To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Pruszcz Gdański
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Pruszcz Gdański
INSPEKTOR W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ
Dodano: 10.09.2025
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Województwo: pomorskie
ID ogłoszenia: 1412318
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/7000
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
pracodawca oferuje miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy, miejsce do odświeżenia się, pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, miejsce parkingowe na terenie urzędu, świadczenia socjalne z ZFŚS *****. dofinansowanie do wypoczynku, bony podarunkowe, stabilna praca w administracji państwowej, dostęp do grupowych ubezpieczeń na życie.
Zakres obowiązków:
Zajmowanie się administrowaniem oraz zapewnieniem właściwego stanu technicznego oraz estetyki użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów w tym zakresie. Prowadzenie spraw związanych z terminowym dokonywaniem ewidencji, rejestracji oraz przeglądów technicznych pojazdów, przyczep, sprzętu silnikowego itp., opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną i wyposażenia osobistego. Uzgodnienie z właściwymi pod względem merytorycznym komórkami organizacyjnymi komendy, przygotowywać treści umów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy oraz prowadzić nadzór nad terminami ich obowiązywania. Dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, paliwa, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych. Opisywanie faktur pod względem celowości i zgodności z trybem zamówienia. Prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurową i socjalną strażaków, pracowników cywilnych, emerytów komendy powiatowej. Wykonywanie zadań komisji przetargowej związanej z przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Odpowiedzialność za zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na terenie powiatu, w przypadku nieobecności kierownika sekcji ds. kwatermistrzowsko-technicznych będzie wykonywać zadania w ramach jego zastępstwa. Praca w systemie codziennym w godzinach 7:30-15:30.
Miejsce pracy:
Gdańska 1A, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Pracodawca:
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PRUSZCZU GDAŃSKIM
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
wykształcenie średnie lub średnie branżowe, doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok praca administracyjno - biurowa, posiadanie prawa jazdy kat. B, znajomość ustaw o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks Postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, Prawo zamówień publicznych, umiejętność biegłej obsługi komputera i pakietu Office, umiejętność redagowania pism urzędowych, nieposzlakowana opinia, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazane prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Aplikacja musi zawierać: CV i list motywacyjny. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy. Kopia dokumentu posiadanego prawa jazdy kat. B lub stosowne oświadczenie. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty dodatkowe: Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy. Aplikowanie do 22 września 2025 r. W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 155934" na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1A, 83-000 Pruszcz Gdański Więcej o pracy na stronie urzędu: *****-pruszcz-gdanski Decyduje data: wpływu oferty do urzędu. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny
StPr/25/7000
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
pracodawca oferuje miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy, miejsce do odświeżenia się, pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, miejsce parkingowe na terenie urzędu, świadczenia socjalne z ZFŚS *****. dofinansowanie do wypoczynku, bony podarunkowe, stabilna praca w administracji państwowej, dostęp do grupowych ubezpieczeń na życie.
Zakres obowiązków:
Zajmowanie się administrowaniem oraz zapewnieniem właściwego stanu technicznego oraz estetyki użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów w tym zakresie. Prowadzenie spraw związanych z terminowym dokonywaniem ewidencji, rejestracji oraz przeglądów technicznych pojazdów, przyczep, sprzętu silnikowego itp., opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną i wyposażenia osobistego. Uzgodnienie z właściwymi pod względem merytorycznym komórkami organizacyjnymi komendy, przygotowywać treści umów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy oraz prowadzić nadzór nad terminami ich obowiązywania. Dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, paliwa, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych. Opisywanie faktur pod względem celowości i zgodności z trybem zamówienia. Prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurową i socjalną strażaków, pracowników cywilnych, emerytów komendy powiatowej. Wykonywanie zadań komisji przetargowej związanej z przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Odpowiedzialność za zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na terenie powiatu, w przypadku nieobecności kierownika sekcji ds. kwatermistrzowsko-technicznych będzie wykonywać zadania w ramach jego zastępstwa. Praca w systemie codziennym w godzinach 7:30-15:30.
Miejsce pracy:
Gdańska 1A, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Pracodawca:
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PRUSZCZU GDAŃSKIM
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- wykształcenie średnie lub średnie branżowe, doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok praca administracyjno - biurowa, posiadanie prawa jazdy kat. B, znajomość ustaw o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks Postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, Prawo zamówień publicznych, umiejętność biegłej obsługi komputera i pakietu Office, umiejętność redagowania pism urzędowych, nieposzlakowana opinia, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazane prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Inne wymagania:
wykształcenie średnie lub średnie branżowe, doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok praca administracyjno - biurowa, posiadanie prawa jazdy kat. B, znajomość ustaw o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks Postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, Prawo zamówień publicznych, umiejętność biegłej obsługi komputera i pakietu Office, umiejętność redagowania pism urzędowych, nieposzlakowana opinia, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazane prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Aplikacja musi zawierać: CV i list motywacyjny. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy. Kopia dokumentu posiadanego prawa jazdy kat. B lub stosowne oświadczenie. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty dodatkowe: Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy. Aplikowanie do 22 września 2025 r. W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 155934" na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1A, 83-000 Pruszcz Gdański Więcej o pracy na stronie urzędu: *****-pruszcz-gdanski Decyduje data: wpływu oferty do urzędu. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 10.09.2025
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Województwo: pomorskie
ID ogłoszenia: 1412318
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej