INSPEKTOR W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/0600
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870 PLN
[System czasu pracy] : W poniedziałki od 7:30 do 17:30 [Praca na czas określony] : 6 miesięcy pierwsza umowa o pracę [Godzina zakończenia pracy] : 15:00
Zakres obowiązków:
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
-przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych, w szczególności poprzez pełnienie funkcji przewodniczącego komisji;
-udzielanie wydziałom, referatom oraz miejskim jednostkom organizacyjnym informacji w zakresie procedur dot. zamówień publicznych;
-umieszczanie informacji dot. postępowań o zamówienia publiczne we właściwych publikatorach;
-elektroniczne przekazywanie informacji o postępowaniach do urzędu oficjalnych publikacji wspólnot europejskich;
-sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;
-wykonywanie czynności związanych z opracowywaniem planu zamówień publicznych poprzez weryfikację i zatwierdzanie zapisów;
-bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi związanymi z zakresem powierzonych obowiązków;
-odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie.
https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-Wydziale-Zamowien-Publicznych-PA-4/idn:11786
Miejsce pracy:
Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Bytomiu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe; staż pracy minimum 3 lata, co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedur na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych; znajomość przepisów z zakresu ustaw: Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych, Kodeksu Cywilnego w zakresie części ogólnej i prawa zobowiązań, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych; nieprowadzenie działalności gospodarczej w przypadku zatrudnienia; niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku. Wymagania dodatkowe: wykształcenie administracyjne lub prawnicze lub ekonomiczne lub techniczne lub podyplomowe z zakresu zamówień publicznych; co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowaniem i prowadzeniem procedur zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych doświadczenie zdobyte w ciągu ostatnich 5 lat; doświadczenie przy opracowywaniu planu zamówień publicznych, planu postępowań i sprawozdań z udzielonych zamówień; bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie oprogramowania biurowego (Word, Excel); umiejętność pracy w zespole. Szczegóły pod linkiem: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-Wydziale-Zamowien-Publicznych-PA-4/idn:11786
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie: kwestionariusza osoby ubiegającej się o zatrudnienie kserokopii dyplomu/świadectwa; dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy; oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenia o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru*. W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie przekroczył 6 %. Kompletne oferty w zamkniętych kopertach należy składać: osobiście w Kancelarii Urzędu pokój 128 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Bytomiu ul. Parkowa 2 41-902 Bytom w terminie do 17 września 2025 roku Koperty należy opatrzyć informacją SD - NABÓR do PA - 4 Kandydaci nie będą informowani indywidualnie o terminie kolejnego etapu postępowania. Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: do 17.09.2025 r.
StPr/25/0600
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870 PLN
[System czasu pracy] : W poniedziałki od 7:30 do 17:30 [Praca na czas określony] : 6 miesięcy pierwsza umowa o pracę [Godzina zakończenia pracy] : 15:00
Zakres obowiązków:
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
-przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych, w szczególności poprzez pełnienie funkcji przewodniczącego komisji;
-udzielanie wydziałom, referatom oraz miejskim jednostkom organizacyjnym informacji w zakresie procedur dot. zamówień publicznych;
-umieszczanie informacji dot. postępowań o zamówienia publiczne we właściwych publikatorach;
-elektroniczne przekazywanie informacji o postępowaniach do urzędu oficjalnych publikacji wspólnot europejskich;
-sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;
-wykonywanie czynności związanych z opracowywaniem planu zamówień publicznych poprzez weryfikację i zatwierdzanie zapisów;
-bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi związanymi z zakresem powierzonych obowiązków;
-odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie.
https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-Wydziale-Zamowien-Publicznych-PA-4/idn:11786
Miejsce pracy:
Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Bytomiu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe; staż pracy minimum 3 lata, co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedur na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych; znajomość przepisów z zakresu ustaw: Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych, Kodeksu Cywilnego w zakresie części ogólnej i prawa zobowiązań, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych; nieprowadzenie działalności gospodarczej w przypadku zatrudnienia; niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku. Wymagania dodatkowe: wykształcenie administracyjne lub prawnicze lub ekonomiczne lub techniczne lub podyplomowe z zakresu zamówień publicznych; co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowaniem i prowadzeniem procedur zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych doświadczenie zdobyte w ciągu ostatnich 5 lat; doświadczenie przy opracowywaniu planu zamówień publicznych, planu postępowań i sprawozdań z udzielonych zamówień; bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie oprogramowania biurowego (Word, Excel); umiejętność pracy w zespole. Szczegóły pod linkiem: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-Wydziale-Zamowien-Publicznych-PA-4/idn:11786
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe; staż pracy minimum 3 lata, co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedur na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych; znajomość przepisów z zakresu ustaw: Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych, Kodeksu Cywilnego w zakresie części ogólnej i prawa zobowiązań, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych; nieprowadzenie działalności gospodarczej w przypadku zatrudnienia; niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku. Wymagania dodatkowe: wykształcenie administracyjne lub prawnicze lub ekonomiczne lub techniczne lub podyplomowe z zakresu zamówień publicznych; co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowaniem i prowadzeniem procedur zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych doświadczenie zdobyte w ciągu ostatnich 5 lat; doświadczenie przy opracowywaniu planu zamówień publicznych, planu postępowań i sprawozdań z udzielonych zamówień; bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie oprogramowania biurowego (Word, Excel); umiejętność pracy w zespole. Szczegóły pod linkiem: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-Wydziale-Zamowien-Publicznych-PA-4/idn:11786
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie: kwestionariusza osoby ubiegającej się o zatrudnienie kserokopii dyplomu/świadectwa; dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy; oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenia o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru*. W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie przekroczył 6 %. Kompletne oferty w zamkniętych kopertach należy składać: osobiście w Kancelarii Urzędu pokój 128 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Bytomiu ul. Parkowa 2 41-902 Bytom w terminie do 17 września 2025 roku Koperty należy opatrzyć informacją SD - NABÓR do PA - 4 Kandydaci nie będą informowani indywidualnie o terminie kolejnego etapu postępowania. Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: do 17.09.2025 r.
Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych