To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Zawiercie
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Zawiercie
GŁÓWNY KSIĘGOWY
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/0600
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Wynagrodzenie: 7000,00 zł brutto płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny 700,00 zł + premia + dodatek za wysługę lat
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie rachunkowości Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu i podległych jednostek
2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
3. Dokonywanie wstępnej kontroli zaległości operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
4. Stosowanie zasad rachunkowości, w sposób pozwalający rzetelnie i jasno przedstawiać sytuację majątkową i finansową oraz wynik finansowy
5. Inicjowanie sprawdzenia w drodze inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów
6. Dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego
7. Wykonywanie określonych przez Dyrektora Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu dyspozycji środkami pieniężnymi
8. Bieżące przekazywanie Dyrektorowi Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu informacji dotyczących realizacji planu finansowego, w tym stanu zobowiązań i wielkości zaangażowania
9. Dokonywanie analiz, pod względem finansowym, prawidłowości zawieranych umów
10. Tworzenie planu dochodów i wydatków budżetowych Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu i Placówek podległych Centrum na rok następny
11. Uczestniczenie w zarządzaniu zobowiązaniami jednostki
12. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu dotyczących prowadzenia rachunkowości
13. Pełnienie funkcji przełożonego w stosunku do pracowników zatrudnionych w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu w dziale księgowo-kadrowym
14. Organizowanie pracy pracownikom działu księgowo-kadrowego Centrum
15. Współpraca ze wszystkimi koordynatorami podległych Placówek w zakresie pełnionej funkcji, w celu poprawnej realizacji planu finansowego
16. Przestrzeganie przepisów ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Pełna treść ogłoszenia znajduje się w ogłoszeniu o naborze, znajdującym się na stronie internetowej pracodawcy: *****
Miejsce pracy:
Ignacego Daszyńskiego 4, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Pracodawca:
Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
Ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3 letniej praktyki w księgowości lub ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6 letniej praktyki w księgowości. W tym doświadczenie na stanowisku wskazanym w ofercie. Posiadanie doświadczenia w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych, w tym 6 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku głównego księgowego jednostki budżetowej lub terytorialnego. Uprawnienia/umiejętności: 1. Znajomość przepisów: ustawy o pracownikach samorządowych z aktami wykonawczymi tej ustawy, ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi tej ustawy, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku od towarów i usług, ubezpieczeń społecznych, pomocy społecznej, posiadanie umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia, znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych 2. Obsługa komputera i programów księgowych takich jak: QNT moduł finansowo-księgowy, Płatnik, Excel, portal FB oraz Projekt, Bankowość elektroniczna oraz urządzeń biurowych Pełna treść ogłoszenia wraz z wymaganymi kwalifikacjami znajduje sie na stronie internetowej pracodawcy: ***** Dokumenty w sprawie oferty należy składać osobiście zgodnie z wytycznymi umieszczonymi w ogłoszeniu o naborze znajdującym się na stronie internetowej pracodawcy: *****
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
dokumenty w sprawie oferty należy składać osobiście zgodnie z wytycznymi umieszczonymi w ogłoszeniu o naborze znajdującym się na stronie internetowej pracodawcy: *****
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - dokumenty w sprawie oferty należy składać osobiście zgodnie z wytycznymi umieszczonymi w ogłoszeniu o naborze znajdującym się na stronie internetowej pracodawcy: *****
StPr/25/0600
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Wynagrodzenie: 7000,00 zł brutto płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny 700,00 zł + premia + dodatek za wysługę lat
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie rachunkowości Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu i podległych jednostek
2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
3. Dokonywanie wstępnej kontroli zaległości operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
4. Stosowanie zasad rachunkowości, w sposób pozwalający rzetelnie i jasno przedstawiać sytuację majątkową i finansową oraz wynik finansowy
5. Inicjowanie sprawdzenia w drodze inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów
6. Dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego
7. Wykonywanie określonych przez Dyrektora Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu dyspozycji środkami pieniężnymi
8. Bieżące przekazywanie Dyrektorowi Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu informacji dotyczących realizacji planu finansowego, w tym stanu zobowiązań i wielkości zaangażowania
9. Dokonywanie analiz, pod względem finansowym, prawidłowości zawieranych umów
10. Tworzenie planu dochodów i wydatków budżetowych Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu i Placówek podległych Centrum na rok następny
11. Uczestniczenie w zarządzaniu zobowiązaniami jednostki
12. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu dotyczących prowadzenia rachunkowości
13. Pełnienie funkcji przełożonego w stosunku do pracowników zatrudnionych w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu w dziale księgowo-kadrowym
14. Organizowanie pracy pracownikom działu księgowo-kadrowego Centrum
15. Współpraca ze wszystkimi koordynatorami podległych Placówek w zakresie pełnionej funkcji, w celu poprawnej realizacji planu finansowego
16. Przestrzeganie przepisów ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Pełna treść ogłoszenia znajduje się w ogłoszeniu o naborze, znajdującym się na stronie internetowej pracodawcy: *****
Miejsce pracy:
Ignacego Daszyńskiego 4, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Pracodawca:
Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia
- Ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3 letniej praktyki w księgowości lub ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6 letniej praktyki w księgowości. W tym doświadczenie na stanowisku wskazanym w ofercie. Posiadanie doświadczenia w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych, w tym 6 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku głównego księgowego jednostki budżetowej lub terytorialnego. Uprawnienia/umiejętności: 1. Znajomość przepisów: ustawy o pracownikach samorządowych z aktami wykonawczymi tej ustawy, ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi tej ustawy, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku od towarów i usług, ubezpieczeń społecznych, pomocy społecznej, posiadanie umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia, znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych 2. Obsługa komputera i programów księgowych takich jak: QNT moduł finansowo-księgowy, Płatnik, Excel, portal FB oraz Projekt, Bankowość elektroniczna oraz urządzeń biurowych Pełna treść ogłoszenia wraz z wymaganymi kwalifikacjami znajduje sie na stronie internetowej pracodawcy: ***** Dokumenty w sprawie oferty należy składać osobiście zgodnie z wytycznymi umieszczonymi w ogłoszeniu o naborze znajdującym się na stronie internetowej pracodawcy: *****
Inne wymagania:
Ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3 letniej praktyki w księgowości lub ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6 letniej praktyki w księgowości. W tym doświadczenie na stanowisku wskazanym w ofercie. Posiadanie doświadczenia w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych, w tym 6 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku głównego księgowego jednostki budżetowej lub terytorialnego. Uprawnienia/umiejętności: 1. Znajomość przepisów: ustawy o pracownikach samorządowych z aktami wykonawczymi tej ustawy, ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi tej ustawy, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku od towarów i usług, ubezpieczeń społecznych, pomocy społecznej, posiadanie umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia, znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych 2. Obsługa komputera i programów księgowych takich jak: QNT moduł finansowo-księgowy, Płatnik, Excel, portal FB oraz Projekt, Bankowość elektroniczna oraz urządzeń biurowych Pełna treść ogłoszenia wraz z wymaganymi kwalifikacjami znajduje sie na stronie internetowej pracodawcy: ***** Dokumenty w sprawie oferty należy składać osobiście zgodnie z wytycznymi umieszczonymi w ogłoszeniu o naborze znajdującym się na stronie internetowej pracodawcy: *****
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
dokumenty w sprawie oferty należy składać osobiście zgodnie z wytycznymi umieszczonymi w ogłoszeniu o naborze znajdującym się na stronie internetowej pracodawcy: *****
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - dokumenty w sprawie oferty należy składać osobiście zgodnie z wytycznymi umieszczonymi w ogłoszeniu o naborze znajdującym się na stronie internetowej pracodawcy: *****
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych