktury organizacyjnej jednostek działających w obszarze edukacji, wsparcia rodziny oraz pomocy społecznej, - wiedza, sprawdzana podczas testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej, w zakresie ustaw o: - samorządzie terytorialnym oraz o pracownikach samorządowych, - pomocy społecznej, - wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, - działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, - zamówieniach publicznych, - zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, - dostępie do informacji publicznej, - umiejętności: reprezentacja publiczna, w tym prowadzenie wystąpień, prezentacji, udział w konferencjach i wizytach studyjnych oraz sprawna obsługa komputera (umiejętność pracy w środowisku Workspace Google, obsługi programów MS Office, w szczególności MS Excel i PowerPoint), - kompetencje: zarządzanie zespołem, planowanie i delegowanie zadań, organizacja pracy oraz rozwiązywania konfliktów w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, kreatywność, - znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej A2, - znajomość j. polskiego w stopniu biegłym. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej. 2. List motywacyjny. 3. Kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie. 4. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy. 5. Oświadczenie o: a. posiadanym obywatelstwie, b. pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, c. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d. posiadaniu nieposzlakowanej opinii, e. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, 6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a.ust.2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych). Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem. W Centrum Wspierania Rodzin Rodzinna Warszawa obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych o naruszeniach prawa, podejmowaniu działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa. Należy aplikować do 06.01.2026 r. Dokumenty należy złożyć przez elektroniczny system rekrutacji za pomocą FORMULARZA (link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f32d19d7927b4872ab0513eb19493490) lub Osobiście w sekretariacie lub przesłać pocztą w formie papierowej na adres: Centrum Wsparcia Rodzin Rodzinna Warszawa, ul. Stara 4, 00-231 Warszawa, z dopiskiem na kopercie Kierownik Poradni - SPP Ursynów Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adresy w terminie do dnia 06.01.2026 r. Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Śródmieście
Inne wymagania:
Niezbędne wymagania: - obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa (O stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie wyższe II stopnia, preferowane kierunki m.in. psychologia, pedagogika, socjologia, administracja publiczna, polityka społeczna, zarządzanie - powyżej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w tym minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zespołem, koordynowaniu zadań i projektów, znajomość metodyk zarządzania projektami, - znajomość struktury samorządowej m.st. Warszawy, w tym struktury organizacyjnej jednostek działających w obszarze edukacji, wsparcia rodziny oraz pomocy społecznej, - wiedza, sprawdzana podczas testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej, w zakresie ustaw o: - samorządzie terytorialnym oraz o pracownikach samorządowych, - pomocy społecznej, - wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, - działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, - zamówieniach publicznych, - zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, - dostępie do informacji publicznej, - umiejętności: reprezentacja publiczna, w tym prowadzenie wystąpień, prezentacji, udział w konferencjach i wizytach studyjnych oraz sprawna obsługa komputera (umiejętność pracy w środowisku Workspace Google, obsługi programów MS Office, w szczególności MS Excel i PowerPoint), - kompetencje: zarządzanie zespołem, planowanie i delegowanie zadań, organizacja pracy oraz rozwiązywania konfliktów w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, kreatywność, - znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej A2, - znajomość j. polskiego w stopniu biegłym. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej. 2. List motywacyjny. 3. Kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie. 4. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy. 5. Oświadczenie o: a. posiadanym obywatelstwie, b. pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, c. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d. posiadaniu nieposzlakowanej opinii, e. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, 6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a.ust.2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych). Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem. W Centrum Wspierania Rodzin Rodzinna Warszawa obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych o naruszeniach prawa, podejmowaniu działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa. Należy aplikować do 06.01.2026 r. Dokumenty należy złożyć przez elektroniczny system rekrutacji za pomocą FORMULARZA (link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f32d19d7927b4872ab0513eb19493490) lub Osobiście w sekretariacie lub przesłać pocztą w formie papierowej na adres: Centrum Wsparcia Rodzin Rodzinna Warszawa, ul. Stara 4, 00-231 Warszawa, z dopiskiem na kopercie Kierownik Poradni - SPP Ursynów Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adresy w terminie do dnia 06.01.2026 r. Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Śródmieście
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1. Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej. 2. List motywacyjny. 3. Kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie. 4. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy. 5. Oświadczenie o: a. posiadanym obywatelstwie, b. pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, c. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d. posiadaniu nieposzlakowanej opinii, e. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, 6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a.ust.2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Link do formularza: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f32d19d7927b4872ab0513eb19493490
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 19.12.2025
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: mazowieckie
ID ogłoszenia: 1462623
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej

