To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Gliwice
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Dam pracę Gliwice
ARCHIWISTA
Szczegóły ogłoszenia
Numer:
StPr/25/1007
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 2 333 PLN
brutto + dodatek za staż pracy: od 5 lat % do 20% wynagrodzenia zasadniczego
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: niezbędne - średnie, pożądane średnie o specjalności archiwalnej; doświadczenie zawodowe: niezbędne - brak, pożądane 1- rok doświadczenia w zakresie prowadzenia akt osobowych; umiejętność planowania i organizacji pracy, współpracy, komunikowania się, stosowania odpowiednich przepisów, obsługa komputera i urządzeń biurowych; zakres obowiązków: prowadzenie składnicy akt osobowych w Komendzie Miejskiej Policji w Gliwicach; prowadzenie akt osobowych policjantów i pracowników zatrudnionych w Komendzie Miejskiej Policji w Gliwicach zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; przygotowywanie akt osobowych osób zwolnionych ze służby/pracy do przekazania ich do Archiwum KWP w Katowicach; jedna zmiana; 1/2 etatu; miejsce pracy: Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Miejsce pracy:
Powstańców Warszawy 10-12, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Kontakt telefoniczny z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
StPr/25/1007
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 2 333 PLN
brutto + dodatek za staż pracy: od 5 lat % do 20% wynagrodzenia zasadniczego
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: niezbędne - średnie, pożądane średnie o specjalności archiwalnej; doświadczenie zawodowe: niezbędne - brak, pożądane 1- rok doświadczenia w zakresie prowadzenia akt osobowych; umiejętność planowania i organizacji pracy, współpracy, komunikowania się, stosowania odpowiednich przepisów, obsługa komputera i urządzeń biurowych; zakres obowiązków: prowadzenie składnicy akt osobowych w Komendzie Miejskiej Policji w Gliwicach; prowadzenie akt osobowych policjantów i pracowników zatrudnionych w Komendzie Miejskiej Policji w Gliwicach zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; przygotowywanie akt osobowych osób zwolnionych ze służby/pracy do przekazania ich do Archiwum KWP w Katowicach; jedna zmiana; 1/2 etatu; miejsce pracy: Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Miejsce pracy:
Powstańców Warszawy 10-12, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- Obsługa komputera
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Kontakt telefoniczny z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych

