ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Dodano: 13.08.2025
Lokalizacja: Siedlce
Województwo: mazowieckie
ID ogłoszenia: 1392208
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/1755
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
- podana wysokość wynagrodzenia jest orientacyjna, podlega indywidualnym negocjacjom z każdym kandydatem
Zakres obowiązków:
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu Spółki, organizacja spotkań i podróży służbowych Zarządu. Prowadzenie spraw organizacyjnych biura, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług. Obsługa korespondencji, zapewnienie płynnego przebiegu informacji w firmie, przygotowywanie pism oraz dokumentów. Kontakt z klientami firmy oraz współpraca ze wszystkimi działami.
Miejsce pracy:
Brzeska 120, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Pracodawca:
ODMET SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Inne wymagania:
bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność w wykonywaniu zleconych zadań, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, mile widziane doświadczenie zawodowe
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
StPr/25/1755
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
- podana wysokość wynagrodzenia jest orientacyjna, podlega indywidualnym negocjacjom z każdym kandydatem
Zakres obowiązków:
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu Spółki, organizacja spotkań i podróży służbowych Zarządu. Prowadzenie spraw organizacyjnych biura, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług. Obsługa korespondencji, zapewnienie płynnego przebiegu informacji w firmie, przygotowywanie pism oraz dokumentów. Kontakt z klientami firmy oraz współpraca ze wszystkimi działami.
Miejsce pracy:
Brzeska 120, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Pracodawca:
ODMET SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność w wykonywaniu zleconych zadań, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, mile widziane doświadczenie zawodowe
Inne wymagania:
bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność w wykonywaniu zleconych zadań, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, mile widziane doświadczenie zawodowe
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 13.08.2025
Lokalizacja: Siedlce
Województwo: mazowieckie
ID ogłoszenia: 1392208
Kategoria: Dam pracę
Oferta od: Osoby prywatnej