INSPEKTOR
Dodano: 19.08.2025
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Województwo: łódzkie
ID ogłoszenia: 1395347
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/1158
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw ubezpieczenia majątku Powiatu Piotrkowskiego i grupowego ubezpieczenia zdrowotnego pracowników.
2. Prowadzenie spraw związanych z elektromobilnością w Starostwie.
3. Prowadzenie spraw związanych z systemem kontroli zarządczej.
4. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do informacji i usług jakie świadczy Starostwo Powiatowe
5. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Starostwo Powiatowe
6. Raportowanie o stanie dostępności urzędu.
7. Monitorowanie działalności urzędu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
8. Analiza stanu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Starostwo Powiatowe, oraz planowanie działania w zakresie poprawy realizacji zadań w zakresie dostępności.
Miejsce pracy:
DĄBROWSKIEGO 7, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe na kierunku administracja, b) co najmniej 5 lat stażu pracy w tym co najmniej 1 rok stażu pracy w administracji samorządowej, c )obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, e) pozostałe wymogi określone w art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135). 2. Wymagania dodatkowe: a)znajomość: - ustawy z dnia 5.06.1998r. o samorządzie powiatowym (Dz.U.2024.107 z późn. zm.), - ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135), - instrukcji kancelaryjnej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.14.67), - ustawy z dnia 14.06.1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2024.572 z późn. zm.), - ustawy z dnia 19.07.2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2024.1411 z późn. zm.), - ustawy z dnia 4.04.2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U.2023.1440), b) umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Office (Word, Excel, Home, LEX) oraz urządzeń biurowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny z własnoręcznym podpisem. 2. Curriculum vitae z własnoręcznym podpisem. 3. W przypadku wymaganego stażu pracy kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbyciu. 4. Stażu lub innego dokumentu poświadczającego staż pracy w języku polskim lub przetłumaczone przez przysięgłego tłumacza na język polski lub zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy. 5. Kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów. 6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że nie był/a prawomocnie skazany/a za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 8. Dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej (w przypadku ogłoszenia naboru na stanowisko, o które mogą ubiegać się osoby nie będące obywatelami polskimi). 9. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o treści:,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, przez Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Trybunalskim ul. Dąbrowskiego 7, 97-300 Piotrków Trybunalski, w celu realizacji procesu naboru". 10. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państw Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim, ulica Dąbrowskiego 7 z dopiskiem: ,,Nabór na wolne stanowisko inspektora w pełnym wymiarze czasu pracy w Wydziale Administracji Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Tryb.'' lub drogą elektroniczną. Zgodnie z ogłoszeniem https://powiat-piotrkowski.bip.net.pl
StPr/25/1158
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw ubezpieczenia majątku Powiatu Piotrkowskiego i grupowego ubezpieczenia zdrowotnego pracowników.
2. Prowadzenie spraw związanych z elektromobilnością w Starostwie.
3. Prowadzenie spraw związanych z systemem kontroli zarządczej.
4. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do informacji i usług jakie świadczy Starostwo Powiatowe
5. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Starostwo Powiatowe
6. Raportowanie o stanie dostępności urzędu.
7. Monitorowanie działalności urzędu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
8. Analiza stanu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Starostwo Powiatowe, oraz planowanie działania w zakresie poprawy realizacji zadań w zakresie dostępności.
Miejsce pracy:
DĄBROWSKIEGO 7, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Administracja
- 1. Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe na kierunku administracja, b) co najmniej 5 lat stażu pracy w tym co najmniej 1 rok stażu pracy w administracji samorządowej, c )obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, e) pozostałe wymogi określone w art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135). 2. Wymagania dodatkowe: a)znajomość: - ustawy z dnia 5.06.1998r. o samorządzie powiatowym (Dz.U.2024.107 z późn. zm.), - ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135), - instrukcji kancelaryjnej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.14.67), - ustawy z dnia 14.06.1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2024.572 z późn. zm.), - ustawy z dnia 19.07.2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2024.1411 z późn. zm.), - ustawy z dnia 4.04.2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U.2023.1440), b) umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Office (Word, Excel, Home, LEX) oraz urządzeń biurowych.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe na kierunku administracja, b) co najmniej 5 lat stażu pracy w tym co najmniej 1 rok stażu pracy w administracji samorządowej, c )obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, e) pozostałe wymogi określone w art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135). 2. Wymagania dodatkowe: a)znajomość: - ustawy z dnia 5.06.1998r. o samorządzie powiatowym (Dz.U.2024.107 z późn. zm.), - ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135), - instrukcji kancelaryjnej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.14.67), - ustawy z dnia 14.06.1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2024.572 z późn. zm.), - ustawy z dnia 19.07.2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2024.1411 z późn. zm.), - ustawy z dnia 4.04.2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U.2023.1440), b) umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Office (Word, Excel, Home, LEX) oraz urządzeń biurowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny z własnoręcznym podpisem. 2. Curriculum vitae z własnoręcznym podpisem. 3. W przypadku wymaganego stażu pracy kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbyciu. 4. Stażu lub innego dokumentu poświadczającego staż pracy w języku polskim lub przetłumaczone przez przysięgłego tłumacza na język polski lub zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy. 5. Kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów. 6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że nie był/a prawomocnie skazany/a za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 8. Dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej (w przypadku ogłoszenia naboru na stanowisko, o które mogą ubiegać się osoby nie będące obywatelami polskimi). 9. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o treści:,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, przez Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Trybunalskim ul. Dąbrowskiego 7, 97-300 Piotrków Trybunalski, w celu realizacji procesu naboru". 10. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państw Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim, ulica Dąbrowskiego 7 z dopiskiem: ,,Nabór na wolne stanowisko inspektora w pełnym wymiarze czasu pracy w Wydziale Administracji Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Tryb.'' lub drogą elektroniczną. Zgodnie z ogłoszeniem https://powiat-piotrkowski.bip.net.pl
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 19.08.2025
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Województwo: łódzkie
ID ogłoszenia: 1395347
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej