To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Gostynin

INSPEKTOR DS. UTRZYMANIA DRÓG

Dodano: 01.11.2025
Lokalizacja: Gostynin
Województwo: mazowieckie
ID ogłoszenia: 1444544
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej

Szczegóły ogłoszenia

Wymiar pracy:
  • Pełen etat
Wynagrodzenie od: 7000 zł brutto
Umowa:
  • Umowa o pracę na czas określony
Dodatkowe informacje i wymagania:
  • prawo jazdy kat B
  • praca z komputerem
  • bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Numer:
StPr/25/0491

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN

Zakres obowiązków:
1) nadzór nad bieżącym utrzymaniem dróg gminnych, w tym dróg wewnętrznych, w szczególności nad wykonywaniem prac konserwacyjnych, naprawczych, porządkowych oraz innych działań zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu; 2) systematyczne dokonywanie przeglądów bieżących stanu technicznego dróg gminnych oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji; 3) przyjmowanie zgłoszeń o awariach na drogach gminnych; 4) podejmowanie działań mających na celu usunięcie awarii, zagrożeń w pasie drogowym i minimalizację ich negatywnych skutków dla użytkowników dróg, w tym stałe monitorowanie pasa drogowego pod kątem koniecznych napraw; 5) nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie technicznym i czystości przystanków autobusowych oraz wiat przystankowych;

Miejsce pracy:
Rynek 26, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Urząd Miasta Gostynina

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • prawo jazdy kat B, praca z komputerem, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • [Umiejętność 2] : umiejętność analizy danych dotyczących stanu technicznego infrastruktury drogowej i planowania działań naprawczych [Umiejętność 1] : znajomość przepisów prawa dotyczących dróg publicznych, umiejętność planowania, koordynacji i nadzoru nad utrzymaniem dróg gminnych [Inne] : Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i procedur urzędowych, sporządzania pism urzędowych, notatek i decyzji zgodnie z zasadami kancelaryjnymi, a także w zakresie dbałości o terminowość, kompletność i poprawność formalną dokumentacji, umiejętności koordynacji zadań międzywydziałowych oraz skutecznej komunikacji z mieszkańcami i instyt publicznymi


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : umiejętność analizy danych dotyczących stanu technicznego infrastruktury drogowej i planowania działań naprawczych [Umiejętność 1] : znajomość przepisów prawa dotyczących dróg publicznych, umiejętność planowania, koordynacji i nadzoru nad utrzymaniem dróg gminnych [Inne] : Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i procedur urzędowych, sporządzania pism urzędowych, notatek i decyzji zgodnie z zasadami kancelaryjnymi, a także w zakresie dbałości o terminowość, kompletność i poprawność formalną dokumentacji, umiejętności koordynacji zadań międzywydziałowych oraz skutecznej komunikacji z mieszkańcami i instyt publicznymi

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Poleć ogłoszenie znajomym:

bezpieczeństwoZasady bezpieczeństwa podczas transakcji

  • Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
  • Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
  • Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 01.11.2025
Lokalizacja: Gostynin
Województwo: mazowieckie
ID ogłoszenia: 1444544
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Zobacz wszystkie

Zobacz inne ogłoszenia z kategorii

Do góry