To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Pabianice
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Pabianice
DYREKTOR ZARZĄDU DRÓG MIEJSKICH
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/0839
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze: *****-pracy/23218/dyrektor-zarzadu-drog-miejskich-w-pabianicach
jednoosobowe kierowanie samorządowym zakładem budżetowym Zarządem Dróg Miejskich w Pabianicach w celu zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania i pełnej realizacji zadań wynikających z przepisów prawa i statutu jednostki;
nadzór nad budową, modernizacją, remontami i utrzymaniem dróg miejskich;
zapewnienie właściwej organizacji ruchu drogowego w tym bezpieczeństwa uczestników ruchu;
prowadzenie gospodarki finansowej jednostki, w tym przygotowywanie projektów budżetu, kontrola wydatków oraz nadzór nad inwestycjami;
organizacja i prowadzenie postępowań przetargowych oraz nadzór nad realizacją zawartych umów;
sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem czystości i przejezdności dróg w tym odśnieżaniem i sprzątaniem;
kierowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników oraz zapewnienie właściwego funkcjonowania jednostki;
wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa;
reprezentowanie zakładu wobec organów administracji publicznej, instytucji, osób prywatnych i innych podmiotów.
Miejsce pracy:
Warzywna 1, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Pracodawca:
MIASTO PABIANICE- URZĄD MIEJSKI W PABIANICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
[Inne] : zgodnie z ogłoszeniem o naborze: *****-pracy/23218/dyrektor-zarzadu-drog-miejskich-w-pabianicach
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny; oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; życiorys (CV), z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej; kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i staż pracy; własnoręcznie podpisane oświadczenie do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze; własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze; własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna; (wzór w/w oświadczeń stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia). Do wymaganych dokumentów zaleca się, w miarę możliwości, załączyć referencje z poprzednich miejsc pracy. Miejsce i termin składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu: Urząd Miejski w Pabianicach Referat Spraw Pracowniczych ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice lub przesłać pocztą na powyższy adres Urzędu, w terminie do dnia 7 listopada 2025 r. do godz. 15.00. Na kopercie należy umieścić dopisek: Nabór na stanowisko dyrektora ZDM. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys CV, muszą być własnoręcznie podpisane. Brak podpisów skutkuje odrzuceniem oferty! Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane!
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
StPr/25/0839
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze: *****-pracy/23218/dyrektor-zarzadu-drog-miejskich-w-pabianicach
jednoosobowe kierowanie samorządowym zakładem budżetowym Zarządem Dróg Miejskich w Pabianicach w celu zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania i pełnej realizacji zadań wynikających z przepisów prawa i statutu jednostki;
nadzór nad budową, modernizacją, remontami i utrzymaniem dróg miejskich;
zapewnienie właściwej organizacji ruchu drogowego w tym bezpieczeństwa uczestników ruchu;
prowadzenie gospodarki finansowej jednostki, w tym przygotowywanie projektów budżetu, kontrola wydatków oraz nadzór nad inwestycjami;
organizacja i prowadzenie postępowań przetargowych oraz nadzór nad realizacją zawartych umów;
sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem czystości i przejezdności dróg w tym odśnieżaniem i sprzątaniem;
kierowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników oraz zapewnienie właściwego funkcjonowania jednostki;
wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa;
reprezentowanie zakładu wobec organów administracji publicznej, instytucji, osób prywatnych i innych podmiotów.
Miejsce pracy:
Warzywna 1, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Pracodawca:
MIASTO PABIANICE- URZĄD MIEJSKI W PABIANICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- [Inne] : zgodnie z ogłoszeniem o naborze: *****-pracy/23218/dyrektor-zarzadu-drog-miejskich-w-pabianicach
Inne wymagania:
[Inne] : zgodnie z ogłoszeniem o naborze: *****-pracy/23218/dyrektor-zarzadu-drog-miejskich-w-pabianicach
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny; oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; życiorys (CV), z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej; kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i staż pracy; własnoręcznie podpisane oświadczenie do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze; własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze; własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna; (wzór w/w oświadczeń stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia). Do wymaganych dokumentów zaleca się, w miarę możliwości, załączyć referencje z poprzednich miejsc pracy. Miejsce i termin składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu: Urząd Miejski w Pabianicach Referat Spraw Pracowniczych ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice lub przesłać pocztą na powyższy adres Urzędu, w terminie do dnia 7 listopada 2025 r. do godz. 15.00. Na kopercie należy umieścić dopisek: Nabór na stanowisko dyrektora ZDM. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys CV, muszą być własnoręcznie podpisane. Brak podpisów skutkuje odrzuceniem oferty! Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane!
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych

