INSPEKTOR W KANCELARII PREZYDENTA MIASTA - I
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/0389
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 150 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:
1. Współdziałanie ze stowarzyszeniami/klubami/fundacjami sportowymi ewidencja, prowadzenie dokumentacji, czynności kontrolne.
2. Rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu miasta dla kubów/stowarzyszeń/fundacji sportowych/instytucji kultury.
3. Opracowanie rocznych planów i sprawozdań finansowych w zakresie zadań Zespołu Kultury, Sportu i Turystyki.
4. Kontrola prawidłowości wykonywania zadań publicznych realizowanych przez organizacje pozarządowe i inne uprawnione podmioty na podstawie zawieranych umów, w sprawie wspierania realizacji ustawowych zadań miasta.
5. Przygotowanie decyzji, wypisów z ewidencji, zaświadczeń, konkursów ofert na zadania realizowane w zakresie działania Zespołu.
6. Współpraca z jednostkami miejskimi, instytucjami, klubami, stowarzyszeniami, fundacjami sportowymi, organizacjami w podejmowaniu działań mających na celu promocję i upowszechnianie turystyki, historii oraz sportu i rekreacji w mieście
Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy
Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/artykul/inspektor-w-kancelarii-prezydenta-miasta-i
Miejsce pracy:
Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta MYSŁOWICE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. 2. W przypadku wykształcenia średniego minimum 5 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę. W przypadku wykształcenia wyższego minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę. 3. Biegła umiejętność obsługi stanowiska komputerowego i urządzeń biurowych. 4. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 6. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw: a) o pracownikach samorządowych, b) o samorządzie gminnym, c) o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, d) o bibliotekach, e) o muzeach, f) o finansach publicznych, g) o sporcie. 4. Wymagania dodatkowe: 1. Odpowiedzialność w podejmowanych działaniach. 2. Dyspozycyjność. 3. Prawo jazdy kat. B
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty aplikacyjne należy składać: do 29.09.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Inspektora w Kancelarii Prezydenta Miasta - I": - osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach lub - drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
StPr/25/0389
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 150 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:
1. Współdziałanie ze stowarzyszeniami/klubami/fundacjami sportowymi ewidencja, prowadzenie dokumentacji, czynności kontrolne.
2. Rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu miasta dla kubów/stowarzyszeń/fundacji sportowych/instytucji kultury.
3. Opracowanie rocznych planów i sprawozdań finansowych w zakresie zadań Zespołu Kultury, Sportu i Turystyki.
4. Kontrola prawidłowości wykonywania zadań publicznych realizowanych przez organizacje pozarządowe i inne uprawnione podmioty na podstawie zawieranych umów, w sprawie wspierania realizacji ustawowych zadań miasta.
5. Przygotowanie decyzji, wypisów z ewidencji, zaświadczeń, konkursów ofert na zadania realizowane w zakresie działania Zespołu.
6. Współpraca z jednostkami miejskimi, instytucjami, klubami, stowarzyszeniami, fundacjami sportowymi, organizacjami w podejmowaniu działań mających na celu promocję i upowszechnianie turystyki, historii oraz sportu i rekreacji w mieście
Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy
Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/artykul/inspektor-w-kancelarii-prezydenta-miasta-i
Miejsce pracy:
Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta MYSŁOWICE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe 4-letnie
- Prawo jazdy kat. B
- Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. 2. W przypadku wykształcenia średniego minimum 5 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę. W przypadku wykształcenia wyższego minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę. 3. Biegła umiejętność obsługi stanowiska komputerowego i urządzeń biurowych. 4. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 6. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw: a) o pracownikach samorządowych, b) o samorządzie gminnym, c) o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, d) o bibliotekach, e) o muzeach, f) o finansach publicznych, g) o sporcie. 4. Wymagania dodatkowe: 1. Odpowiedzialność w podejmowanych działaniach. 2. Dyspozycyjność. 3. Prawo jazdy kat. B
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. 2. W przypadku wykształcenia średniego minimum 5 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę. W przypadku wykształcenia wyższego minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę. 3. Biegła umiejętność obsługi stanowiska komputerowego i urządzeń biurowych. 4. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 6. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw: a) o pracownikach samorządowych, b) o samorządzie gminnym, c) o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, d) o bibliotekach, e) o muzeach, f) o finansach publicznych, g) o sporcie. 4. Wymagania dodatkowe: 1. Odpowiedzialność w podejmowanych działaniach. 2. Dyspozycyjność. 3. Prawo jazdy kat. B
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty aplikacyjne należy składać: do 29.09.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Inspektora w Kancelarii Prezydenta Miasta - I": - osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach lub - drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych