To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Gorzów Wielkopolski
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Gorzów Wielkopolski
DYREKTOR WYDZIAŁU SPRAW SPOŁECZNYCH
Dodano: 28.07.2025
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Województwo: lubuskie
ID ogłoszenia: 1379030
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/0784
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 8 000 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek stażowy wypłacany zgodnie z obowiązującymi przepisami
Zakres obowiązków:
1) kierowanie i sprawowanie nadzoru nad wydziałem
2) programowanie zadań wydziału;
3) zapewnienie prawidłowej, zgodnej z przepisami prawa i terminowej realizacji zadań
własnych oraz podległych pracowników;
4) sprawowanie nadzoru nad opracowaniem projektów wewnętrznych aktów
normatywnych dotyczących działalności wydziału oraz monitorowanie zmian
w aktach prawnych dotyczących zakresu działania wydziału
5) realizowanie zadań kontroli zarządczej w zakresie działania wydziału;
6) nadzór nad realizacją budżetu miasta w części dotyczącej wydziału i nadzorowanych przez wydział jednostek;
7) koordynacja współpracy wydziału z jednostkami organizacyjnymi miasta, wydziałami
urzędu i podmiotami zewnętrznymi w zakresie aktywizacji społecznej miasta;
8) inicjowanie i koordynowanie polityki społecznej miasta oraz jej promowanie;
9) bezpośrednie koordynowanie i organizowanie pracy oraz bieżące kontrolowanie
zadań merytorycznych wydziału z obszarów: nadzoru merytorycznego oraz
finansowego nad jednostkami, społecznego oraz zdrowia, budżetu
10) informowanie przełożonych o stanie spraw przez nich zleconych oraz przyczynach
uniemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań
11) udział w posiedzeniach rady Miasta, Komisji oraz Kolegium Prezydenta Miasta
zgodnie z dyspozycją bezpośredniego przełożonego.
Miejsce pracy:
SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
a) wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe; 2) co najmniej 5 letni staż pracy; 3) przygotowanie i dołączenie do aplikacji koncepcji funkcjonowania Wydziału Spraw Społecznych; 4) posiadanie obywatelstwa polskiego; 5) pełna zdolność do czynności prawnych; 6) korzystanie z pełni praw publicznych; 7) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 8) nieposzlakowana opinia; 9) znajomość ustawy o pomocy społecznej; 10) znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej; 11) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego; 12) znajomość Kodeksu Cywilnego; 13) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 14) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 15) znajomość ustawy o finansach publicznych; 16) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej; 17) znajomość ustawy Prawo o zamówieniach publicznych; 18) umiejętność analitycznego podejścia do problemów, umiejętność formułowania rozstrzygnięć decyzyjnych; 19) umiejętność kierowania zespołem pracowników; 20) umiejętność zarządzania czasem oraz własnej organizacji; 21) znajomość zasad komunikacji społecznej i ich stosowania w praktyce; 22) wysoka kultura osobista; 23) umiejętność zapobiegania konfliktom; 24) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych; 25) dyspozycyjność; 26) umiejętność pracy pod presją czasu; 27) znajomość w teorii i praktyce aplikacji MS Office (word, excel, power point); 28) rzetelność, punktualność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej; 2) życiorys zawodowy (cv); 3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów); 5) koncepcja funkcjonowania Wydziału Spraw Społecznych dokument Word, czcionka Arial 12, odstęp 1,5, maksymalnie 5 stron; 6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego); 9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej ***** (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - a) termin: do dnia 6 sierpnia 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta); b) sposób: Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na stanowisko Dyrektora Wydział Spraw Społecznych należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową. c) miejsce: Urząd Miasta Wydział Kadr i Organizacji ul. Sikorskiego 4 66-400 Gorzów Wielkopolski
StPr/25/0784
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 8 000 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek stażowy wypłacany zgodnie z obowiązującymi przepisami
Zakres obowiązków:
1) kierowanie i sprawowanie nadzoru nad wydziałem
2) programowanie zadań wydziału;
3) zapewnienie prawidłowej, zgodnej z przepisami prawa i terminowej realizacji zadań
własnych oraz podległych pracowników;
4) sprawowanie nadzoru nad opracowaniem projektów wewnętrznych aktów
normatywnych dotyczących działalności wydziału oraz monitorowanie zmian
w aktach prawnych dotyczących zakresu działania wydziału
5) realizowanie zadań kontroli zarządczej w zakresie działania wydziału;
6) nadzór nad realizacją budżetu miasta w części dotyczącej wydziału i nadzorowanych przez wydział jednostek;
7) koordynacja współpracy wydziału z jednostkami organizacyjnymi miasta, wydziałami
urzędu i podmiotami zewnętrznymi w zakresie aktywizacji społecznej miasta;
8) inicjowanie i koordynowanie polityki społecznej miasta oraz jej promowanie;
9) bezpośrednie koordynowanie i organizowanie pracy oraz bieżące kontrolowanie
zadań merytorycznych wydziału z obszarów: nadzoru merytorycznego oraz
finansowego nad jednostkami, społecznego oraz zdrowia, budżetu
10) informowanie przełożonych o stanie spraw przez nich zleconych oraz przyczynach
uniemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań
11) udział w posiedzeniach rady Miasta, Komisji oraz Kolegium Prezydenta Miasta
zgodnie z dyspozycją bezpośredniego przełożonego.
Miejsce pracy:
SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- a) wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe; 2) co najmniej 5 letni staż pracy; 3) przygotowanie i dołączenie do aplikacji koncepcji funkcjonowania Wydziału Spraw Społecznych; 4) posiadanie obywatelstwa polskiego; 5) pełna zdolność do czynności prawnych; 6) korzystanie z pełni praw publicznych; 7) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 8) nieposzlakowana opinia; 9) znajomość ustawy o pomocy społecznej; 10) znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej; 11) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego; 12) znajomość Kodeksu Cywilnego; 13) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 14) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 15) znajomość ustawy o finansach publicznych; 16) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej; 17) znajomość ustawy Prawo o zamówieniach publicznych; 18) umiejętność analitycznego podejścia do problemów, umiejętność formułowania rozstrzygnięć decyzyjnych; 19) umiejętność kierowania zespołem pracowników; 20) umiejętność zarządzania czasem oraz własnej organizacji; 21) znajomość zasad komunikacji społecznej i ich stosowania w praktyce; 22) wysoka kultura osobista; 23) umiejętność zapobiegania konfliktom; 24) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych; 25) dyspozycyjność; 26) umiejętność pracy pod presją czasu; 27) znajomość w teorii i praktyce aplikacji MS Office (word, excel, power point); 28) rzetelność, punktualność.
Inne wymagania:
a) wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe; 2) co najmniej 5 letni staż pracy; 3) przygotowanie i dołączenie do aplikacji koncepcji funkcjonowania Wydziału Spraw Społecznych; 4) posiadanie obywatelstwa polskiego; 5) pełna zdolność do czynności prawnych; 6) korzystanie z pełni praw publicznych; 7) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 8) nieposzlakowana opinia; 9) znajomość ustawy o pomocy społecznej; 10) znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej; 11) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego; 12) znajomość Kodeksu Cywilnego; 13) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 14) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 15) znajomość ustawy o finansach publicznych; 16) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej; 17) znajomość ustawy Prawo o zamówieniach publicznych; 18) umiejętność analitycznego podejścia do problemów, umiejętność formułowania rozstrzygnięć decyzyjnych; 19) umiejętność kierowania zespołem pracowników; 20) umiejętność zarządzania czasem oraz własnej organizacji; 21) znajomość zasad komunikacji społecznej i ich stosowania w praktyce; 22) wysoka kultura osobista; 23) umiejętność zapobiegania konfliktom; 24) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych; 25) dyspozycyjność; 26) umiejętność pracy pod presją czasu; 27) znajomość w teorii i praktyce aplikacji MS Office (word, excel, power point); 28) rzetelność, punktualność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej; 2) życiorys zawodowy (cv); 3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów); 5) koncepcja funkcjonowania Wydziału Spraw Społecznych dokument Word, czcionka Arial 12, odstęp 1,5, maksymalnie 5 stron; 6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego); 9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej ***** (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - a) termin: do dnia 6 sierpnia 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta); b) sposób: Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na stanowisko Dyrektora Wydział Spraw Społecznych należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową. c) miejsce: Urząd Miasta Wydział Kadr i Organizacji ul. Sikorskiego 4 66-400 Gorzów Wielkopolski
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 28.07.2025
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Województwo: lubuskie
ID ogłoszenia: 1379030
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej