To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Ornontowice

GŁÓWNY KSIĘGOWY

Dodano: 22.08.2025
Lokalizacja: Ornontowice
Województwo: śląskie
ID ogłoszenia: 1398947
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej

Szczegóły ogłoszenia

Wymiar pracy:
  • Część etatu
Wynagrodzenie od: 1312 zł brutto
Wynagrodzenie do: 1812 zł brutto
Umowa:
  • Umowa o pracę na czas określony
Numer:
StPr/25/0342

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 1 312,15 do 1 812,50 PLN
(wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i stażu pracy, do uzgodnienia)

Zakres obowiązków:
Zakres podstawowych obowiązków:
1) prowadzenie ksiąg rachunkowych Zakładu i księgowanie dokumentów z tytułu dochodów i wydatków budżetowych w użytkowanym systemie informatycznym,
2) kontrola pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Zakład,
3) prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
4) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Zakładu,
5) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych,
6) zamykanie ksiąg rachunkowych oraz weryfikacja kont bilansowych i pozabilansowych,
7) udział w pracach oraz przygotowywanie obowiązujących sprawozdań w Zakładzie,
8) gromadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów księgowych,
9) księgowanie należności z tytułu opłat za posiłki, uzgadnianie należności i wpłat z ewidencją syntetyczną, prowadzenie analityki z tytułu opłat za posiłki, windykacja należności, zwrot nadpłat,
10) prowadzenie ksiąg rachunkowych Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
11) sporządzanie listy płac,
12) prowadzenie kart wynagrodzeń, rozliczeń z ZUS oraz Urzędem Skarbowym,
13) prowadzenie dokumentacji i obliczenia zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i innych świadczeń ZUS,
14) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji Zakładu.
15) kontrola faktur i dokumentów finansowych związanych z
żywieniem, sprawdzanie ich poprawności i zgodności z
przepisami oraz zapytaniem ofertowym,
16) wykonywanie w terminie miesięcznych rozliczeń i
zestawień magazynowych,
17) sprawdzanie raportów żywieniowych i innych zestawień
dotyczących stanów magazynowych,
18) udział w pracach dotyczących inwentaryzacji majątku
Zakładu w tym stanów magazynowych,
18) ewidencjonowanie i rozliczanie kosztów związanych z
wyżywieniem,
19) prowadzenie dokumentacji finansowej dotyczącej
żywienia, w tym ewidencja zakupów, rozliczeń,
20) przygotowanie raportów finansowych dotyczących
kosztów żywienia,
21) przygotowanie dokumentacji na potrzeby kontroli np.
Państwowej Inspekcji Sanitarnej, związanej z żywieniem,
22) planowanie budżetu na żywienie, analiza kosztów i przychodów.

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie:
*****-o-
*****

Dodatkowe benefity/premie itp.:
Dofinansowanie do wypoczynku, szkolenia

OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa na czas określony do 31.12.2025r. (docelowo na czas nieokreślony)
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-178 Ornontowice, ul. Zwycięstwa 7
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn - pt, praca w przedziale godzinowym: 7.00-15.00 - grafik do ustalenia




Miejsce pracy:
43-178 Ornontowice, powiat: mikołowski, woj: śląskie

Pracodawca:
Zakład Usługowo-Pomocniczy dla Jednostek Oświatowych

Liczba godzin pracy w tygodniu:
10

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wykształcenie/Doświadczenie zawodowe/Uprawnienia: Zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 54 ust.2. Umiejętności: 1) znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o samorządzie gminnym, ordynacji podatkowej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego. 2) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, 3) operatywność, 4) samodzielność, swobodne prowadzenie korespondencji, rozmów i rozmów telefonicznych, 5) odporność na stres, 6) wysoki poziom motywacji, 7) biegła obsługa edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych, 8) posługiwanie się przepisami prawa, 9) mile widziane doświadczenie zawodowe w sferze płac (sporządzanie list płac i dokumentacji ZUS i US). Inne wymagania: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, nie był/była prawomocnie skazana/ny za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii, informacja o osobie z krajowego rejestru karnego: kartoteka karna, kartoteka nieletnich. Dodatkowe informacje dotyczące osób niepełnosprawnych: należy przedłożyć kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób , o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Znajomość języków obcych - mile widziane


Inne wymagania:
Wykształcenie/Doświadczenie zawodowe/Uprawnienia: Zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 54 ust.2. Umiejętności: 1) znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o samorządzie gminnym, ordynacji podatkowej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego. 2) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, 3) operatywność, 4) samodzielność, swobodne prowadzenie korespondencji, rozmów i rozmów telefonicznych, 5) odporność na stres, 6) wysoki poziom motywacji, 7) biegła obsługa edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych, 8) posługiwanie się przepisami prawa, 9) mile widziane doświadczenie zawodowe w sferze płac (sporządzanie list płac i dokumentacji ZUS i US). Inne wymagania: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, nie był/była prawomocnie skazana/ny za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii, informacja o osobie z krajowego rejestru karnego: kartoteka karna, kartoteka nieletnich. Dodatkowe informacje dotyczące osób niepełnosprawnych: należy przedłożyć kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób , o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Znajomość języków obcych - mile widziane

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Certyfikaty Świiadectwa Szkolne Świadectwa Pracy

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Termin: Kontakt osobisty po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym , Godziny : pn-pt 7.00-15.00
Poleć ogłoszenie znajomym:

bezpieczeństwoZasady bezpieczeństwa podczas transakcji

  • Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
  • Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
  • Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 22.08.2025
Lokalizacja: Ornontowice
Województwo: śląskie
ID ogłoszenia: 1398947
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Zobacz wszystkie

Zobacz inne ogłoszenia z kategorii

Do góry