INSPEKTOR W DZIALE BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA
Dodano: 07.11.2025
Lokalizacja: Wrocław
Województwo: dolnośląskie
ID ogłoszenia: 1447452
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/3590
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 040 PLN
- wynagrodzenie zasadnicze minimalnie 5040 zł brutto + dodatek funkcyjny + dodatek za wysługę lat zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego (Zarządzenie nr 42/2023 Marszałka Województwa Dolnośląskiego z dnia 11 lipca 2023 r.)
Zakres obowiązków:
WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):
https://bip.dolnyslask.pl/a,142049,inspektor-w-dziale-bezpieczenstwa-publicznego-w-wydziale-bezpieczenstwa.html
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.:
1. Koordynowanie zadań związanych z bezpieczeństwem publicznym wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu.
2. Przygotowywanie materiałów (konkursów) z zakresu bezpieczeństwa publicznego.
3. Wykonywanie zadań związanych z rozliczaniem budżetu WD w zakresie wydatków związanych z bezpieczeństwem publicznym.
4. Współpracę z podmiotami odpowiedzialnymi ustawowo za bezpieczeństwa publiczne.
5. Gromadzenie, przetwarzanie i analizowanie danych związanych z realizacją określonych ustawami zadań województwa, w zakresie bezpieczeństwa publicznego.
6. Przygotowanie dokumentów, związanych z realizacją zadań województwa w zakresie bezpieczeństwa publicznego.
7. Organizację konferencji, spotkań w zakresie bezpieczeństwa publicznego.
8. Realizację programów z zakresu bezpieczeństwa publicznego.
9. Aktualizowanie danych dotyczących bezpieczeństwa publicznego na stronie UMWD.
10. Udział w punkcie kontaktowym .
11. Udział w Stałym Dyżurze Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.
Praca w godz.: 7:30-15:30 z możliwością zmiany na indywidualny wniosek pracownika.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w październiku 2025 r., jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu będzie przysługiwało osobie niepełnosprawnej, o ile zostanie ona wskazana w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie.
2. Częstotliwość wyjazdów służbowych: okazjonalna.
Dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego przy Wybrzeżu J. Słowackiego 12-14, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Inspektor w Dziale Bezpieczeństwa Publicznego w Wydziale Bezpieczeństwa z dopiskiem NIE OTWIERAĆ, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 listopada 2025 r. do godz. 15.00.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.umwd.dolnyslask.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy Wybrzeżu J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław.
Oferta dostępna w sali E, C, A.
Miejsce pracy:
Wyb. J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko musi spełniać niezbędne wymagania: 1. Posiadać wykształcenie wyższe. 2. Posiadać minimum 3-letni staż pracy. 3. Posiadać wiedzę z zakresu administracji publicznej, ze szczególnym uwzględnieniem roli samorządu województw w zakresie obronności. 4. Posiadać umiejętność obsługi komputera i programów MS Office. Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko powinien spełniać następujące dodatkowe wymagania: 1. Posiadać umiejętność organizacji szkoleń, konferencji, warsztatów itp.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, 2. kwestionariusz osobowy wg załączonego wzoru, 3. kopia dokumentów potwierdzających wymagane: a. wykształcenie, b. staż pracy (w szczególności świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, w których wskazany będzie wymagany okres zatrudnienia oraz rodzaj umowy), c. doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z ochroną środowiska (w szczególności zakresy czynności), 4. kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku osób chcących skorzystać z przysługującego uprawnienia, 5. oświadczenie, iż świadomie i dobrowolnie wyrażona została zgoda na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie przekazanym w ofercie złożonej w naborze na wolne stanowisko, wyłącznie przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu 50-411, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, w celu naboru kandydatów na ww. stanowisko oraz zatrudnienia wybranego kandydata. Z jednoczesnym oświadczeniem, iż kandydat/-ka został/-ła poinformowany/-a o możliwości cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie poświadczone własnoręcznym podpisem wg załączonego wzoru. WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej): https://bip.dolnyslask.pl/a,142049,inspektor-w-dziale-bezpieczenstwa-publicznego-w-wydziale-bezpieczenstwa.html
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
StPr/25/3590
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 040 PLN
- wynagrodzenie zasadnicze minimalnie 5040 zł brutto + dodatek funkcyjny + dodatek za wysługę lat zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego (Zarządzenie nr 42/2023 Marszałka Województwa Dolnośląskiego z dnia 11 lipca 2023 r.)
Zakres obowiązków:
WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):
https://bip.dolnyslask.pl/a,142049,inspektor-w-dziale-bezpieczenstwa-publicznego-w-wydziale-bezpieczenstwa.html
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.:
1. Koordynowanie zadań związanych z bezpieczeństwem publicznym wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu.
2. Przygotowywanie materiałów (konkursów) z zakresu bezpieczeństwa publicznego.
3. Wykonywanie zadań związanych z rozliczaniem budżetu WD w zakresie wydatków związanych z bezpieczeństwem publicznym.
4. Współpracę z podmiotami odpowiedzialnymi ustawowo za bezpieczeństwa publiczne.
5. Gromadzenie, przetwarzanie i analizowanie danych związanych z realizacją określonych ustawami zadań województwa, w zakresie bezpieczeństwa publicznego.
6. Przygotowanie dokumentów, związanych z realizacją zadań województwa w zakresie bezpieczeństwa publicznego.
7. Organizację konferencji, spotkań w zakresie bezpieczeństwa publicznego.
8. Realizację programów z zakresu bezpieczeństwa publicznego.
9. Aktualizowanie danych dotyczących bezpieczeństwa publicznego na stronie UMWD.
10. Udział w punkcie kontaktowym .
11. Udział w Stałym Dyżurze Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.
Praca w godz.: 7:30-15:30 z możliwością zmiany na indywidualny wniosek pracownika.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w październiku 2025 r., jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu będzie przysługiwało osobie niepełnosprawnej, o ile zostanie ona wskazana w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie.
2. Częstotliwość wyjazdów służbowych: okazjonalna.
Dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego przy Wybrzeżu J. Słowackiego 12-14, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Inspektor w Dziale Bezpieczeństwa Publicznego w Wydziale Bezpieczeństwa z dopiskiem NIE OTWIERAĆ, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 listopada 2025 r. do godz. 15.00.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.umwd.dolnyslask.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy Wybrzeżu J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław.
Oferta dostępna w sali E, C, A.
Miejsce pracy:
Wyb. J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista administracji publicznej
- Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko musi spełniać niezbędne wymagania: 1. Posiadać wykształcenie wyższe. 2. Posiadać minimum 3-letni staż pracy. 3. Posiadać wiedzę z zakresu administracji publicznej, ze szczególnym uwzględnieniem roli samorządu województw w zakresie obronności. 4. Posiadać umiejętność obsługi komputera i programów MS Office. Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko powinien spełniać następujące dodatkowe wymagania: 1. Posiadać umiejętność organizacji szkoleń, konferencji, warsztatów itp.
Inne wymagania:
Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko musi spełniać niezbędne wymagania: 1. Posiadać wykształcenie wyższe. 2. Posiadać minimum 3-letni staż pracy. 3. Posiadać wiedzę z zakresu administracji publicznej, ze szczególnym uwzględnieniem roli samorządu województw w zakresie obronności. 4. Posiadać umiejętność obsługi komputera i programów MS Office. Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko powinien spełniać następujące dodatkowe wymagania: 1. Posiadać umiejętność organizacji szkoleń, konferencji, warsztatów itp.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, 2. kwestionariusz osobowy wg załączonego wzoru, 3. kopia dokumentów potwierdzających wymagane: a. wykształcenie, b. staż pracy (w szczególności świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, w których wskazany będzie wymagany okres zatrudnienia oraz rodzaj umowy), c. doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z ochroną środowiska (w szczególności zakresy czynności), 4. kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku osób chcących skorzystać z przysługującego uprawnienia, 5. oświadczenie, iż świadomie i dobrowolnie wyrażona została zgoda na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie przekazanym w ofercie złożonej w naborze na wolne stanowisko, wyłącznie przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu 50-411, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, w celu naboru kandydatów na ww. stanowisko oraz zatrudnienia wybranego kandydata. Z jednoczesnym oświadczeniem, iż kandydat/-ka został/-ła poinformowany/-a o możliwości cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie poświadczone własnoręcznym podpisem wg załączonego wzoru. WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej): https://bip.dolnyslask.pl/a,142049,inspektor-w-dziale-bezpieczenstwa-publicznego-w-wydziale-bezpieczenstwa.html
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 07.11.2025
Lokalizacja: Wrocław
Województwo: dolnośląskie
ID ogłoszenia: 1447452
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej

