GŁÓWNY SPECJALISTA- ARCHITEKT GMINNY
Dodano: 02.09.2025
Lokalizacja: Reguły
Województwo: mazowieckie
ID ogłoszenia: 1406004
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/0761
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 670 PLN
Zakres obowiązków:
1) Planowanie i rozwój przestrzenny:
a) opracowywanie, opiniowanie i koordynacja przedsięwzięć mających na celu harmonijny rozwój przestrzeni gminnej, w tym przygotowywanie dokumentów strategicznych oraz planów rewitalizacji,
b) przygotowywanie wytycznych do projektowania ważnych obiektów i przestrzeni gminnych,
c) opiniowanie uchwał dotyczących gospodarowania przestrzenią, w tym mpzp,
d) wykonywanie prac związanych z regulacjami standaryzującymi elementy seryjne wykorzystywane w przestrzeni publicznej, w tym: ławki, latarnie, wygrodzenia, wiaty przystankowe, słupy reklamowe i kosze na śmieci.
2) Opiniowanie i nadzór:
a) wydawanie opinii architektonicznych i urbanistycznych na potrzeby władz gminy oraz jednostek organizacyjnych w sprawach dot. gospodarowania przestrzenią,
b) opiniowanie warunków zabudowy, zagospodarowania terenów dla kluczowych inwestycji,
c) nadzór nad jakością strategicznych obiektów publicznych, udział w komitetach sterujących/naradach nad projektami infrastrukturalnymi,
d) uzgadnianie i opiniowanie lokalizacji i formy pomników, upamiętnień oraz murali i dzieł sztuki w przestrzeni publicznej,
e) opiniowanie planowanych szyldów i nośników reklamowych w zakresie zgodności z tzw. uchwała reklamową,
f) uzgadnianie i opiniowanie projektów iluminacji ulic, placów i obiektów budowlanych.
3) Konsultacje społeczne i partycypacja:
a) organizowanie i prowadzenie konsultacji społecznych dotyczących realizacji nowych obiektów i przestrzeni publicznych oraz szeroko rozumianej rewitalizacji obiektów i przestrzeni istniejących, aktywne włączanie mieszkańców w procesy decyzyjne,
b) prowadzenie działań edukacyjnych i popularyzatorskich związanych z kształtowaniem przestrzeni.
4) Estetyka i ochrona dziedzictwa:
a) proponowanie i opiniowanie rozwiązań mających na celu poprawę estetyki przestrzeni gminnej oraz obiektów architektonicznych,
b) współpraca przy aktualizacji gminnej ewidencji zabytków i realizacji programu opieki nad zabytkami,
c) promocja lokalnej architektury i dbałości o estetykę (konkursy na najlepsza realizację obiekt, szyld, ogródek, itp.).
5) Organizacja konkursów i współpraca:
a) inicjowanie, organizacja i udział w konkursach architektonicznych i urbanistycznych dotyczących koncepcji zagospodarowania przestrzeni czy obiektów użyteczności publicznej,
b) współpraca z organizacjami branżowymi, stowarzyszeniami architektów, inwestorami oraz innymi interesariuszami procesu inwestycyjnego.
6) Realizacja zadań administracyjnych:
a) prowadzenie prac związanych z uchwałą krajobrazową,
b) prowadzenie spraw związanych z gminnym programem rewitalizacji,
c) prowadzenie rejestrów wymaganych przepisami prawa.
7) Przygotowywanie projektów dokumentów, informacji i danych dla Wójta i Rady Gminy w zakresie powierzonych zadań.
8) Współpraca z zespołem radców prawnych.
9) Przygotowywanie danych i informacji niezbędnych do wypełniania raportów i sprawozdań z zakresu statystki publicznej, zgodnie z kompetencjami.
10) Wykonywanie czynności związanych z kontrolami (NIK, RIO, Komisji Rewizyjnej) oraz audytami.
11) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta oraz Zastępcę Wójta.
12) Przygotowywanie odpowiedzi na pisma, skargi, petycje, udzielanie informacji publicznej w zakresie właściwości komórki.
Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00.
Pracodawca wypłaca dodatki stażowe, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą".
Miejsce pracy:
Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) staż pracy co najmniej 4 lata o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku, 2) wykształcenie wyższe z zakresu architektury lub urbanistyki, 3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami wykonawczymi, ustaw o rewitalizacji, ustawy prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie przyrody, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawy Prawo zamówień publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, 4) znajomość programów GIS (np. QGIS). Wymagania dodatkowe: 1) posiadanie wpisu oraz czynne członkostwo na liście samorządu zawodowego architektów, 2) doświadczenie zawodowe przy projektowaniu obiektów użyteczności publicznej, w tym również przestrzeni publicznych, 3) doświadczenie w zakresie prowadzenia procesów rewitalizacji, 4) znajomość programów CAD, 5) preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, w administracji publicznej, 6) prawo jazdy kat. B i posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych, 7) biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office, 8) dyspozycyjność, 9) umiejętność szybkiego, wydajnego i efektywnego realizowania powierzonych zadań, 10) umiejętność planowania i organizacji pracy, 11) wyczucie estetyczne, kreatywność i innowacyjność, 12) odpowiedzialność, skrupulatność i sumienność oraz determinacja w dążeniu do celu, 13) umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, 14) podczas spotkania na rozmowie kwalifikacyjnej oczekiwane jest przedłożenie przez kandydata, ubiegającego się o stanowisko architekta gminnego, portfolio z dotychczasowym dorobkiem projektowym lub wizualizacji kilku reprezentatywnych projektów budowlanych (czy samych projektów), tzw. "best of the best". Przygotowane do zaprezentowania projekty winny być uporządkowanych tematycznie, jak również mogą zawierać informacje o ewentualnych nagrodach, publikacjach i referencjach od klientów, a także pozwolą na zaprezentowanie unikalnego sposobu myślenia i podejścia do projektowania. Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych, jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, 2) życiorys curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem, 3) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu), 4) dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych), 5) dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń, 6) oświadczenie o niekaralności, 7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 8) oryginał kwestionariusza osobowego, 9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Link do aplikacji online: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110312025,p1176554773
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny
StPr/25/0761
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 670 PLN
Zakres obowiązków:
1) Planowanie i rozwój przestrzenny:
a) opracowywanie, opiniowanie i koordynacja przedsięwzięć mających na celu harmonijny rozwój przestrzeni gminnej, w tym przygotowywanie dokumentów strategicznych oraz planów rewitalizacji,
b) przygotowywanie wytycznych do projektowania ważnych obiektów i przestrzeni gminnych,
c) opiniowanie uchwał dotyczących gospodarowania przestrzenią, w tym mpzp,
d) wykonywanie prac związanych z regulacjami standaryzującymi elementy seryjne wykorzystywane w przestrzeni publicznej, w tym: ławki, latarnie, wygrodzenia, wiaty przystankowe, słupy reklamowe i kosze na śmieci.
2) Opiniowanie i nadzór:
a) wydawanie opinii architektonicznych i urbanistycznych na potrzeby władz gminy oraz jednostek organizacyjnych w sprawach dot. gospodarowania przestrzenią,
b) opiniowanie warunków zabudowy, zagospodarowania terenów dla kluczowych inwestycji,
c) nadzór nad jakością strategicznych obiektów publicznych, udział w komitetach sterujących/naradach nad projektami infrastrukturalnymi,
d) uzgadnianie i opiniowanie lokalizacji i formy pomników, upamiętnień oraz murali i dzieł sztuki w przestrzeni publicznej,
e) opiniowanie planowanych szyldów i nośników reklamowych w zakresie zgodności z tzw. uchwała reklamową,
f) uzgadnianie i opiniowanie projektów iluminacji ulic, placów i obiektów budowlanych.
3) Konsultacje społeczne i partycypacja:
a) organizowanie i prowadzenie konsultacji społecznych dotyczących realizacji nowych obiektów i przestrzeni publicznych oraz szeroko rozumianej rewitalizacji obiektów i przestrzeni istniejących, aktywne włączanie mieszkańców w procesy decyzyjne,
b) prowadzenie działań edukacyjnych i popularyzatorskich związanych z kształtowaniem przestrzeni.
4) Estetyka i ochrona dziedzictwa:
a) proponowanie i opiniowanie rozwiązań mających na celu poprawę estetyki przestrzeni gminnej oraz obiektów architektonicznych,
b) współpraca przy aktualizacji gminnej ewidencji zabytków i realizacji programu opieki nad zabytkami,
c) promocja lokalnej architektury i dbałości o estetykę (konkursy na najlepsza realizację obiekt, szyld, ogródek, itp.).
5) Organizacja konkursów i współpraca:
a) inicjowanie, organizacja i udział w konkursach architektonicznych i urbanistycznych dotyczących koncepcji zagospodarowania przestrzeni czy obiektów użyteczności publicznej,
b) współpraca z organizacjami branżowymi, stowarzyszeniami architektów, inwestorami oraz innymi interesariuszami procesu inwestycyjnego.
6) Realizacja zadań administracyjnych:
a) prowadzenie prac związanych z uchwałą krajobrazową,
b) prowadzenie spraw związanych z gminnym programem rewitalizacji,
c) prowadzenie rejestrów wymaganych przepisami prawa.
7) Przygotowywanie projektów dokumentów, informacji i danych dla Wójta i Rady Gminy w zakresie powierzonych zadań.
8) Współpraca z zespołem radców prawnych.
9) Przygotowywanie danych i informacji niezbędnych do wypełniania raportów i sprawozdań z zakresu statystki publicznej, zgodnie z kompetencjami.
10) Wykonywanie czynności związanych z kontrolami (NIK, RIO, Komisji Rewizyjnej) oraz audytami.
11) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta oraz Zastępcę Wójta.
12) Przygotowywanie odpowiedzi na pisma, skargi, petycje, udzielanie informacji publicznej w zakresie właściwości komórki.
Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00.
Pracodawca wypłaca dodatki stażowe, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą".
Miejsce pracy:
Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: 1) staż pracy co najmniej 4 lata o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku, 2) wykształcenie wyższe z zakresu architektury lub urbanistyki, 3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami wykonawczymi, ustaw o rewitalizacji, ustawy prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie przyrody, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawy Prawo zamówień publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, 4) znajomość programów GIS (np. QGIS). Wymagania dodatkowe: 1) posiadanie wpisu oraz czynne członkostwo na liście samorządu zawodowego architektów, 2) doświadczenie zawodowe przy projektowaniu obiektów użyteczności publicznej, w tym również przestrzeni publicznych, 3) doświadczenie w zakresie prowadzenia procesów rewitalizacji, 4) znajomość programów CAD, 5) preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, w administracji publicznej, 6) prawo jazdy kat. B i posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych, 7) biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office, 8) dyspozycyjność, 9) umiejętność szybkiego, wydajnego i efektywnego realizowania powierzonych zadań, 10) umiejętność planowania i organizacji pracy, 11) wyczucie estetyczne, kreatywność i innowacyjność, 12) odpowiedzialność, skrupulatność i sumienność oraz determinacja w dążeniu do celu, 13) umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, 14) podczas spotkania na rozmowie kwalifikacyjnej oczekiwane jest przedłożenie przez kandydata, ubiegającego się o stanowisko architekta gminnego, portfolio z dotychczasowym dorobkiem projektowym lub wizualizacji kilku reprezentatywnych projektów budowlanych (czy samych projektów), tzw. "best of the best". Przygotowane do zaprezentowania projekty winny być uporządkowanych tematycznie, jak również mogą zawierać informacje o ewentualnych nagrodach, publikacjach i referencjach od klientów, a także pozwolą na zaprezentowanie unikalnego sposobu myślenia i podejścia do projektowania. Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych, jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) staż pracy co najmniej 4 lata o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku, 2) wykształcenie wyższe z zakresu architektury lub urbanistyki, 3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami wykonawczymi, ustaw o rewitalizacji, ustawy prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie przyrody, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawy Prawo zamówień publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, 4) znajomość programów GIS (np. QGIS). Wymagania dodatkowe: 1) posiadanie wpisu oraz czynne członkostwo na liście samorządu zawodowego architektów, 2) doświadczenie zawodowe przy projektowaniu obiektów użyteczności publicznej, w tym również przestrzeni publicznych, 3) doświadczenie w zakresie prowadzenia procesów rewitalizacji, 4) znajomość programów CAD, 5) preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, w administracji publicznej, 6) prawo jazdy kat. B i posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych, 7) biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office, 8) dyspozycyjność, 9) umiejętność szybkiego, wydajnego i efektywnego realizowania powierzonych zadań, 10) umiejętność planowania i organizacji pracy, 11) wyczucie estetyczne, kreatywność i innowacyjność, 12) odpowiedzialność, skrupulatność i sumienność oraz determinacja w dążeniu do celu, 13) umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, 14) podczas spotkania na rozmowie kwalifikacyjnej oczekiwane jest przedłożenie przez kandydata, ubiegającego się o stanowisko architekta gminnego, portfolio z dotychczasowym dorobkiem projektowym lub wizualizacji kilku reprezentatywnych projektów budowlanych (czy samych projektów), tzw. "best of the best". Przygotowane do zaprezentowania projekty winny być uporządkowanych tematycznie, jak również mogą zawierać informacje o ewentualnych nagrodach, publikacjach i referencjach od klientów, a także pozwolą na zaprezentowanie unikalnego sposobu myślenia i podejścia do projektowania. Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych, jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, 2) życiorys curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem, 3) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu), 4) dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych), 5) dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń, 6) oświadczenie o niekaralności, 7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 8) oryginał kwestionariusza osobowego, 9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Link do aplikacji online: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110312025,p1176554773
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 02.09.2025
Lokalizacja: Reguły
Województwo: mazowieckie
ID ogłoszenia: 1406004
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej